1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Ben weer thuis hoor, alles was in orde. Ctg en echo gehad en zag er goed uit. Wel ook gehad over de jeuk met de gyn, zij vindt het wel een reden voor inleiden nu ik over de 38 weken ben. Maar ik moet zelf beslissen of ik dat wil. Ik weet het gewoon niet, ben zo uitgeput vanwege het slaapgebrek dat ik het niet heel lang meer vol ga houden..

Nu lekker met een dekentje op de bank en hopen op wat slaap vannacht..

2. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Fijn dat alles goed blijkt te zijn en dat ze je evt. willen inleiden. Het lijkt me ook verschrikkelijk als je nog een paar weken zo door moet lopen. In ieder geval fijn dat je nu een keuze hebt en ze je willen helpen. Ik hoop dat je in ieder geval wat slaap krijgt vannacht!

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Fijn dat alles goed was Lilotje! Samen met je man maar eens goed overleggen hoelang je nog door wilt lopen. Ik vind het echt heel knap dat je het zo lang hebt volgehouden! Diep respect!

4. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Lieve lilotje, wijfie, serieus....bel morgen de gynaecoloog en laat je inleiden....als je zo vermoeid bent kun je straks niet eens van je kraamperiode genieten, ben je uitgeput voordat je bevalling begint...daar heeft echt niemand wat aan! Ik begrijp echt dat je het zo lang mogelijk wil rekken maar dit is geen doen zo! Jij bent er zelf ook nog en heel hard nodig.... Dikke kus! En ik hoop dat je vannacht een beetje slaapt, overleg met je kerel ( denk dat die ook zegt dat het wel welletjes is) en kies voor het feit dat je graag een blije kersverse mama wil zijn ipv een opgewarmd lijk die te vermoeid is om te genieten....xxxxx

5. newbeeb

newbeeb Lid

21 mrt 2013
    23
    0
    0
    Nieuwe ideeën uitwerken voor de webwinkel
    ZH en aan boord
    Hallo Allemaal,

Ben al een tijdje niet online geweest alle mama's gefeliciteerd met de kleintjes!! en hopelijk nu alleen maar genieten!
    hier eerst erg druk gehad met de laatste dingen regelen en afgelopen vrijdag met..... Bevallen :)
    's ochtends om 7 uur wakker geworden met een rommelend gevoel, en 17:20 is onze dochter geboren M.arly W.yona (denk zet ook maar een puntje zie iedereen dat doen :) )
    Het ging heel snel en was even spannend omdat ze slecht reageerde omdat de navelstreng om haar nekje zat.
    Met een flinke knip en de vacuumpomp is ze na maar 20 minuten persen op de wereld gekomen :)
    we moesten wel 3 nachtjes blijven om te kijken of ze geen last kreeg maar ze doet het super!
    vond na een keizersnede de vorige keer een natuurlijke bevalling echt 100% meevallen!

6. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gefeliciteerd!!! Gelukkig is alles toch goed gegaan, nu lekker gaan genieten!!!

7. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

1 jul 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    @ newbeeb: gefeliciteerd met jullie kleine!!

Hier net erachter gekomen dat ons konijntje vannacht is overleden.. Echt zielig.. Zal wel mede door hormonen komen maar ben aardig van slag..

8. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Goeiemorgen!
    Er zijn er al weer een aantal vroeg wakker zie ik.
    Hier gaat het slapen helaas ook steeds iets minder.

@ newbeeb, ban harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat ze het zo goed doet en dat alles goed gaat! Nu lekker genieten!
    @ Mamasuusje, hè bah wat naar! Nooit leuk als er een beestje doodgaat! Het zal best dat de door de hormonen nog meer van slag bent! Hopen dat jullie kleintje snel komt, heb je fijn wat afleiding!
    @ Lilotje, beetje kunnen slapen vannacht?

Meiden fijne dag allemaal! Dat er maar weer fijn een paar baby's ter wereld mogen komen :)

9. @newbeeb: gefeliciteerd :D Fijn dat je een natuurlijke bevalling hebt gehad en dat het zo is meegevallen :)

@mamasuusje: wat naar. Een dood dier is nooit leuk, maar ik kan me voorstellen dat je extra van streek bent als het in deze periode gebeurt. :(

@Lilotje: ik hoop echt dat je vannacht een keertje goed hebt geslapen. Heb het echt met je te doen en hoop dat je snel natuurlijk bevalt of voor een inleiding kiest... want dit gaat niet zo, toch? :(

10. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Newbeeb gefeliciteerd!!

Goedemorgen allemaal; al heb ik een rothumeur vandaag. Ben het ook zat om elke nacht weer 4-5 keer wakker te worden. Dan moet ik een keer plassen, dan heb ik honger, pijn in de zij of maagzuur.
    En dan geniet ik nog van deze zwangerschap, best knap eigenlijk.
    Eerste trimester bloedingen, medicijnen en continu overgeven.
    Tweede trimester vruchtwaterpunctie en alles wat er bij komt.
    Derde trimester weer bloedverlies en krampen. En tot slot de dagelijkse steken, pijn tot in mn tenen, slaapgebrek en weinig kunnen lopen. Alleen mijn baby maakt me happy, mijn sunshine in mn buik dat met een beweging mn hart raakt. :)

11. Delina

Delina Lid

11 nov 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Hoop dat jullie goed geslapen hebben. Leuk te lezen dat er weer een baby geboren is, @newbeeb van harte gefeliciteerd! Geniet van deze bijzondere tijd samen met je gezin.

@Lilotje, hoop dat jij ook goed geslapen hebt? Ik heb werkelijk diep respect voor de manier waarop je met je klachten om gaat. Dan heb ik het voornamelijk over de jeuk. Toevallig ken ik iemand die dit bij beide zwangerschappen gehad heeft en bij beide is ze ingeleid. In dat geval is een inleiding ook niet erg.... Je hebt het al lang genoeg volgehouden en een gezond termijn om nu te bevallen. Alhoewel ik ook wel begrijp dat het moeilijk is, je laat het liefst de natuur zijn gang gaan. Ik wens je veel wijsheid en hoop dat je met een goed gevoel de juiste keuze kunt maken. Of een dezer dagen gewoon met gebroken vliezen en/of weeen wakker wordt;)

@mamasuusje, wat naar dat je konijn er niet meer is, gecondoleerd. De hormonen maken het er niet makkelijker op natuurlijk. Veel sterkte.

Hier redelijk geslapen vannacht en de afgelopen dagen. Verder eigenlijk rustig, zelfs de voorweeen zijn verdwenen hHaha. Vanmiddag weer een afspraak met de gynaecoloog. Nu eerst de kleine naar school brengen en een bakkie doen met een buurvrouw.

Tot snel en een fijne dag allemaal!

Liefs,
    Delina

12. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Goedemorgen!
    @mamasuusje: wat naar :( Ook zonder hormonen ist vervelend als je diertjes doodgaan, bah!

Zonder mensen jaloers te willen maken: ik heb gewoon 9 uur geslapen vannacht! Uiteraard paar keer wakker om me om te draaien, maar als ik ne 21:30 niet meer drink hoef ik er niet uit om te plassen gelukkig. Wel pijn van het lange liggen nu, maar dat ben ik zo kwijt als ik in beweging kom :) Ik hou dit nog wel even vol zo, al mag Mini zich van mn nieuwsgierigheid best vandaag nog aandienen.
    Nadat ik vant weekend voorweeën had ist nu wat rustiger. Veel harde buiken, af en toe een flinke steek of wat krampen, masr verder niets noemenswaardig. Wel echt moeite met bewegen, mn lijf is zo log! En met zo'n ingedaalde druktemaker kost alles meer moeite dan normaal. Ben echt een bejaarde. Manlief en ik hebben er veel lol om in elk geval. Gisteren lekker nog even gezwommen, heerlijk!
    Fijne dag vandaag, ik hoop op baby's!

13. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Newbeeb: gefeliciteerd! Wat fijn dat je bevallen bent en dat het goed gaat, geniet er lekker van!!

@ ego berichtje: vannacht weer niet geslapen, heel mn lijf kapot gekrabt en in overleg met mn man besloten dat het niet meer gaat zo. Net de vk gebeld, die gaat nu overleggen wat we gaan doen en belt als het goed is zo terug. Geloof dat ze eerst wel wil strippen en dan vanavond terugkomen om te zien of het iets gedaan heeft. Anders inleiden, vanavond met een balonnetje als dat nodig blijkt, anders morgenochtend. Maar hoe en wat precies hoor ik straks denk ik.

Ik ben zo doodop, dat ik me afvraag hoe ik sowieso moet gaan bevallen, maar dat zien we dan wel weer. Ben ook bang voor de pijn en heftigheid van een ingeleide bevalling, en daarnaast voel ik me echt alsof ik faal hierin. Ik heb al een verleden van opgeven (studies, werk enz) en nu voelt het alsof ik dit zelfs niet eens kan afmaken. Maar ik trek het gewoon niet meer, wil het liefst mn hele huid eraf trekken. Zelfs mn katoenen dekbed hoes voelt aan alsof er glaswol in zit ofzo. Om maar te zwijgen van die ctg buikbanden gister, moest ze steeds afdoen om eronder te krabben en nu is mn buik dus ook nog kapot.

Nou sorry voor al mn gezeur hoor, moet het gewoon ergens kwijt geloof ik..

14. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Lilotje: heel begrijpelijk. Je hoeft je nergens schuldig over te voelen! Je hebt een voldragen meisje in je buik zitten waar je ruim 38 weken voor gezorgd hebt! Daar mag je echt heel trots op zijn! Ik denk echt dat dit de enige juiste beslissing is.
    Hou je ons een btje op de hoogte? Succes vandaag!!!

15. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Als je je ooit nog eens voelt alsof je gefaald hebt omtrent deze zwangerschap dan meld je maar gauw hier! Wassen wij stuk voor stuk je oren om te vertellen dat dat onzin is lilotje! 38 weken waarvan weet ik hoeveel weken met jeuk! Ze zeggen niet voor niks dat jeuk erger is als pijn... Dus gauw uit je hoofd zetten dat gevoel en ach met al die jeuk wordt de pijn van de bevalling gewoon een peulenschil! Positief er in stappen hoor, komt helemaal goed met jou en je ukkie! Zet m op!!

Newbeeb proficiat!

Balen van konijntje lijkt me niet leuk!

16. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Goede keuze Lilotje! Zoals al gezegd is: voel het alsjeblieft niet als falen!! Verschrikkelijk die jeuk, en je hebt het al zooo veel weken volgehouden! Jullie kindje is er klaar voor! Succes met de bevalling, hopelijk komt het door het strippen zelf op gang!

17. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Goede morgen,
    Moest weer veel terug lezen zeg.
    Newbeeb gefeliciteerd, lekker gaan genieten.
    Lilotje, je maakt echt de goede beslissing om te gaan strippen/inleiden het is echt lang genoeg geweest. Succes en hopelijk heb je vandaag al je meisje in je armen en kun je de rest een beetje vergeten.

Hmm verder is er weinig blijven hangen, volgens mij is iedereen maar aan het wachten met weinig slaap. Dit valt hier gelukkig wel mee, 1 keer er uit om te plassen en meestal is dochterlief dan toch wakker dus moest ik er toch al uit.
    Allemaal vast veel succes met de bevallingen dat ze maar snel mogen beginnen..

18. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 : (2)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)

1 :

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 : (1)
    Vegas (33) 1e (BV-ZH)

4 : (2)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (25) 1e (BV-TB)
    Mamasuuzje (25) 1e (BV-ZH)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (2)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (2)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)
    Jv23 (24) 1e (FV-ZH)

10 : (1)
    Linnepin86 (27) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Lilotje (27) 1e (BV-ZH)
    Delina (28) 2e (BV-ZH)

12 : (4)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (28) 1e (BV-TB)
    Margha (33) 1e (BV-ZH)
    Bloesempje (26) 1e (BV-ZH)

13 : (2)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)
    Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16 : (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

Bevallen

??-09-2013 (1)
    IamSTERRE, 27 jaar, bevallen van een ZOON

20-09-2013 (2)
    Bassdevilxs, 26 jaar, bevallen van V.INNY en R.OXY

21-09-2013 (1)
    Januari2010, 29 jaar, bevallen van een DOCHTER

10-10-2013 (2)
    Mama Mars, 26 jaar, bevallen van J.ILL D.OUTZEN en J.OY M.ICHEL

18-10-2013 (1)
    Wausmop, 28 jaar, bevallen van K.EANU

22-10-2013 (2)
    Life, 19 jaar, bevallen van D.ELANO J.AIMY
    Zonnig25, 26 jaar, bevallen van L.EN

25-10-2013 (1)
    Newbeeb, 31 jaar, bevallen van M.ARLY W.YONA

Totaal aantal baby's: 41

Jongens: 16
    Meisjes: 15
    Niet wetend/zeggend: 10

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

31 oktober
    Linnepin86 – Controle verloskundige & echo

1 november
    Bolkje – Controle verloskundige

4 november
    Mamasuuzje – Controle verloskundige

5 november
    Appelgebakje – Controle verloskundige

Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.

19. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Newbeeb!

@ Lilotje: Hopelijk helpt het strippen en kan je normaal bevallen. Zie het echt niet als opgeven, je hebt al zolang jeuk dat het niet meer gezond is voor jezelf...je moet er zo ook nog kunnen zijn voor je kleine en daarvan kunnen genieten, dat gaat gewoon niet als je kapot op bent.

Gisteren zijn Spookje en ik weer goedgekeurd. Dus we hobbelen nog even rond.

Vrijdag ga ik zwemmen met mijn moeder, heb ik al een hele tijd zin in om met mijn man te gaan doen, maar de tijden van recreatief zwemmen zijn absurd. Op zijn vrije dagen kan het gewoon niet eens hier, dus heb ik mijn moeder gestrikt en gaan we verderop.

20. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Newbeeb, gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

@mamasuuzje, aah wat sneu voor je konijn.... Is altijd naar als je diertjes komen te overlijden. Vind ik ook het grote nadeel van dieren hebben, dat afscheid nemen.. Sterkte hoor!

@Lilotje, groot gelijk meid! En ze leiden je echt niet zomaar in hoor, dus je bent écht geen aansteller! Zou ook gek worden. Hoop dat je dan in het ziekenhuis nog wat kunt rusten zodat je energie hebt voor de bevalling

@hormonen, pff wat ben ik er klaar mee. Als ik over dingen ga nadenken twijfel ik aan alles... Ga ik het straks wel goed doen met de kleine? Kan ik het allemaal wel aan? etc.
    M'n hondje is ziek (gewoon een griepje ofzo) en zelfs daar ga ik om zitten huilen. Word erg moe van mezelf zeg!

Deel Deze Pagina