Goedemorgen! Hier ook weer een slechte nacht, elk uur weer gezien op de wekker. Hopelijk vandaag overdag wat bijslapen. @ bolkje: oh ik vind dat ook geweldig die kerstdorpen bij intratuin! Vind intratuin altijd heerlijk om tond te lopen in de kerst periode. Alleen niet zo goed voor ons saldo haha, ik wil elk jaar wel alles nieuw kopen voor kerst terwijl we al meer dan genoeg hebben. Ik hou echt van kerst! @ lilian: dat klinkt best pijnlijk ja. Hoop dat het strippen bij jou wat gaat opleveren. Fijn trouwens dat het dat de vorige keren wel gedaan heeft! Ik lees toch meer ervaringen waarbij het niet helpt helaas. Maar je weet het nooit!
Hi meiden echt spannend allemaal! Dacht gisteren dat het begonnen was hevige krampen die aanbleven ook na warme douche. Bleef er wel beetje in hangen en na een uur of 4 werd het weer minder.. Dus geen weeen.. Denk alvast beetje voorwerk Hier ook aan de thee haha maar geen idee of het wat doet
Goeiemorgen! Wat zijn jullie er al weer vroeg bij Hier ook al weer wakker. Wel redelijk lekker geslapen, word er alleen gek van dat ik om de 2 uur wakker word om te plassen. Wat naar dat jullie allemaal zo slecht slapen!! @ Bolkje, Oh leuk de Intratuin!! Nog nooit gehoord van een lady's night daar. Maar ze hebben wel hele mooie dingen. Ik heb twee jaar geleden alles daar aangeschaft voor de kerst, ben er nu nog blij mee. Ik zet ook altijd de kerstboom direct na de Sinterklaas op, vind het zo gezellig die lichtjes Ik ben wel benieuwd welk spel jullie altijd spelen.. Ik gok op Kolonisten? Alhoewel, dat zijn wel een hoop uitbreidingen. Vind december ook altijd zo'n gezellige tijd. Wil eigenlijk voor de Sint een paar cadeautjes kopen voor ons kleine mannetje. Ik werk bij een online speelgoedbedrijf en we hebben meer dan 10.000 art. in het assortiment.. Kan het dus niet laten om niks te kopen
Bijna goed, Linnepin Carcassonne heet het... Maar het zit een beetje in dezelfde sfeer als kolonisten, inderdaad Die ladies night is dit jaar de eerste keer, geloof ik... mijn zusje kwam er opeens mee op de proppen Vond het wel een leuk idee. Ook slim bedacht trouwens, want mijn man is altijd degene die zegt 'zouden we dat nou wel doen?' Dus bij zo'n ladies night zal er wel veel omzet gedraaid worden, zonder die mannen die de koopzucht wat afremmen Zelf kan ik me denk ik wel inhouden; onze boom is al jaren hetzelfde, met kerstballen die we in delft hebben gekocht. Alleen die kersthuisjes zijn voor mij echt verleidelijk, maar die wil ik wel samen met mijn man uitzoeken, dus die ladies night is voor mij vooral gezellig kijken en niks kopen
Oh Carcassonne is ook bekend, dat krijg je als je in het speelgoed zit Maar een leuk cadeau, vooral als jullie het vaak spelen! Het is trouwens wel herkenbaar, dat 'zouden we dat nou wel doen'. Het 'probleem' hier is vooral dat hij liever z'n geld ergens anders aan uit geeft, dingen die hij leuker vindt.. Wat dat betreft zijn we het niet vaak met elkaar eens
Wij 'moeten' echt besparen. Vinden we zelf dan... want we willen gewoon een flinke buffer hebben voor het geval dat, dus ik ben wel blij dat we elkaar afentoe afremmen Maar soms vind ik het ook niet zo leuk, om eerlijk te zijn. ik denk dat ik dit jaar ga kwijlen bij intratuin en dan ga proberen via marktplaats een tweedehands huisje erbij te kopen. Scheelt toch weer flink!
Haha ook toevallig, heb vorig jaar voor kerst voor mijn man (en mezelf dus) carcassone gekocht, hebben we heel veel gespeeld maar nu al maanden niet eigenlijk. Wel goed idee, zo'n uitbreiding. Bij ons is het vaak mijn man die veel wil kopen en dan hou ik hem tegen, anders gaat ie helemaal los haha!
