1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ja, ik word er nu erg nieuwsgierig van hoor! Maar moet zeggen dat ik het ook nog wel even volhoud, weinig klachten dus vermaak me ook nog prima. Ik moet nog 2 dagen langer dan jij, de rest loopt idd wat voor, al loopt lijsterbes gelijk met mij!
    Wanneer heb jij weer controle? Ik dus vanmiddag en dan woensdag weer.

2. @Linnepin: ja, man is vrij vandaag :D Komt dus goed uit :) (of niet, want normaal krijg je een vrije dag voor de bevalling natuurlijk... maargoed ;) )

Ik merk wel dat ik extra oplet, vandaar dat ik ook NU mezelf ga losweken van de laptop en echt echt echt ff naar de winkels ga, haha ;)

O, en waarom ze bij mij hebben gekeken al of ik ontsluiting had: ik ben heel erg nerveus om in het ziekenhuis te belanden. Dat geeft me enorm veel stress. Dus bood ze aan om te kijken of er al wat gaande was.... Maar is inderdaad geen normale procedure eigenlijk.

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ben trouwens ondertussen ook nog operatie live van afgelopen woensdag aant terugkijken, met de keizersnee, werkt ook niet echt mee om je gedachten te verzetten ;):p

4. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Succes met afleiding zoeken Bolkje!

5. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik heb dinsdag weer controle, maar aangezien ik ook niet echt noemenswaardige klachten heb en bloeddruk e.d. ook steeds heel mooi is verwacht ik niet dat ze iets gaan doen.. Ik hoop nu stiekem dat de kleine man zich van het weekend aandient :)
    Maar je kunt het wel gewoon vragen bij de vk toch? Misschien wil ze wel even kijken of je evt. al ontsluiting hebt.. Misschien willen ze woensdag wel strippen dan.. Maar geen idee of dit zo werkt hoor..

Succes met wachten en afleiding zoeken Bolkje! Wel fijn dat je mannetje lekker de hele dag vrij is.. Tenzij hij heel vervelend wordt omdat ie zenuwachtig is! Hou ons op de hoogte, ben erg benieuwd :)

6. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook bevallen!! :D :D

Echt heel leuk en spannend hier op de club!! Zet hem op meiden, sterkte!

7. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Jij hoeft officieel ook nog maar 1 dag! Dan ist helemaal spannend!!!

8. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4528 lijsterbes1, 1 nov 2013
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
    Ik heb om 11:30 weer een afspraak in het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk eergisteren 153/90 was. heb zaterdag ook de slijmprop verloren en verlies nu dagelijks slijm. bloeddruk was eergisteren weer beetje gedaalt.. ze gaan nu kijken of hij laag blijft want hij schommelt omhoog en omlaag met de dag.. anders overwegen ze toch een inleiding.

13:30 afspraak zie ik net.. whoeps bijna paar uurtjes te vroeg.. Duurt inderdaad echt lang haha begin ook ongeduldig te worden. wist ook al heel vroeg dat ik zwanger was.. met 3 weekjes al.. dan duurt het extra lang.

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ja, spannend! Mijn bloeddruk was vorige week niet helemaal in orde dus ben nu wel benieuwd. Slijmprop nog niet gezien, wel echt veel witverlies/slijmverlies. Afgelopen weekend flinke voorweeën gehad en sindsdien is het wel wat aan het rommelen met heel erg veel harde buiken, maar niet echt heel pijnlijk. Heb begrepen dat dat er allemaal bij hoort en het dan nog weken kan duren, dus ik reken maar nergens op ;) Manlief moet vannacht werken en kan niet naar huis komen dus Mini moet nog maar heel even blijven zitten tot in elk geval morgen!

10. Ik voel nu wel een beetje krampjes, maar nog niet echt dat ik zeg van dit zou het begin al kunnen zijn.... Het is wel gek, want het komt en het gaat ook heel erg... Ene moment alleen last van mijn rug en dan opeens weer even buikkramp... Heel apart ;)

11. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    O, ik zou gek worden, je voelt nu natuurlijk van alles en je weet niet of dat echt iets is of niet... Ik hoop echt dat het doorzet!

12. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    @lilotje gefeliciteerd met je meisje. Ga er van genieten, is de jeuk nu ook al meteen weg of minder, hoop het zo voor je.

@ degene die gestript zijn/gaan worden hopelijk heeft het het gewenste effect en zijn jullie snel aan het bevallen.

@lijsterbes succes met je afspraak vanmiddag

@hier weinig gerommel in mijn buik maar heb dan ook pas de 38weken aan getikt, heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ie gaat komen. Zo maar even wat boodschapjes halen, vanavond gezellig naar een verjaardag en de kleine is uitlogeren. Dus heerlijk uitslapen want die moet nog erg wennen aan de wintertijd en 6uur vind ik nog wel erg vroeg terwijl ik nog erg goed slaap.

