1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Mooie namen uitgekozen vooral de tweede naam. Geniet van je babymeisje en ben benieuwd naar het verhaal..

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Gefeliciteerd appelgebakje en lilotje.

3. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Niet gedacht dat ik het nog zou kunnen zeggen maar mn vliezen zijn gebroken!! Over 24uur moet mijn meisje er eindelijk zijn!! Heb er zin in en ben zo benieuwd hoop dat t beetje te houden is!!

4. Delina

Delina Lid

11 nov 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isade, wat spannenddddddd!
    Hoe voel je je? Heb je ook weeen?

Heeellll veel succes n zet m op!
    Je kan het zoals iedere andere vrouw ;)

Liefs,
    Delina

5. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Na tien minuten begonnen de weeën en die nemen met elke wee in kracht toe, komen ook al vrij regelmatig om de . minuten zoiets. Net lekker uurtje onder de warme douche doorgebracht:D

Zo nu weer aan de weeën!!!

6. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh het bevallen is nu echt werkelijkheid voor de club. Als het zo doorgaat hebben we binnen een week geen zwangere vrouw meer. :D

En? Isade ga je thuis bevallen of ben je nu in het ziekenhuis?

7. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Hihi niet gedacht dat ik nog tijd heb om op zp te kijken!
    We gaan een poging wagen thuis lukt het niet dan naar ZH...

8. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Appelgebakje, gefeliciteerd met jullie zoon, hopelijk is alles goed verlopen! :D

Lilotje, ook gefeliciteerd! Geniet van jullie meisje! :D

Succes Isade! :D

9. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

1 jul 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    Gefeliciteerd appelgebakje en lilotje!

Succes Isade!

10. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    O, wat gaat het ineens hard! En nu dan de eerste echte novemberbaby! Succes Isade, ik hoop op een voorspoedige thuisbevalling voor je! Voor mijn gevoel gaat het bij mij echt nog wel even duren, maar dat hoor ik van meer mensen en dat klopt dan toch niet altijd. Spannend allemaal!

11. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Lilotje: gefeliciteerd!! Mooie naam.

Isade: zet hem op!

12. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Whow wat een drukte hier op de vroege morgen!
    Isade, succes met de bevalling. Zou fijn zijn als het gewoon thuis zou lukken! De eerste november baby! Wordt nu toch ook wel erg nieuwsgierig..

13. Spannend Isade :D

Sorry ik kan verder niet echt reageren, want mijn man is thuis en die blijft maar lawaai maken, liedjes zingen.... Hij is nerveus omdat we zo naar de vk moeten ;) Erg irritant, maargoed.... :p

14. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Goedemorgen meisjes!!
    Lilotje wat fijn dat alles goed is! Top top top
    Appelgebakje hoe is het meid? We willen graag horen. Hoe het me jullie gaat en hoe de bevalling is verlopen
    Isade.....succes wijfie! Hopen dat je lekker thuis mag/ kan blijven! Gaat vast allemaal goedkomen !
    Bolkje zet je vent met een klusje de deur uit...pfffff zou ook gek van m worden hhahahahahaa

Hier: amper geslapen helaas ben Total löss ....heel veel pijn aan die plek tot jankens aan toe. Ga zo de vk bellen of ze me kan strippen want meiden ik trk de pijn niet meer....hopen dat ik ook met goed nieuws kan komen.....

15. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hè wat super rot Lilian! Heb je de vk al gebeld? Zou fijn zijn als ze je kan strippen en het ook wat zou doen! Het is in iedere geval de poging waard als je dit niet langer volhoudt!

@ Hier, wel aardig geslapen, 4x eruit om te plassen maar daarna weer in slaap gevallen. Wel al dagen last van super veel harde buiken maar dat ik meer vervelend dan pijnlijk dus we lopen gewoon nog ff door, maar ik moet dan ook officieel nog ruim een week..

16. Hi dames,

Ik was vanmorgen bij de vk en ze heeft even inwendig onderzoek gedaan en voelde dat ik al 1 á 2 cm ontsluiting had. Dus bood ze me aan om te strippen en dat heb ik dus aangenomen :D

Nu dus afwachten vandaag ;) Spannend hoor :D

Vond het strippen trouwens best wel meevallen... ;) Enne... ze zeiden dat als het strippen niet helpt, dat ze me dan volgende week ook nog de vliezen kunnen breken, maar ze zei dat alles er heel voorspoedig uitzag....

Heel spannend :D Nu maar even boodschapjes doen met mijn mannetje, even onze zinnen verzetten, want de hele dag alleen maar afwachten en voelen of er wat gebeurt is ook zo stom.

Hou het trouwens geheim voor mijn familie dat ik ben gestript... Anders voel ik weer zo'n druk ;) Dus ben echt blij dat ik het hier even kan delen :D

17. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Spannend! Hoop voor je dat het op gang komt! Ik moet vanmiddag naar de vk. Heb nu de neiging om te gaan vragen of ze op ontsluiting willen checken, normaal doen ze dat niet toch?

18. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds een paar minuten geleden steken links onder in rug en buik. Zometeen om half 12 controle in ziekenhuis. Ze zeggen kan indalingspijn zijn, maar had zondagnacht al 1cm?

19. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Tsjonge, het is november en gelijk gaat iedereen beginnen?? ;)

20. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Spannend hoor Bolkje! Zou je je nu bij elk krampje en pijntje af gaan vragen of het begint? Slim om lekker afleiding te zoeken! Mannetje lekker de hele dag thuis?
    Ik denk dat ik het ook voor me zou houden als ik gestript zou zijn..

@ Bloesempje.. Misschien dat als we een week verder zijn er wel inwendig onderzoek wordt gedaan en evt. wordt gestript.. Zie dat de meeste wel een weekje verder zijn.. Hier gister bij de vk begon ze er iig niet over.
    Kan je nu ook haast niet meer wachten en word je ook niet steeds nieuwsgieriger nu de één na de ander zich meldt met babynieuws?

Deel Deze Pagina