Bij onze intratuin is al een jaar of vijf zon ladiesnight, is altijd megadruk, zo'n standjes ook allemaal met sieraden en dat soort dingen. En idd zonder mannen dus een hoop uitgaves!! Haha. Vannacht redelijk geslapen in mijn 'hoogslaper' wel redelijk wat krampen maar geen onhoudbare pijn, langleve voorwerk houdt je gedachten iig bezig!!
Goedemorgen meiden! Iedereen is er weer lekker bijtijds bij, het is ook gelukkig een beetje opgeklaard buiten... Vannacht overwegend goed geslapen, " maar " 4 keer wakker dus niet te klagen. Gelukkig kon ik ook weer verder slapen want meestal is wakker ook wakker bij mij. Straks naar m'n heerlijke harige viervoeters ( ik neem het er nog even van want als de baby er is zal ik niet meteen de volgende dag op stal staan schat ik zo in) en lekker trutjanussen met ze! Kan echt niet wachten tot ik er zelf weer op kan zitten... Kerst, nou ik heb er altijd een beetje gemengde gevoelens bij, mijn ouders zijn gescheiden, en ik heb natuurlijk schoonfamilie en een eigen gezin en m'n dochter is de 23 ste jarig. Ik vind het na die dag altijd wel weer even prima maar mijn moeder begint in september al welke dag we komen en ja dat moet in vol ornaat compleet in de steigers met glitters aan de traditionele kerstdis met kalkoen spruiten en cranberry compote...pffffff....vorig jaar zijn we dus niet gegaan ( was het eerste jaar zonder m'n schoonmoeder dus manlief had geen zin om schone schijn op te houden) en zijn we met de kids gaan schaatsen en daarna naar de Japanner gegaan....heerlijk! Ik denk dat ik het dit jaar weer zo doe. Ik maak wel altijd werk van de versiering in huis, maar ik ben meer met kerst van de jolingstijl... Ook ik heb sneeuwbuien in m'n boom etcetc geen kerstdorpjes oid nee een compleet op het interieur afgestemde boom die ik altijd met de meest grote zorg optuig en ik er compleet kriegel van wordt als de kids helpen en het een ongeorganiseerde hoerige boom wordt....slaat nergens op natuurlijk maar dat heb ik nu eenmaal. Ook de boom uitzoeken is altijd een evenement....ik moet echt 78 bomen zien wil ik een keuze kunnen maken het gevaarte is ook altijd 2 meter hoog...en het is altijd de achterste van de stapel hahahaha .... Arme kerstbomenverkoper... Nou ik ga de was aanzetten en m'n bed verschonen ( nu m'n heup nog geen zeer doet en ik nog een beetje energie heb) en dan hop hop naar paardjes in galop
Ik vind het geforceerd gezellig doen ook niet leuk met de kerst hoor... Als ik ergens geen zin in heb, dan doe ik het ook niet... Zeker dit jaar vind ik dat ik wel eens naar mezelf mag luisteren ipv altijd rekening houden met wat anderen willen
De plek waar de boom vorig jaar stond, staat nu de box. Ergens anders past hij niet. Ik denk dat ik wat kleine versieringen doe. Hoe en waar we het vieren weet ik ook niet. Week voor kerst is mijn oma jarig en eerste kerstdag mijn moeder dus ik denk dat we daar zijn. De dag erna naar mijn schoonouders, normaal is het vanaf de middag en iedereen neemt iets te eten mee. Mijn vader en zijn vrouw zien we meestal in het nieuwe jaar, maar nu ze dichterbij wonen misschien ook wat eerder. Oudjaarsdag is de beste vriend van mijn man ook nog jarig. Drukte dus die dagen. Wil me er ook niet te druk om maken, misschien is het allemaal nog wat te veel en houden we het lekker rustig.
Dit wordt ons eerste jaar in dit huis met kerst, dus ik heb ook nog geen idee waar de kerstboom komt te staan. Ben nu al druk aan het opruimen, zodat we straks wat ruimte hebben voor de boom en het kerstdorp
Wij moeten zo op weg naar het zkh, had de vk gebeld om te zeggen dat ik minder beweging voel, en moet nu dus gelijk voor een ctg. Vind het maar eng allemaal bah, maar ze zei dat het voor de zekerheid is, waarschijnlijk is alles wel goed
Sterkte Lilotje! Hopelijk is alles in orde (en eindig je niet net als ik na de CTG in het zkh-bed om vervolgens te worden ingeleid) en kun je dadelijk gewoon lekker naar huis!