13. Ik hoop het ook :D

Ach, we hebben een vol programma vandaag: net dus bij de C1000 geweest, straks nog even naar de AH.... ;)

Vanavond zouden we bij mijn ouders gaan eten, dus dat is ook gezellig. :) Zorgt ook voor wat afleiding enzo.... En misschien straks ff filmpje kijken ofzo :)

Ik bloed trouwens wel aardig na het strippen :$ Net op het toilet liep het bloed echt langs mijn benen en zelfs drie flinke druppels op de grond... Had ik niet verwacht dat het zo zou bloeden...

14. Ik heb je berichtje vanmorgen helemaal gemist! Zoals ik al zei: mijn man was erg vervelend aan het doen en ik probeerde even alles snel door te lezen, maar werd constant door hem afgeleid. ;)

Gelukkig las ik net nog een felicitatie van iemand anders, dus ff teruggelezen en kwam toen pas je berichtje tegen!!

Heel erg gefeliciteerd en geniet :D

15. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb een hele makkelijke zwangerschap gehad moet ik zeggen.. pas sinds de 30e week begon ik wat te voelen. voelde de baby ook pas heel laat omdat ik de placenta aan de voorkant had liggen volgens de verloskundige.. dus bij ieder klein dingetje dat ik voel denk ik dat het zover is haha.

16. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Hey meiden!
    Net terug vand e verloskundige.... En ook ik ben gestript. M'n harige verovering was mee en die vind het allemaal wel zielig voor me hahaha. Verloskundige zei ook dat het strippen volgens het boekje ging inderdaad hier ook 2 cm ontsluiting " ik voel nu z'n koppie" trek m er meteen uit hahahaha helaas dat dat niet zo werkt. Hier nu ook lichte pijntjes, kleine steekjes harde buiken die vervelend zijn maar verder niet spannend ( denk ik) en net als bolkje wat bloedverlies ( dat is een goed teken trouwens bolkje).... Ga maar even watw as opvouwen en de vaatwasser doen ofzo. En dan hopen dat het doorzet, bij m'n meiden hielp het iig en waren ze er de volgende dag. Moet ook nog boodschapjes doen dus dat ga ik zo doen en misschien dat een rondje met de honden ook helpt.... Als het strippen nu niet helpt, dan maandag weer en woensdag afspraak bij gyn maar ik hoop niet dat het zover komt.
    Lijsterbes ben benieuwd naar je afspraak van vanmiddag!
    Nou meiden, duimen maar dat ik samen met bolkje over een paar uur lig te creperen whahahahahahaaaa new e een baby hebben!

17. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga uit wanhoop gewoon zelf strippen. :D

Wie weet heb ik ook ontsluiting? Denk het niet, een paar dagen geleden tenminste niet.

Hoop wel dat het doorzet want vind het wel leuk zo vlot met de kleintjes!

18. Oeh spannend Lilian!! Ik hoop dat het bij ons allebei effect gaat hebben.

Waarom is bloedverlies dan een goed teken trouwens?? :)

De vk zei dat ik als ik kramp kreeg ook wel een kruik mocht pakken, maar ik vind het eerlijk gezegd tot nu toe allemaal wel meevallen.... Weet niet of dat dan betekent dat het weinig effect heeft gehad? :(

19. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Is er iemand die het lijstje bijwerken even wilt overnemen? :) Anders staat hij straks helemaal verstopt :)

Gefeliciteerd Lilotje met de geboorte van V.era!

Mijn bevallingsverhaal;

30 oktober braken rond half 8 mijn vliezen, eerst kwam er een beetje en twijfelde ik. Toen ik daarna nog eens opstond liep het langs mijn benen en heb ik de verloskundige gebeld.
    De verloskundige was er rond 8 uur, heeft het hartje geluisterd en gevoeld of hij echt nog goed was ingedaald. Ontsluiting voelen niet ivm infectiegevaar.

Mijn moeder heb ik toen ook maar laten bellen en is ook snel gekomen. Rond half 9/9 uur had ik (rug)weeën en ben ik rond half 10 naar boven gegaan om even te douchen. Toen kreeg ik het gevoel hij moet eruit! Ik ben op bed gaan liggen en de verloskundige is weer gebeld, het ruime half uur op haar wachten en tegen de persdrang 'vechten' vond ik het lastigste. Gelukkig was mijn moeder er om me te laten focussen op mijn ademhaling.

Toen ze er was om half 11 en voelde was 't :$ ... je hebt al volledige ontsluiting, je mag actief mee persen. Kraamzorg met een rotsnelheid laten komen ect. haast en nog meer haast.
    Ergens in dat uur heeft ze mij van onder verdoofd en na wat twijfel toch ingeknipt omdat zijn hoofdje veel druk gaf en terug schoot door de navelstreng die vreemd zat (als een hoofdbandje/haarband zegt m'n man)
    Om 23.25 is hij geboren en 10 minuten later ook de placenta.

Hier een foto van ons mooie mannetje :D

Bijgevoegde bestanden:

20. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Jeetje appelgebakje dat is zeker heel snel gegaan!! En wat heb je een mooi kind gemaakt! Prachtig! Wat fijn dat je ook een foto hebt neergezet :) ik zeg het grote genieten is begonnen voor je, heerlijk! Dikke kus!

Deel Deze Pagina