@kimmm25: voorkeur voor het geslacht heb ik wel hoor hahaha het mag van mij een jochie zijn!! kheb al 2 meiden he en bij VL in de familie zijn het ook allemaal meiden... zwager en schoonzus hebben in totaal ook 3 meiden...dus voor de verandering zou een jochie leuk zijn.... maar ach een meisje is net zo welkom!!! koppijn hoort erbij,kword dr ook gillen gek van ondertussen en ik ben zo gigantisch moe!! @tessa321: Yeay voor je banner!!! @mamamars: met 13 weken al een pretecho?! das snel!! en mijn oudste was ook een dysmatuur.... 42 weken 4,5 pond en 47 cm! mn jongste was 8 pond en ook 47 cm! @kaatje87: Nou je bent hartstikke welkom hoor!! Soms heb je met sommigen gewoon niet zo'n klikje,dat heb ik ook wel hoor,maar daar ga ik dan gewoon niet zo op in.... ( wat niet wil zeggen dat als ik iemand een keer vergeet dat ik ze gelijk niet moet hoor!) Soms zijn de teksten zo wart op wit en worden ze anders gelezen dan de bedoeling is.... Laat je niet door een ander wegjagen!! @Margjelinde: zeikerd!! @januari: alvast een heel fijn weekend weg!!! EN JA SCHIET S OP MET DIE BANNER!!! @la palma: ook jij bent een zeikerd!! mooie testen!!! hahaha volgens mij heb jij hetzelfde progje als ik voor de foto's! @ego: Gisteren in slaap gevallen nadat ik mn meisjes op bed had.... rond 22:00 schrok ik wakker en om 23:00 lag ik alweer in bed... Ik had vreselijke pijn in mn onderbuik.... pijn of nouja zoiets... een ernstig naar gevoel en kwas echt bang dat t mis zou gaan en ben wel 100 x naar de wc geklept om t ekijken of ik iets van roodachtige afscheiding had.... *zucht*... die angst.... kwou dat ik me er vanaf kon zetten... ik WIL dat wel,maar het LUKT me gewoon niet!
Vraag Van De Dag Uit welke provincie/regio kom jij?? Ceilo - Overijssel de vraag is al eerder gesteld door iemand anders,maar toen heb ik er niet heel veel reacties op gezien,vandaar... kben wel benieuwd of er mensen uit de buurt zijn!! EDIT: dit is mn 2300e berichtje
best heftig idd als je na de bevalling er pas achter kom. hopelijk nu allemaal goed. uien heerlijk gewoon wassen met zout mvm ik twijfel. we moeten het hier best wel ver voor rijden om in te leveren. precies in een hoek waar ik nooit kom. hoeveel kinderen? nou vind zelf na deze het wel genoeg. heb altijd gedacht dat ik 3 kinderen zou krijgen of dit moet een tweeling zijn hahahaha ik plaag mijn man er heerlijk mee. gisteren op mijn werk net niet flauwgevallen. IK voelde het aankomen. dus heb gelijk de leiding geroepen en ben naar de kantine gegaan. na een half uurtje en flink bouillon en brood is het weer opgeknapt. vanmorgen de dokter gebeld. ik moet morgen ochtend nuchter mijn suiker prikken en mijn bloeddruk word nog een keer gedaan.
Vraag Van De Dag Uit welke provincie/regio kom jij?? Ceilo - Overijssel itsme - noordholland de vraag is al eerder gesteld door iemand anders,maar toen heb ik er niet heel veel reacties op gezien,vandaar... kben wel benieuwd of er mensen uit de buurt zijn
Ceilo; heftig die onzekerheid! Erg vervelend maar een positieve test staat ook gelijk aan een onzekere periode inderdaad! Hopelijk gaat dat eerste trimester als een speer! Aantal kids; we willen graag een groot gezin. Ik word 30 in nov dus ik hoop dat we de komende 10 jaar nog 2 of 3 kids mogen krijgen. Itsme: hopelijk geen zw suiker. Succes morgen, ik ben benieuwd
]Vraag Van De Dag Uit welke provincie/regio kom jij?? Ceilo - Overijssel itsme - noordholland La Palma - Noord Holland de vraag is al eerder gesteld door iemand anders,maar toen heb ik er niet heel veel reacties op gezien,vandaar... kben wel benieuwd of er mensen uit de buurt zijn
Vraag Van De Dag Uit welke provincie/regio kom jij?? Ceilo - Overijssel itsme - noordholland La Palma - Noord Holland januari - zuid holland jolin - noord holland de vraag is al eerder gesteld door iemand anders,maar toen heb ik er niet heel veel reacties op gezien,vandaar... kben wel benieuwd of er mensen uit de buurt zijn
nee je had de helemaal voor en achteraan de QUOTE weg moeten halen haha maar maakt nie uit,kheb m al gedaan voor je
en owjah... hoeveel kinderen... ik heb altijd gezegt dat ik er graag 3 wou.... we gaan nu voor nummer 3 voor mij en de 1e voor VL.... wie weet wil VL ooit nog een 2e,maar dat zien we dan wel eerst maar hopen dat dit goed gaat allemaal... *zucht*
Vraag Van De Dag Uit welke provincie/regio kom jij?? Ceilo - Overijssel itsme - noordholland La Palma - Noord Holland januari - zuid holland jolin - noord holland Mama Mars- Friesland de vraag is al eerder gesteld door iemand anders,maar toen heb ik er niet heel veel reacties op gezien,vandaar... kben wel benieuwd of er mensen uit de buurt zijn.
Ik riep altijd 2 maar denk dat het bij deze uk blijft. Ik ga in ieder geval die mmm niet meer in, aan de pil zal ik ook niet meer gaan, dus wie weet volgt er dan onverwachts nog 1. Sinds gisteravond af en toe beetje bruinig slijm na het plassen, hoop dat het niks bijzonders is.
Vraag Van De Dag Uit welke provincie/regio kom jij?? Ceilo - Overijssel itsme - noordholland La Palma - Noord Holland januari - zuid holland jolin - noord holland Appelgebakje- Utrecht de vraag is al eerder gesteld door iemand anders,maar toen heb ik er niet heel veel reacties op gezien,vandaar... kben wel benieuwd of er mensen uit de buurt zijn
Vraag Van De Dag Uit welke provincie/regio kom jij?? Ceilo - Overijssel itsme - noordholland La Palma - Noord Holland januari - zuid holland jolin - noord holland Mama Mars - friesland Appelgebakje- Utrecht 2debaby- zuidholland de vraag is al eerder gesteld door iemand anders,maar toen heb ik er niet heel veel reacties op gezien,vandaar... kben wel benieuwd of er mensen uit de buurt zijn
nou wie weet als je er niet meer of niet zoveel mee bezig bent dat je strax een heel elftal hebt ik hoop ook dat t niets bijzonders is,maar ik ben zelf zo NIET dol op afscheiding tijdens de zwangerschap in welke vorm dan ook!!