Haha ik wil het waarschijnlijk ook weten maar mijn vriend niet Ik zou heel graag een meisje willen, maar een jongen is natuurlijk net zo welkom
Meiden wat kletsen jullie veel!! Gezellig hoor maar laatste twee dgn erg druk en weinig op zp geweest! Komend weekend ga ik een weekend weg dus zal het ook wel weinig zijn! Ga proberen weer mee te lezen!! Nieuwe zwangere: gefeliciteerd!! Speciaal voor ceilo maak ik morgen een nieuwe banner!!
Jammer Kaatje, wie weet bedenk je je nog. Wat mij betreft ben je meer dan welkom. Mmmm ik heb net mij. 9 maanden dagboek gekregen YES En ik heb 1 iemand ( mijn zus ) verteld van mijn zwangerschap! Ik kom het gewoon niet voor mijzelf houden. Zucht.
Beetje terug gelezen! Probeer te reageren wat ik nog weet! Itsme: balen dat je je naam moest veranderen omdat iemand je volgde! Ik heb niks te verbergen maar blijf ook graag anoniem. Zo zijn er soms dingen die ik eigenlijk wel weer vertellen maar niet doe omdat ik bang ben herkend te worden. Word misselijk van jou tekstje over de frikadellen speciaal! Mamamars: flink getest al Jusi: gefeliciteerd! Wat vervelend dat je al zoveel miskramen hebt gehad!! Jolin: gefeliciteerd!! Aardige weg afgelegd voor dit kleintje! Ik duim voor een gezonde plakbeeb! Ceilo: inderdaad handig om het dan nog niet aan je dochter te vertellen! Hier kunnen ze nog niet lezen dus kan met een gerust hart op zwangerschapspagina! Grappig dat de nieuwe vriendin van jou ex nu ook zwanger is en super fijn dat jullie goed met elkaar over weg kunnen! Lapalma: flinke buik al leuk, toch!! Appelgebak: leuk om het morgen te vertellen en super leuk gedichtje! Margjelinde: beterschap en super leuk idee met het wiegje! 5 maart: gefeliciteerd! Ben heel benieuwd naar je uitgerekende datum. Afwachten maar... denk dat je verder bent! Kimm: hier geen voorkeur voor geslacht, wil wel graag weten wat het is!! Vertellen aan andere kids: wij zeggen ook nog niks, vraag me ook af of ze er echt wat van snappen al. Mvm: eerste twee keer niet gedaan... Twijfel wel maar denk dat ik het niet ga doen. Sorry als ik iemand vergeten ben!! Hoeveel kinderen willen jullie? (Als je het zelf voor het zeggen zou hebben) Hier: misselijk! En drukke dgn! Geen goede combi
Dysmatuur, ze was 5 pond en jawel 52cm... Heeft zo zn redenen dat haar groei stopte, het enige waar ik op hoop is geen herhaling.. Wij gaan slapen.. Trustenn
52? Is best lang toch? Onze oudste wat randje prematuur en dysmatuur 2160 Gr. 45 cm. Bij de jongste extra groeiecho's en leek het of dit kindje nog kleiner zou zijn maar uiteindelijk is hij prematuur geboren met een gewicht van 2230 wat prima was bij zijn termijn. (34 wkn). Ik ga er vanuit dat je deze zwangerschap ook wel extra groeiecho's zal krijgen!
Klopt de lengte had ze wel, maar met een lengte van 44 (geschat) op 31 weken en nog geen 800 gram was een ziekenhuis opname wel vereist. Uit eindelijk vond ik zelf dat ze een mooi gewicht had ook mede door de opnames die ik heb gehad ze is met 38.3 geboren na inleiden van af 36.6 waardoor ze lekker heeft kunnen groeien. Maar uiteindelijk mogen we in onze handen knijpen dat ze uberhaupt levend op de wereld is gekomen... Maar dat is achteraf, zo verschrikkelijk veel was er mis met de placenta.
Voedemorgen dames! MamaMars: misschien heb ik het gemist. Maar weten ze achteraf dan wat er met de placenta was? Januari: succes met je misselijkheid en de rest van de dag! Hopelijk heb je niet al te veel last. Pijnlijke borsten beginnen veel meer te komen. Laat mijn zoon nou net die borsten gebruiken om zich aan op te trekken in de ochtend. Zucht! Vanmorgen de clearblue gedaan, dus ik ben nu uitgetest
In het UMCG zeiden ze dat de placenta verkalkt was, wat ook zo leek door de witte vlekken die er in zaten. Dat is dan het eerste waar ze aan denken... Echter bleek na een onderzoek door de patholoog anatoom dat het geen kalk was maar dat de placenta 10 tallen infarcten had gehad welke godzijdank precies op de goede plek zaten (dus niet bij de toevoer van de navelstreng). Daar bij zat er een bacteriele infectie in welke zeer gevaarlijk was voor mij na de bevalling, heb dan ook een snoei harde kuur gehad waar k dood ziek van ben geweest. Maar pas 6 weken na dato. daarna nog een aantal keren kweekjes af moeten laten nemen van mn baarmoedermond om te kijken of het weg was.
Ziet er goed uit La Palma Ik mag straks nog een keer voor mvm en dan ben ik ook klaar , de misselijkheid zegt me genoeg
Wow wat heftig zeg. En de oorzaak, kunnen ze daar iets zinnigs over zeggen of kan het gewoon iedereen treffen? Hopelijk gaat alles nu perfect voor je! Dank je ( over de testen ) Ik heb met vlagen symptomen. Niet constant. Het enige wat ik wel heb is dat ik eten ruik... Dus gisteren ui gesneden, nu ruik ik het nog ( na douchen / handen wassen )
Nee, het overkomt je of het overkomt je niet. Hier vanaf gisteravond avond al non stop misselijk, als ik zo nog een hele dag moet dan uhmmmm vind ik het nu al zielig voor mn meisje. Uien YUK viese dingen, mn handen stinken altijd een dag of 3 ondanks dat ik veel poets en 2 x per dag douche
Ok. Nou hopelijk dit x niet. Hier ook 2x douchen duizend keer handen wassen. En normaal ruik ik het niet hoor, maar nu wel. En ik gebruik eigenlijk in al mijn gerechten uien. Jij ook succes met je misselijkheid en een fijne dag
Ik heb echt vanochtend knallende koppijn!.. ook n kwaal? Verder weinig kwaaltjes behalve gevoelige borsten..
Heftig zeg!! Heb je vanaf 31 wkn opgenomen gelegen tot de bevalling? Vreselijk lijkt me dat! Hier ook aantal keer opgenomen maar meestal maar 3 nachtjes. Gingen ze je inleiden op 36.6 en is ze toen pas met 38.3 geboren? Of lees ik je zin verkeerd? Het is soms maar goed dat je bepaalde dingen niet weet, ik jou geval dat het heel anders had kunnen aflopen met je dochter! Je zal wel streng onder controle komen nu!