Bassdevil wauw dat is me even een verhaal waar je mond van open valt. Erg heftig voor jou en je familie lijkt me! ik wens jou heel veel succes met de lichamelijke klachten en heel veel geluk met je twee wondertjes! En zorg er vooral voor dat jij zelf ook een wonder blijft!
Jeeeetje slaap ik voor het eerst in weken een nacht en ochtend goed, mis ik 6 pagina's! Zit op mn telefoon dus heb niet alles onthouden ben ik bang, maar als eerst @ bassdevil: jeetje wat heftig, schrik echt van je verhaal zeg, dat is niet zomaar iets. En je kleintjes zo vroeg geboren, geweldig dat ze het goed doen! Maar ook erg dat je het begin daarvan niet hebt meegekregen. Hoop dat ze snel mee naar huis kunnen zodat je er volop van kan genieten. Snap dat je er wel wat van te verwerken hebt, word je daarin gesteund of is er iets van hulp voor je? Hoop dat het met jou ook steeds beter gaat! @ life: dus jij was degene die bevallen was, ik kon er maar niet achter komen! Gefeliciteerd met je zoontje en wat fijn dat hij helemaal gezond is en jij ook! Bevalling klinkt heftig maar wel snel gegaan! Geniet ervan! @ lilian: is er niets te doen aan de pijn? Paracetamol mag je gewoon hebben, misschien verlicht dat iets? Het is zo vermoeiend als je slecht slaapt! @ hier: ik heb een nacht geslapen, het is een wonder! Helaas werd ik net al krabbend en met open wondjes weer wakker, dus vandaag gaan we weer verder met het jeuk-feest Om 11.45 heb ik een afspraak bij de vk, die heeft overlegd met de gyn wat we gaan doen en of ik vanmiddag langs kan bij de gyn, geen idee waarvoor eigenlijk. Ik begin steeds meer te zien in een inleiding omdat ik het nog slecht trek, heb gister de hele dag jankend en krabbend op de bank gezeten, en zie nu al weer op tegen nog een dag. Gelukkig heeft mn man vrij gevraagd vandaag zodat hij mee kan naar de afspraak. Ze nemen het daar wel heel serieus, dat is iig erg fijn. @ de rest: ben vast nog meer vergeten, zal vanmiddag ff met de laptop overal op reageren!! Dat er maar snel veel gezonde babies geboren mogen worden!!!
SORRY SORRY SORRY.. heel wat berichten gemist en wie is er op 22 okt bevallen!! Ik dus!!.. Ik had die dag nog gereageerd 22e wel mooie datum toch?.. om 06:44 is toen onze zoon Len geboren! Hij heeft wat opstartproblemen.. 2 dgn thuis geweest en sinds gisteren in t zh ivm onvolgroeide luchtpijp!.. verder n prachtig mannetje.. ik zet snel een foto neer.. ga nu alle berichten maar s terug lezen! Liefs
Dank je!!.. is de spanning er nu af haha Bassdevil heel veel sterkte..heftig hoor! Lkkr genieten van je kindjes!
@Zonnig en Life, gefeliciteerd met jullie mannetjes!! Geniet ervan @Delina, gecondoleerd, wat heftig zeg. Het is altijd al enorm verdrietig om één van je ouders te moeten missen, maar tijdens je zwangerschap komt dat nog even extra binnen kan ik me voorstellen. Sterkte! Dat je kleine uk maar voor veel vreugde binnen de familie mag gaan zorgen
Dankjewel Zonnig! Jij van harte gefeliciteerd met je kleine. Nu lekker genieten van je gezin. @bassdevil, ik had je nog niet persoonlijk genoemd maar wil jou wel in het bijzonder heel veel sterkte wensen na alles wat je hebt moeten doormaken. Probeer ondanks allesbte genieten van je prachtige kinderen. Liefs, Delina
@Zonnig: nogmaals gefeliciteerd met jullie mannetje! @hier: bloeddruk weer wat gezakt, 130/80. Urine was ook weer goed, gelukkig. Mag een week wegblijven mits er niets veranderd, dus vokgende week vrijdag weer gewone controle. De gouden tip tegen de jeuk en opgezwollen enkels en handen is bevallen zei ze, dus daar gaan we maar voor dan
Aan alle meiden die al bevallen zijn gefeliciteerd!! De rest van de meiden succes met de laatste loodjes!! Nog bedankt voor de reacties op mijn verhaal..
Nogmaals gefeliciteerd Zonnig! Ik ben er bijna klaar voor om te bevallen Deze week heb ik wat extra porties gekookt voor de vriezer, voor in of na de kraamweek. Volgens mij was dat mijn nesteldrang, opeens moest dat gebeuren Maandag worden onze ratjes opgehaald dan gaan ze uit logeren bij een vriendin tot na de kraamweek. Woensdag is als het goed is echt de laatste werkdag van mijn man, dus het zou fijn zijn als ik niet daarvoor beval want dan moet hij nog ergens een dagje terugkomen. En dat zou vervelend zijn want dan kan hij dat nog niet echt afsluiten.
