1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    En toen was het hier ineens stil(ler) ;)

Voor de dames die nu weer eens zijn komen kijken op ZP, en eventueel geïnteresseerd zijn in onze besloten Facebook pagina, klik hieronder:
    https://www.facebook.com/groups/216717528512386/
    Er zijn inmiddels al aardig wat dames aangemeld, gezellig!

Hoe is het hier verder?
    Iedereen de feestdagen tot nu toe met hun kleintje(s) goed doorstaan?
    Wij hebben zodanig weinig gemerkt van ons ventje dat het haast leek alsof hij er amper bij was.. Hoewel hij eerste Kerstdag toch bijna van voeding tot voeding op mn borst heeft geslapen, door het rumoer en gegil van neefje en nichtje heen zelfs, en daar zit aardig wat stemgeluid in ;)

Ik ben benieuwd wat hij van Oud & Nieuw vind!
    Al sinds hij zn ogen open heeft is hij al geïnteresseerd in licht; kijken naar lampen, en sinds een week of 4 á 5 ook echt lang kijken/staren. Ook in het contrast tussen licht en donker, we hebben bijvoorbeeld een spierwit plafond, en een bruine muur, met daaraan een zwarte/witte klok, hij krijgt zijn ogen er niet van af als hij de fles krijgt van zijn papa :D
    Als ie van mij de fles krijgt (ik ben links) dan kijkt ie juist de kamer rond naar alle lampjes (kerstboom, lampen, weerspiegeling in de ramen, etc.), aangezien hij nogal een voorkeurshouding heeft naar rechts is dat natuurlijk véél interessanter dan mama's hoofd die immer vóór die klok zit! :p

2. Herkenbaar wausmop ;) Hier kijkt Tobias elke keer naar de kerstboom of naar de televisie. Ik hoop maar niet dat ie de beelden al echt kan zien, want we zijn gister aan seizoen 4 van dexter begonnen :D

3. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    super leuk dat iedereen zich (bijna) iedereen nu aangemeld heeft via fb, heb je ook echt de gezichten erbij en wat een leuke dames allemaal :)

4. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet me nog aanmelden.. Sorry dames.

Hier gaat het goed met de reflux en krampjes, aanzienlijk verminderd. Alleen lijkt het erop dat ik gewoon een wat pittige dame in huis heb. Ze valt niet zonder mijn aanwezigheid in slaap. Kan de kamer niet uit of ze roept en huilt. Kan haar vaak niet neerleggen en anders moet je er bij blijven en spelen.
    En wanneer de kinderwagen niet rijdt wil ze er niet meer in liggen..

Maak geen grappen :) voorlopig ga ik er gewoon in mee.

5. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    :Dhahaha mamamama, zou het aan de geb.datum liggen, hier nog zo eentje

6. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook geboren op 7 november? :)

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Jullie hebben inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Dit deel doe ik daarom dicht.
    Maken jullie een nieuw deel aan?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina