Ja dat is zo... maar toch.... ken ook iemand met een tweeling die met 3 weken positief teste. vandaar dat ik ook met grapje begon bij mijn man hahahaha
Ik wil morgenvroeg testen maar heb geen testen meer. Dan wordt het morgenmiddag en dan woensdagochtend. Dinsdag nod dus zou t toch wel moeten registreren. Bij vorige twee zwangerschappen (laatste mk 6,5 week) ook pas OP nod.
we noemen je nu illegaal duus hahahaha maar mag van mij nog mee kleppen hoor tot je wat weet. kim helemaal Toppie!!!!! ik ga je erop zetten.
. 1: Itsme (31) 1 meisje en zwanger van een? 2: 3: 4: 5: meis85 (27) 1 meid/1 jongen nu zwanger van een?? 6: kimmm25 zwanger van een? 7: MamaMars (25) 1 Meisje en de volgende word een ??? 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: .
tuurlijk liefa. allereerst gefeliciteerd! wanneer ben je uitgerekend of wanneer was je ei als je dat weet.
Dank je Ben Volgens berekening 5 nov uitgerekend. Het is mijn derde zwangersch. Heb 2 mooie meiden van 4 en 5,5
. 1: Itsme (31) 1 meisje en zwanger van een? 2: 3: 4: 5: meis85 (27) 1 meid/1 jongen nu zwanger van een?? liefa (30) 2 meiden en zwanger van een? 6: kimmm25 zwanger van een? 7: MamaMars (25) 1 Meisje en de volgende word een ??? 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: .
Bedankt jullie ook gefeliciteerd!! Niet gedacht dat t deze maand raak zou zijn!!... 11e geklust .. had 13e eisprong... Verder niet meer want ik.ging de nacht van 11 op 12 op vakans zonder vriendlief!... Heeft t mooi mogen gebeuren toen ik op de latten stond haha..
kimmm de meeste zwangerschappen worden in de vakantie gemaakt ihihhi. ik ook we waren lekker op vakantie. dan heb je je hoofd ff lekker leeg en denk je er niet zoveel aan. je kunt het allemaal een beetje los laten dus ook geen stress. sommige zeggen dat het een fabeltje is maar ik heb het nu 2 x gemerkt dat het toch geen fabeltje is. met mijn dochtertje was ik druk bezig met pijnstillers ivm een kleine operatie en de week erna had ik dus mijn ei en was het dus raak. en nu was ik op vakantie en was het raak. bij mijn dochtertje heeft het 6 rondes geduurd. en bij deze was het meteen raak. dus tja.... ben wel erg blij voor je dat het nu weer raak is hoor.