Hoi dames, alle dikke proficiat die hun kleine ukje al kunnen vasthouden! van mij ook nog eens snel een berichtje. Hier alles heel goed, wel beu aan het geraken maar denk dat we die dikke buik ook snel weer zullen missen na die nachtelijke voedingen... Durf ook niet meer op de weegschaal te gaan staan. Laatste keer bij gynea 12 kg hopelijk is het er snel weer af nadien en zit ik snel weer op men 56kg. Wil men kleren niet wegdoen Ik slaap redelijk, gemiddeld 1 a 2 keer wakker voor te plassen als ik na 20u niets meer drink. Ons kindje was vorige keer nog niet ingedaald. Zou die ook kunnen indalen als je niet echt iets voelt of zou het altijd met krampen of steken tegemoet gaan? Hebben jullie ook zo een last van witverlies? Hier daarstraks heel mijn onderbroek nat ondanks ik een inlegkruisje gebruik
12 kg erbij is helemaal niet gek hoor Lenatje Hier ook wel witverlies, erg slijmerig soms. Ene keer wel meer last van dan de andere keer.
Wat is het witverlies? Heb het ook al sinds twee weken en dan aardig wat ook. En wat doen oefenweeen eigenlijk?
@ zonnig: gefeliciteerd met je zoontje! Wat vervelend dat hij nu naar het zkh moest, komt zoiets weer snel goed? Geniet van je mannetje! @ hier: vandaag bij de vk geweest, inleiden doen ze iig niet voor de 38 weken maar liever zo lang mogelijk rekken, zolang ik het nog trek. Ze heeft getoucheerd en bm mond is wel al aan het verweken en heb 1 cm opening, dat had ze niet verwacht aangezien ik niks van harde buiken of voorweeen heb gehad. Woensdag weer een afspraak en dan gaat ze strippen. Alles om toch een natuurlijke bevalling op te wekken. Als het echt echt echt niet meer gaat kan ik iig wel snel bij de gyn terecht om te praten over inleiden.. Fijne avond allemaal!
Hier ook veel witverlies, maar idd de ene dag erger dan de andere. Hoop voor je dat het met strippen gelijk ook gebeurd Lilotje, dat zou betekenen dat er sowieso al iets aan de gang is. Succes met de hele zware laatste loodjes!!!
Zo dat is inderdaad wat pagina's om terug te lezen haha Echt spannend allemaal het gaat nu snel met de geboortes @zonnig: gefeliciteerd met jullie zoontje!
♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 : (2) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) Itsme (31) 2e (BV-ZH) 1 : 2 : (2) Mamamama (24) 1e (BV-ZH) Jusi (30) 2e (FV-ZH) 3 : (1) Vegas (33) 1e (BV-ZH) 4 : (3) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) Isade (29) 1e (BV-TB) Newbeeb (31) 2e (BV-ZH) 5 : (4) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Appelgebakje (25) 1e (BV-TB) Mamasuuzje (25) 1e (BV-ZH) 6 : (2) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (4) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (2) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) Oehoe (27) 1e (?BV-ZH) 9 : (2) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) Jv23 (24) 1e (FV-ZH) 10 : (1) Linnepin86 (27) 1e (BV-TB) 11 : (2) Lilotje (27) 1e (BV-ZH) Delina (28) 2e (BV-ZH) 12 : (4) 1e & 2e (FV-ZH) Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH) Mezmerized (28) 1e (BV-TB) Margha (33) 1e (BV-ZH) Bloesempje (26) 1e (BV-ZH) 13 : (2) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH) 14 : (1) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (1) Mama0902 (..) 1e (?-?) 16 : (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis Bevallen ??-09-2013 (1) IamSTERRE, 27 jaar, bevallen van een ZOON 20-09-2013 (2) Bassdevilxs, 26 jaar, bevallen van V.INNY en R.OXY 21-09-2013 (1) Januari2010, 29 jaar, bevallen van een DOCHTER 10-10-2013 (2) Mama Mars, 26 jaar, bevallen van J.ILL D.OUTZEN en J.OY M.ICHEL 18-10-2013 (1) Wausmop, 28 jaar, bevallen van K.EANU 22-10-2013 (2) Life, 19 jaar, bevallen van D.ELANO J.AIMY Zonnig25, 26 jaar, bevallen van L.EN Totaal aantal baby's: 41 Jongens: 16 Meisjes: 14 Niet wetend/zeggend: 11 **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 29 oktober Mamasuuzje Controle verloskundige Appelgebakje Controle verloskundige 31 oktober Linnepin86 Controle verloskundige & echo 1 november Bolkje Controle verloskundige 4 november Mamasuuzje Controle verloskundige Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.