Ja maar dan zou je toch even ver als mij zijn met een ei op valentijnsdag? Had smiddags een echo met twee eitjes die savonds gesprongen
ahh me mamsje is er Heeft felicitatiekaart alvast voor de kleine en 2 zwangerschapsboeken gekocht voor mij Staat nu de keukenkastjes te soppen en gaat zo de was vouwen (koorts in combinatie met prille zwangerschap heeft toch zn voordelen )
Hier weten onze vrienden en familie het. Ze wisten allemaal van de mmm, en dat ik maandag eigenlijk voorlichting had over IVF. Vorige zwangerschap (mk) had ik het mijn ouders met een gedichtje in een foto lijstje verteld. Jullie kunnen mij nog niet horen Jullie kunnen mij nog niet zien In (maand) word ik geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien. Nu heb ik gewoon vrolijk met mijn test lopen zwaaien. Ja leuk hè die 2 weken kado, mijn vader zei ook al al 4 weken zwanger en je komt er nu pas achter haha.
Moeders voor moeders: Weet nog niet of ik dat wil doen. Lijkt mij zeer zeker een mooi doel, maar weet nog niet goed wat het inhoudt ect. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken. Sporten: Doe ik nog wel gewoon, maar ik doe ook alleen fitness en dat deed ik al niet al te wild ivm wat chronische aandoeningen. @ Margjelinde: Sja, geen idee hoe hij op appelgebakje kwam Hij noemt mij ook vaak bij mijn verkorte naam, maar zo heet ik wel eens op andere forums dus dan ben ik minder anoniem of zo. Klinkt wel heel lui ja van de schoonzus van je vriend en zijn broertje, ondankbaar ook. De vader van mijn man is ook gek op klussen, maar vind het wel fijn als 1 van ons dan ook meehelpt als het even kan. Kan dat niet worden broodjes en koffie gewaardeerd @ Mama Mars: Dat kan zo verschillen als je uitgaat van de eerste dag v/d laatste menstruatie denk ik. Met de echo kunnen ze zekerder zeggen hoe ver je bent. Ik denk dat ik de 15e mijn eisprong heb gehad, maar dat weet ik echt niet zeker want ik heb niet getest of getempt. @ Jolin: Dat gedichtje heb ik ook voor de fotolijstjes.
Tja laatst moest er laminaat bij dat broertje gelegd worden, dit zouden mijn vriend en zijn vader doen.. Waarop dat broertje zegt: oh daar hoef ik dan niet bij te zijn, dan spreek ik wat met een vriend af. Waarop mijn vriend heel boos heeft uitgeroepen; JIJ bent er wel bij, JIJ gaat alle planken uitpakken en soorteren, JIJ mag voor wat te drinken en te eten zorgen etc.. lol mijn vriend was het zat na tijdje zo behandeld te worden, normaal liefste zachtste aardigste vriendje van de hele wereld die tegen niemand uit zn slof schiet behalve tegen mij als ik het te bont maak: eerste keer dat hij tegen zn broertje uitviel: Iedereen stond ook verbaasd te kijken lol
nou ik doe alleen testen van KV of TP... die 2v5.... die andere zijn me te duur en volgens mij hoef ik daar nou net niet naartoe! Boooo!!!
Ik wil wel graag mee doen met moeders voor moeders. Zou tof zijn als jullie het ook doen, de hormonen die ze maken met de urine van zwangere dames is meer vraag naar dan aanbod, dus ze hebben onze hulp echt nodig.