Hoi meiden, Ik heb besloten dat ik hier niet verder ga kletsen. Ik voel me hier niet zo welkom. Wens jullie allemaal een fijne zwangerschap! Groetjes Kaatje.
Heb je gister alleen maar een goed bedoeld advies gegeven, ondertussen weet ik alweer waarom ik niet meer in een groep kan praten, verkeerde opvattingen allom... Heb gister ook gezegd, dat je dan teleurgesteld zou zijn met je eerste echo... Maar dat was je niet dus reageer nu niet als een aangebrandde pannenkoek en voel je wat minder aan gesproken..
wat kunnen jullie slap ouwe nelen. jammer kaatje. mamamars bedoelde het verder goed volgens mij. teksten kunnen altijd op verkeerde manieren opgevat worden. uitroeptekens zijn daarom altijd extra benadrukkend. misschien bedenk je je nog. Xxx ja we willen het wel weten. wat maakt me niet uit. meisje is handige zodat ik geen kleertjes hoef te kopen en anders maar wel hahahaha. 5maart, spannend! klep gezellig mee. we horen wel wanneer je uitgerekend bent en uh we kijken dan niet op een weekje hoor
Dat is altijd handig, ik heb toevallig twee weken terug alles op de eerste twee pakjes weggegooid. Eerste pakje was maat 40.
Prima! Ik reageer niet als een aangebrande pannenkoek..Ik sprak net alleen maar mijn gevoel uit! Jij weet niet hoe mijn cyclus in elkaar zit! En ik heb gewoon aangehouden wat juist is.. Ik dacht wordt wel gecorrigeerd door de VK als het niet juist is. Maar goed ik ga hier verder geen woorden meer over vuil maken..
ja vind het zonde om nog weg te doen. mocht dit een jongen zijn gooi of verkoop ik het niet eerder dan wanneer het kereltje in mijn armen ligt hahahaha.
Omdat ik altijd snel mn bek open trek en een goedbedoelt advies gaf om een teleurstelling voor dr zelf te voorkomen... Dan voel je je aangesproken en ga je weg.
en misschien het feit dat ik bij een kindje van mijn vriend en mij dan misschien steedsdenk aan de tijd van toen... Met F dr pap.. Want al hoeveel ik toen nog van m hield ben ik toch bij m weg gegaan... sorry voor typfouten zit op foon