hahahah je hele verhaal weg... foetsie.. waarom... iedereen mag zn eigen mening hebben hoor... ik vind het gewoon een beetje vaag... of ze nou hier in het topic komt of niet....
jeej.... spontane conditie inkakking... kben bekaf van het fietsen van mn meisjes van school halen hahahaha en dan moet ik ze zo nog weer wegbrengen en door naar de winkel en weer terug en vanmiddag nog een keer ophalen en dan eind van de middag nog naar zwemles..... #wefietsenerwatafopzo'ndag!
hehe ja wil geen ruzie: maar zoals je hebt gelezen: vind het vaag verhaal als het zo is..... lol ik ben sinds gister echt bek af... denk dat dat dus niet de ziekte is maar de zwangerschap: jaa ik wil kwaaltjes dan weet ik tenminste dat ik nog zwanger ben (hahaha ohhh kan niet geloven dat ik dit hard op zeg: dit gaat me bezuren ) Ehm geef maar lichte kwaaltjes dan hihi
en ik ben bek af terwijl ik de hele dag (al sinds zondag) in bed lig!!! niet eens gefietst ofzo (wel was opgevouwen, 7 ladingen (eindelijk nieuwe wasmachine, is ie nu gvd stuk!!!!!, zaterdag weer nieuwe....) BTW waarom krijgen juist vaak de vrouwen met grotere borsten NOG grotere borsten met zwangerschap, maar de vrouwen die achteraan in de rij stonden met borsten uitdelen (ik) blijkbaar niet veel grotere krijgen... Weet niet of dit fabeltje is of niet, maar is wat ik om me heen hoor... Ervaringen????
Je mag de mijne wel hebben hoor, van een nette E naar een weet nie waar het einidigen gaat maar ze puilen uit!
Ik kom uit het mooie Gelderland Wij zouden graag 2 kinderen krijgen, het liefst 1 voor 1, en een welvaartsgezin (1 jongen en 1 meisje) zou helemaal geweldig zijn. Maar ik heb ze nog liever gezond en gelukkig! Maakt me dus ook niet uit. Ik ga maar weer eens werken. Voor iedereen succes met de kwaaltjes!
wat k*t van je machientje! en ja geen idee!! ik heb ook E,maar ze lijken nu al breder.... en ik ben geloof ik weer beland in het "stijvetepeltijdperk" whahaha
Vraag Van De Dag Uit welke provincie/regio kom jij?? Ceilo - Overijssel itsme - noord holland La Palma - Noord Holland jolin - noord holland januari - zuid holland 2debaby- zuidholland Mama Mars - friesland Appelgebakje- Utrecht Margjelinde - utrecht tessa321 - gelderland de vraag is al eerder gesteld door iemand anders,maar toen heb ik er niet heel veel reacties op gezien,vandaar... kben wel benieuwd of er mensen uit de buurt zijn
holy cow jullie hebben memmen!!! haha ehh ok dat kan wat netter haha ceiloooo heb ook kwaaltjes en ben er verdomd blij mij: gevoelige borsten al groeit mijn b cup (nog) niet.... Elk uur plassen is overigens wel irritant lol maar die vermoeidheid is wel vermoeiend ps we moeten straks ook nog een pol maken en gokken wat iedereen krijgt hahahahaha
Mijn E (75) cup word ook al groter, kan ze nog net in bedwang houden... kan iemand me vertellen waar ik grote zwangerschapsBH's kan kopen? Zonder heel veel geld kwijt te zijn.
op de website staan verkoopadressen anita.com/nl-nl Anita - Anita maternity: BorstvoedingLingerie - Voedingsbeha 5051