1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft toch niet doorgezet helaas.
    Had voor het slapen gaan een warme chocomelk gedronken en heb me lekker lang uitgeslapen nu het nog kan.. zojuist even een rondje gewandeld en boodschappen gedaan maar merk dat ik niet meer zover kan lopen dat het toch te zwaar word..

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jezelf in acht nemen Lijsterbes dat is het beste qua lopen...

Ik ben overigens blij dat ik weer kan lopen, merk alleen dat alles opnieuw ingesteld moet worden qua spierkracht etc in mn benen dus elke keer een beetje verder en verder.

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  4. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga niet meer alles teruglezen, maar ik zal het hier ook eens melden!
    Onze zoon A.rne is afgelopen zondag 27 oktober 2013 om 00.32 uur geboren! 3450 gram en 52 cm.

Vanwege mijn hoge bloeddruk ben ik ingeleid op zaterdag en ook nog 2 nachtjes gebleven in het ziekenhuis. Sinds afgelopen dinsdag thuis en het gaat super goed! A.rne is alweer op zijn geboortegewicht dus gisteren ook lekker met de kinderwagen naar buiten geweest :)

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoe kon ik jou nou vergeten op de lijst te zetten :( ... Nogmaals gefeliciteerd!! Pas de lijst vanavond aan, ga zo namelijk de stad in :p:)

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Mamasuuzje (25) 1e (BV-ZH)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (2)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (2)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)
    Jv23 (24) 1e (FV-ZH)

10 : (1)
    Linnepin86 (27) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Delina (28) 2e (BV-ZH)

12 : (4)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (28) 1e (BV-TB)
    Margha (33) 1e (BV-ZH)
    Bloesempje (26) 1e (BV-ZH)

13 : (2)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)
    Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16 : (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

Bevallen

??-09-2013 (1)
    IamSTERRE, 27 jaar, bevallen van een ZOON

20-09-2013 (2)
    Bassdevilxs, 26 jaar, bevallen van V.INNY en R.OXY

21-09-2013 (1)
    Januari2010, 29 jaar, bevallen van een DOCHTER

10-10-2013 (2)
    Mama Mars, 26 jaar, bevallen van J.ILL D.OUTZEN en J.OY M.ICHEL

18-10-2013 (1)
    Wausmop, 28 jaar, bevallen van K.EANU

22-10-2013 (2)
    Life, 19 jaar, bevallen van D.ELANO J.AIMY
    Zonnig25, 26 jaar, bevallen van L.EN

24-10-2013(1)
    Tessa321, , bevallen van F.LEUR

25-10-2013(1)
    Itsme,31 jaar , bevallen van J.ASMIJN F.ELIENE

25-10-2013 (1)
    Newbeeb, 31 jaar, bevallen van M.ARLY W.YONA

27-10-2013 (1)
    Vegas, 33 jaar, bevallen van A.RNE

30-10-2013(1)
    Appelgebakje, 25 jaar, bevallen van K.ASPER H.YDE

31-10-2013 (1)
    Lilotje, 27 jaar, bevallen van V.ERA L.ISELOT

1-11-2013 (1)
    Isade, 29 jaar, bevallen van S.UUS

2-11-2014(1)
    Bolkje, 27 jaar, bevallen van T.OBIAS J.OHANNES

Totaal aantal baby's: 41

Jongens: 16
    Meisjes: 15
    Niet wetend/zeggend: 10

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

4 november
    Mamasuuzje – Controle verloskundige

Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.

7. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Mamamars wat een schatjes! Prachtige producten afgeleverd !
    Vegas gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat alles goed gaat en jullie al buiten aan de wandel zijn geweest. Echt goed om te horen!

8. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Wauw mama mars, wat een leuke foto! Super schattig, 2 van die kleine hummeltjes zo bij elkaar!
    Vegas van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Super dat het zo goed gaat en zelfs al heerlijk buiten bent geweest!

Hier alles nog rustig. Heerlijk kalm dagje, straks nog even gezellig naar vrienden. Vandaag officieel nog een week tot de uitgerekende datum.. Benieuwd of er vandaag nog kleine wondertjes ter wereld zijn gekomen.

9. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Manamars: super foto! Echt lief. Ik probeer met de voeding ook wel te rekken hoor maar lukt nog niet zo erg. Ze krijgt borstvoeding dus het precies aantal cc weet ik niet. Ben nu wel voor en na de voeding aan het wegen zodat ik het wel weet. Ze mag nu 7*65 cc maar drinkt Soms ook wel 85 uit de borst..
    Het zal allemaal wel goed komen maar aan die nachten kan ik echt niet wennen!!

Vegas: van harte met jullie zoon! Fijn dat alles goed gaat! Lekker genieten!

10. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd !

11. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Proficiat met A.rne en heerlijk alweer naar buiten,

begin zelf toch wel ongeduldig te worden, pijntje hier, pijntje daar, maar de baby die laat maar op haar wachten :)

12. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd dames, met jullie kids!
    De wereld is weer een paar trotse ouders rijker :D

Nu lekker genieten!

Hier gaat het met deze mama wel goed, bloeddruk medicijnen mag ik niet meer, ben van de week bijna weer flauw gevallen terwijl ik K.eanu aan het verschonen was... Ik wist niet hoe snel ik door mn knieën moest zakken om weer bij zinnen te komen terwijl ik hem vasthield op de commode.. uiteindelijk op krachten gekomen, hem snel in zijn bed gelegd, telefoon gepakt uit de woonkamer (had K. weggelegd zonder luier, overal poep en pies toen ik terugkwam :) ), en mn man gebeld dat ik weer niet goed was. Bleek door de medicatie te komen, dat de bloeddruk nu weer te ver gedaald was! Deze week nog een keer terug naar mn huisarts voor controle, maar alles zal wel goed zijn :)
    Met K.eanu is ook alles goed, eet goed (nu zo'n 100cc gekolfte bv), groeit goed, meld zich netjes als hij honger heeft, en vaak tussen de 3 tot 4 uur. Dinsdag nog naar de kinderarts met hem voor zijn controle nu hij ruim 1,5 week lekker met ons thuis is.

Voor de meiden die het gemist hebben, heb foto's van hem in een privé album staan, dus dan even vriendschapsverzoekje werpen :)

Bevallende dames, zet 'm op!
    Dames met krampen, etc. hou nog even vol!

En slaap lekker ;)

13. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

1 jul 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    Gefeliciteerd vegas!

@wausmop: dat is niet echt relax inderdaad.. Wel lekker dat je die medicijnen niet meer hoeft

14. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    gisteravond weer even ziekenhuis geweest had hem de hele dag nog niet gevoeld zat me toch niet zo lekker ivm de eiwitten en te hoge bloeddruk. maar was gelukkig allemaal goed op de bloeddruk na. zometeen weer een afspraak.

15. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Hey lijsterbes, jemig gaat ook nietrvanzelf allemaal he?! Laat je weten hoe het is gegaan in z'huis?
    Wausmop wat een prachtig kind! Eng dat met je bloeddruk! Wel goed dat je hem in z'n bedje had gelegd en meteen bent gaan bellen!
    Poep en plas kan gewassen worden!

Hier: sinds gisteravond weeën, maar niet snel op elkaar en niet lang genoeg ( om de 10 min ong. 45 sec...) dus amper geslapen want het hield de hele dag aan..... Moest vanochtend bellen naar dienstdoende verloskundige daar kreeg ik het volg ende te horen " sorry maar we kunnen je niet strippen of nakijken vandaagweantedr zijn nog 2 bevallingen gaande dus het is heel druk als jij er ook nog bijkomt hebben we geen tijd voor je " nou ik kon wel janken natuurlijk....verrek al 12 uur van ellende zou vandaag opnieuw gestript worden en dan wachten tot morgenochtend, weer de hele dag met pijn en gedoe wat niks oplevert. Word ik een kwartier later gebeld door de praktijk " ja ik hoorde dat je de dienstdoende verloskundige aan de telefoon had, die je morgen wilde laten bellen....dat gaan we niet doen, kom maar om half 12 dan werk ik m'n lunchpauze wel door want dit kan zo niet, ik ga kijken wat we kunnen doen, dus nog een keer strippen en dan kijken of dat wel doorzet. Als je dan wel vandaag gaat bevallen vogelen we het wel uit met deandere verloskundigen" dank u! Erg aardig natuurlijk....dus ik hoop ( hoewel ik de pijn weer heb mogen proeven vannacht) dat het gaat helpen. Ga nu in bad NedCar straks daarheen, nou op hoop van zegen maar.....ik laat jullie weten of het aanslaat want man o man wat ben ik gaar! X

16. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Goeiemorgen allemaal! Wat is het rustig hier.. Nog niet meer babynieuws?

