Ach ik zie t wel, ga zo maar iets nuttigs doen zoals m'n paardjes poetsen ofzo hahahaha... Wasje draaien.... M'n gedachten even verzetten, want heb ook serieus koppijn. Lijsterbes wat ontzettend vervelend dit! Vooral dat geheen en weer naar ziekenhuis! Ik begin ook op te zwellen( lijkt wel of ik een ventieltje in m'n togus heb wat manlief snachts voor de lol elke keer een beetje opblaast)....vooral in m'n gezicht en handen, ik heb van mezelf al behoorlijk dikke lippen maar nu?!?! Serieus! Lijkt wel opgespoten! Ik lijk wel zo'n po**noster ...Alleen dan zonder taille hahahaha wel met enorme jetsers van tieten.... Ach ook bijzonder...
Ik kreeg gisteren een lijstje met klachten die specifiek bij hoge bloeddruk horen. Ik heb ze allemaal maar heb ze telkens weggewuifd met: het valt wel mee en het zal er wel bij horen als je zwanger bent. Maandag toch maar even aangeven, want heb telkens gezegd dat ik weinig tot geen klachten heb.
Kreeg ik gisteren ook inderdaad dat lijstje.. mijn man zei ook schandalig je hebt ze allemaal maar toch word je weer naar huis gestuurd..
Hier trouwens ook alleen studentes en stagaires in het ziekenhuis bleh.. ze zeggen als niet goed gaat kom je terug.. zodra ik terug kom weer een andere stagaire of student en die begint weer van voren af aan omdat ze het hele verhaal niet kent.
Mijn urine is wel schoon, dus dat scheelt. Ben benieuwd wat ze maandag zeggen bij jou en bij mij! Ik moet gewoon naar de vk, niet naar het zkh.
♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 : (2) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) Itsme (31) 2e (BV-ZH) 1 : 2 : (2) Mamamama (24) 1e (BV-ZH) Jusi (30) 2e (FV-ZH) 3 : (1) Vegas (33) 1e (BV-ZH) 4 : (2) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) 5 : (4) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Mamasuuzje (25) 1e (BV-ZH) 6 : (2) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (2) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (2) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) Oehoe (27) 1e (?BV-ZH) 9 : (2) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) Jv23 (24) 1e (FV-ZH) 10 : (1) Linnepin86 (27) 1e (BV-TB) 11 : (2) Delina (28) 2e (BV-ZH) 12 : (4) Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH) Mezmerized (28) 1e (BV-TB) Margha (33) 1e (BV-ZH) Bloesempje (26) 1e (BV-ZH) 13 : (2) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH) 14 : (1) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (1) Mama0902 (..) 1e (?-?) 16 : (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis Bevallen ??-09-2013 (1) IamSTERRE, 27 jaar, bevallen van een ZOON 20-09-2013 (2) Bassdevilxs, 26 jaar, bevallen van V.INNY en R.OXY 21-09-2013 (1) Januari2010, 29 jaar, bevallen van een DOCHTER 10-10-2013 (2) Mama Mars, 26 jaar, bevallen van J.ILL D.OUTZEN en J.OY M.ICHEL 18-10-2013 (1) Wausmop, 28 jaar, bevallen van K.EANU 22-10-2013 (2) Life, 19 jaar, bevallen van D.ELANO J.AIMY Zonnig25, 26 jaar, bevallen van L.EN 25-10-2013 (1) Newbeeb, 31 jaar, bevallen van M.ARLY W.YONA 30-10-2013 Appelgebakje, 25 jaar, bevallen van K.ASPER H.YDE 31-10-2013 (1) Lilotje, 27 jaar, bevallen van V.ERA L.ISELOT 1-11-2013 (1) Isade, 29 jaar, bevallen van S.UUS Totaal aantal baby's: 41 Jongens: 16 Meisjes: 15 Niet wetend/zeggend: 10 **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 4 november Mamasuuzje Controle verloskundige Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.
You know me ... Nee maar heb het vaak gezegd. Kwam even de lijst omhoog brengen anders ben ik m dalijk kwijt...
ik ben overgenomen door het ziekenhuis.. sinds deze week. ben ook benieuwd idd. maar hoop dat het dit weekend doorzet heb sinds vannacht veel krampen.
Nou lijsterbes ik hoop ook dat het doorzet! Die bolkje ligt volgens mij gewoon op een roze wolkje.....
Hier helemaal niets hoor.. Vanavond gezellig vriendinnenavond gepland dus vind het eigenlijk voor vandaag wel prima. Morgen weer een dag. Benieuwd of er baby'tjes geboren zijn vandaag
@appelgebakje, Lilotje en Isade gefeliciteerd met jullie baby's! Ga er maar lekker van genieten. @de gestripte moeders to be, hoop dat er iets gaat doorzetten en jullie lekker gaan bevallen! @hier, na weer een dag menstruatiekrampen is het rustig. Dus denk dat ons beebje nog wel even blijft zitten helaas
Dank je! Ik denk idd ook dat er bij Bolkje wel wat in gang is gezet, anders had ze het haast wel laten weten. Ben benieuwd hoor! Meiden geniet van jullie avond!
Hier ook nog helemaal niets maar voel me wel al de hele dag niet zo lekker. Veel buikpijn en licht gevoel in mijn hoofd lijkt op een opkomende hoofdpijn.
Denk dat ik vanavond ook maar voor wat afleiding ga kijken want door het afwachten lijkt het alleen maar langer te duren! Fijne avond!