1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

1 jul 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    Gefeliciteerd Tessa!!

2. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Tessa gefeliciteerd ! Wat zielig voor je kleine moppie! En voor jou dat je zo " beschadigd" uit de strijd bent gekomen!
    Tja tips voor krampjes je hebt van die druppeltjes van vsm die verlichten wel iets, verder warmte kan verlichten dus zo'n belly kruikje..... Masseren kan ook helpen, en als de ontlasting er niet goed uit komt, kun je voorzichtig even kijken of het lukt als je haar temperatuur rectaal opmeet, door de thermometer wordt ded arm even geprikkeld dus dat kan helpen....
    We willen graag foto's van alle prinsjes en prinsesjes!
    Liefs

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 : (1)
    Vegas (33) 1e (BV-ZH)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Mamasuuzje (25) 1e (BV-ZH)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (2)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (2)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)
    Jv23 (24) 1e (FV-ZH)

10 : (1)
    Linnepin86 (27) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Delina (28) 2e (BV-ZH)

12 : (4)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (28) 1e (BV-TB)
    Margha (33) 1e (BV-ZH)
    Bloesempje (26) 1e (BV-ZH)

13 : (2)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)
    Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16 : (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

Bevallen

??-09-2013 (1)
    IamSTERRE, 27 jaar, bevallen van een ZOON

20-09-2013 (2)
    Bassdevilxs, 26 jaar, bevallen van V.INNY en R.OXY

21-09-2013 (1)
    Januari2010, 29 jaar, bevallen van een DOCHTER

10-10-2013 (2)
    Mama Mars, 26 jaar, bevallen van J.ILL D.OUTZEN en J.OY M.ICHEL

18-10-2013 (1)
    Wausmop, 28 jaar, bevallen van K.EANU

22-10-2013 (2)
    Life, 19 jaar, bevallen van D.ELANO J.AIMY
    Zonnig25, 26 jaar, bevallen van L.EN

24-10-2013(1)
    Tessa321, , bevallen van F.LEUR

25-10-2013(1)
    Itsme,31 jaar , bevallen van J.ASMIJN F.ELIENE

25-10-2013 (1)
    Newbeeb, 31 jaar, bevallen van M.ARLY W.YONA

30-10-2013(1)
    Appelgebakje, 25 jaar, bevallen van K.ASPER H.YDE

31-10-2013 (1)
    Lilotje, 27 jaar, bevallen van V.ERA L.ISELOT

1-11-2013 (1)
    Isade, 29 jaar, bevallen van S.UUS

2-11-2014(1)
    Bolkje, 27 jaar, bevallen van T.OBIAS J.OHANNES

Totaal aantal baby's: 41

Jongens: 16
    Meisjes: 15
    Niet wetend/zeggend: 10

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

4 november
    Mamasuuzje – Controle verloskundige

Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Bolkje, Gefeliciteerd met T.obias!

even ter info;
    Ik doe alleen de BUB meldingen, afspraken etc lezen we wel in jullie berichten :)... Ik wil optimaal genieten van de twins, en ga dus niet 10x per dag de lijst aanpassen (EXCUSE ME)...

5. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steeds veel gevoel in de buik. Begon met krampen toen naar de wc geweest en toen nam het af.. Nu lig ik weer op de bank en voel ik weer steekjes en een drukkend gevoel naar beneden.. Hmm weet het soms ook niet. Wilde dadelijk lekker gaan slapen maar denk iedere avond voor het slapen gaan misschien houdt het toch aan.. Kan dat toch? Dat het ineens doorzet terwijl het steeds aan en afneemt?

6. Delina

Delina Lid

11 nov 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tessa gefeliciteerd met je prinsesje!
    Als tip voor de krampjes... Haar buikje warm houden met een soort van kersenpitzak die je kan kopen bij babydump. Deze kun je opwarmen in de magnetron en verlicht de krampjes. Je kan deze overigens ook wel eens bij de blokker krijgen. Misschien heb je er wat aan.

Leuk om al die bevallingsverhalen te lezen. De lijst met de nog onbevallen mama's wordt steeds korter. Ben benieuwd wanneer het hier eindelijk door gaat zetten. Tot nu toe niets meer dan menstruatie achtige krampjes... Afwachten maar weer.

Ik wens jullie een fijne nacht...

Groetjes,
    Delina

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Gefeliciteerd bolkje en tessa. Mooie namen.

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Alles is mogelijk natuurlijk ;) Hier is dat 6 weken lang zo gegaan maar echt geen BUBBERS, als ze me niet ingeleid hadden hadden ze er pas uitgekomen als ze konden lopen... Gewoon lekker gaan slapen, en je er proberen bij neer te leggen dat het toch niet gebeurt (ik weet klinkt achterlijk) het verschil tussen een wee en een oefen wee voel je wel :)...

9. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja begint me nu allmaal wat te lang te duren waardoor ik allemaal gekke dingen in me hoofd haal.

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    40 weken is de draag tijd en zodra die 37 voorbij zijn mag het wel komen en duurt elke dag lang. Maar dr gebeurt zoveel daar binnen in om alles klaar te krijgen voor de bevalling, t hoort er allemaal bij en ik snap dat je het niet wilt horen.

11. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Er is er nog nooit 1 blijven zitten dus onze beebs zullen ook heus wel komen! Veel afleiding zoeken, dan kun je je er ook minder druk over maken :)
    Slaap lekker allemaal!

12. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Goedemorgen! Nee ook niet bevallen hoor, gewoon nog heeeeeel erg zwanger! Lekker beroerd geslapen ook dus m'n wallen sleep ik vandaag gewoon achter me aan geen punt.
    Ik denk ook niets at meneer uit zichzelf gaat komen althans dat idee heb ik. Ik ga vandaag maar gewoonde hele dag op pad, vanmiddag komen m'n schoonzus en zwager op de borrel en eten dus genoeg te doen. Morgen weer naar de verloskundige om opnieuw te strippen, dus misschien dat data oden aande dijk zet je weet het niet.
    Iemand anders wel " blij" nieuws?
    En hoe is het met alle kersverse mama's? En newborns?

13. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Vanochtend zowaar iets rustiger hier, ligt de rest te puffen?

Lillian: die wallen ken ik hoor.... En ik ben toch echt niet meer zwanger!!

Ik heb serieus nog nooit van een buikenkruik gehoord, of bedoelen jullie hiermee een kersenpitzak (die is wel erg groot voor onze dame)

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier een zoveelste relaxte nacht 00 uur laatste voeding en om 8 uur hebben we ze wakker gemaakt :)... J.ill hamsterd voor de nacht 1 tot 1,5 fles 'erbij' ze heeft savonds veel trek in extra dus dat geven we gewoon... J.oy doet het prima op 5x 120cc per dag...

Heb de eerste nacht thuis de wekker gezet voor om de 3 uur en toen sliepen ze zo diep dat ik ze weer terug gelegd heb, een uur later werden ze zelf wakker. Sindsdien slapen ze van 00 uur tot 6 a 7 uur en vandaag tot 8 dus.

We kunmen goed merken dat J.ill heeft moeten 'inleveren' in de buik (1060 gr verschil bij geboorte) zei is iets pittiger als dr luie broertje, die eet boert poept plast en slaapt verder hoor je hem niet.

Het is zo heerlijk genieten dit, ik vond persoonlijk de overgang van 0 naar 1 zwaarder als dan van 1 naar 3... We hebben er een heerlijk ritme in en het zijn hele zoete baby's...

Hun papa is een week na de bevalling aan het werk gegaan, omdat ik nog niet kon autorijden en F.aith niet elke x mee kon naar het ZKH. Wat maakte dat hij toen ze thuis kwamen ik vanaf t eerste moment alles alleen moest doen, vond het heerlijk
    We geven half nov een kraamfeest dus er komt nu ook weinig visite dus we kunnen lekker ons gangetje gaan :)

15. januari2010

Mamamars: mogen ze al 8 uur achter elkaar slapen? Hier mag er max 5 uur tussen de voeding zitten vanwege mogelijke dips in glucose.
    Krijgen ze flesvoeding? Ik vind dat je al op zo weinig voedingen zit! Hier echt nog 8 per dag... Ik wil ook naar minder, Hihi
    Ik vind de overgaan van 2-3 ook niet super heftig voor wat betreft de baby, je weet alles al en laat haar wat makkelijker alleen liggen.
    Onze middelste is net 2 geworden en hij maakt het wat lastig, zit onwijs in de peuter puberteit dus ben ik de hele dag aan het corrigeren.
    Onze oudste is heel lief en is ook heel lief voor haar zusje.

16. januari2010

Mamamars: ik haal het even door de war, jij bent met 36 wkn bevallen, toch? Ik dacht dat jij ook met 32 bevallen was vandaar de vraag over het doorslapen.

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja ik ben indd met 36 bevallen...
    Heb het wel gemeld hoor dat ik ze snachts zelf laat komen bij het cb en die heeft dezelfde gedachten als mij :) geen slapende honden wakker maken.. In het ziekenhuis zeiden ze al steeds zijn geen nacht kindjes...

En ze zijn gewogen en ze groeien geweldig, dus ook geen reden om ze wakker te maken snachts..

J.ill met ontslag 2160 afgelopen dinsdag (8dagen na ontslag) 2460
    J.oy met ontslag 2965 afgelopen dinsdag (8 dagen na ontslag) 3390

18. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Hier een rustig nachtje gehad, weinig actie geweest.
    Wat fijn mamamars dat ze al zo goed de nacht door slapen. Lekker van genieten.
    Januari ze geven vanzelf wel aan wanneer er een voeding af kan al begrijp ik je wel.

Maar het is rustig hier zijn er een paar aan het bevallen ;)

19. januari2010

Mamamars: je hebt gelijk hoor over het laten slapen. Onze kleine komt eerder na 2 uur dan na 3 uur dus over het laten slapen hoef ik niet eens na te denken!! Wow wat groeien ze super goed zeg!!! Ongelofelijk.
    Hoeveel weken zijn ze nu?

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ze zijn nu 3 weken en 3 dagen, J.ill krijg Nenatal op recept en J.oy gewoon Nutrilon.

Ik zou adviseren om 3,5 uur er tussen te laten dan 'spaar' je over de hele dag 1 voeding. Maar als ze echt honger heeft na 2 uren word dat inderdaad heel moeilijk. En ze is natuurlijk met 32 week geboren, weet dan zelf ook niet wat ik zou doen :). Hoeveel cc krijgt ze nu per voeding?

Deel Deze Pagina