@ Wausmop, jeetje dat is schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen. Fijn dat je de medicijnen niet met hoeft te nemen en dat jullie ventje het zo goed doet!
    @ Lijsterbes, kan me voorstellen dat je dat niet lekker zit dan. Gelukkig dat alles goed was! Was het vanochtend bij je controle ook nog goed?
    @ Lilian, Oh gelukkig kun je toch nog komen! Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! Ik hoop toch zo voor je dat het vandaag doorzet en het strippen helpt!! Zet em op hè..
    @ Hier, wederom rot geslapen vannacht, paar uur wakker geweest maar vanochtend nog weer in slaap gevallen.
    Verder is ons kereltje wat rustiger, maar voel hem nog wel vaak. Zo druk als vorige week is hij iig niet meer.. Morgen weer controle, hij zal nog wel even blijven zitten. Rustig dagje verder. Maar even aan de poets en vanmiddag even op het werk koffiedrinken.

17. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Vegas gefeliciteerd met jullie zoon.

Wausmop dat is wel even verschieten zeg, maar je hebt goed gehandeld. Hopelijl blijft het nu weg nu je die medicatie niet meer hoeft te slikken.

Lilian nou lekker vriendelijke vk die eerste, fijn dat die andere terug belde en je toch mag komen. Hopelijk heb je vandaag je zoon nog in je armen. Succes!

Lijsterbes hoe was je afspraak. Hou je het nog een beetje vol?

Hier net naar de vk geweest voor controle. Alles was goed. Waren aan het grappen wanneer de kleine zou komen ik vind zelf 10-11wel een mooied datum. Dus we zeiden al tegen elkaar tot zondagochtend, doen we een kopje koffie en dan poep ik hem even uit. Dus wie weet;)

18. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wausmop dat is even eng! Hopelijk gebeurt het niet weer.

Alle andere dames, sterkte en succes nog even..

19. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Niet alles teruggelezen, maar hier even een ego-update.
    Vrijdag was mn bloeddruk weer wat hoog, dus moest vandaag terug. Dit weekend was ik ook niet zo lekker en Mini was ineens heel rustig. Niet fijn. Vanochtend was mn bloeddruk 130/90, maar omdat ik me niet top voelde en Mini zo rustig was moest ik naar het zkh. Daar was mn bloeddruk 140/95 dus kreeg gelijk het hele rataplan aan formulieren enz. Bloedprikken, urine controleren, ctg en echo. Alles was goed, Mini zit qua groei exact op het gemiddelde en doet het in principe prima. Ze hebben me voor nu overgenomen van de vk, waar ik erg van baal. Morgen moet ik weer terug voor ctg en bloeddruk. Als de onderdruk 2 dagen achter elkaar 90 of lager is mag ik terug naar de vk, maar de arts zag dat niet gelijk gebeuren omdat de bloeddruk over het algemeen niet daalt. In elk geval horen we morgen meer over hoe ze erover denken. Het woord inleiden is wel gevallen, maar het is te hopen dat het voor die tijd spontaan begint.
    Nu maar ff rustig op de bank, want alleen van zo'n ochtend hollen, vliegen en rennen stijgt je bloeddruk al explosief ;)

20. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Gefeliciteerd Bolkje!! Geniet er lekker van.

Hier vanochtend controle gehad en ik ben weer glansrijk geslaagd: op en top gezond zwanger dus een nieuwe controle voor volgende week ingepland;)

Wat duurt wachten toch lang.... Ga zo maar even een middagdutje doen aangezien het huis helemaal aan kant is en ik mijn koffiebezoekjes ook al heb afgelegd. ;)

Succes allemaal!

@Bloesempje: spannend... Hoop dat je snel terug mag naar je eigen VK

Deel Deze Pagina