huishouden, wat is dat. Daarvoor is het hier te gezellig. Mijn dochter doet dr middagtuk en ik was hetzelfde van plan. Ben zo ontzettend moe, maar uiteindelijk achter comp beland. Dat wordt vanavond weer vroeg erin
truttebol!!! moet je me weghebben ofzo?? hahaha de kids spelen heerlijk buiten en binnen en buiten en binnen en kheb gewoon geen zin meer... heeft ook voordeel van alleen wonen met de meiden.... ik hoef verder met niemand rekening te houden!! leeftijd speelt geen rol idd... als je het maar leuk met elkaar kan vinden!!
huishouden dat is wat je als moeder doet... ALS JE ER ZIN IN HEBT! hahaha achjaa... dan skip je maar een slaapje veels te gezellig hier!!
Mensen, jullie moeten niet lullen maar poetsen! Wat is dit? Weet je hoeveel ik nu moet bijlezen? Ok.... Gefeliciteerd en welkom nieuwe zwangeren. Wendy, leuk wij zijn zo te zien even lang zwanger Combitest: nee. Niet hier. Als je 100 bent snap ik het inderdaad wel maar ik ben nog een jonge bloem
combitest: alles is hier welkom of ze moeten bij de 20 weken echo zeggen dat het kindje geen leven heeft of een kasplantje word. maar anders is hier alles welkom.
poetsen op vrijdagmiddag heb ik net afgeschaft! scheelt khoef alleen de bedjes maar en ff zuigen... kan ook als d emeiden onder de douche staan vanavond en 100 .... tsja.... ik ben er al bijna joh!! whahahaha
ow enne over die "kletskoek" die is nu naar dr HA toe ofzo en ze had een test geplaatst die wel licht positief lijkt.... kheb m voor de in negatief geplaatst.... ---------> http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/425273-zien-jullie-iets-9.html#post14660126
la palma, we lopen inderdaad gelijk. En grappige, mijn dochter is ook van mei 2011 Wat een toeval zeg
November Mama's 2013(1-15) 1 : (3) Itsme (31) 2e (BV-ZH) Lilotje (26) 1e (BV-ZH) mamababs (..) (-) 2 : (1) jusi (30) 2e (FV-ZH) 3: (1) tessa321 (32) 1e (BV-) 4 : (1) stiefmam (..) 1e (-) 5 : (3) meis85 (27) 3e (-) liefa (30) 3e (BV-TB) hopefulness (26) 1e (bv-zh) 6 : (9) kimmm25 (25) 1e (bv-zh) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) cinniej (25) 1e (BV-TB) 2debaby (30) 2e (BV-ZB) Appelgebakje (24) 1e (-) Margjelinde (27) 1e (BV-ZH) jaydee (23) 1e (-) Smaart (30) Vegas (32) 1e (BV-ZH) 7 : (1) MamaMars (25) 2e (FV-BV ZH-TB) 8 : (1) jolin (27) 1e (BV-TB) 9 : (1) Debdev (..) 1e (-) 10 : (0) 11 : (3) La Palma (29) 2e (BV-ZH) leentjezh (26) 1e (BV-ZH) Wennie1981 (31) 2e (ZH-BV) 12 : (o) 13 : (0) 14 : (2) januari2010 (28) 3e (BV) hoop TB maar zal wel ZH worden kaatje87 (25) 1e (-) 15 : (1) lise87 (25) 1e (BV-) datumloos:(2) maggie100 boeboe Totaal: 29 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis Afsprakenlijst: 11 maart debdev - 1ste echo 12 maart lilotje - 1ste echo; kimmm25 1ste echo; mamamars 2de echo 13 maart Wennie1981 1e echo; 18 maart Jusi - 1ste echo 19 maart itsme - 1ste echo + intake vk; kimmm25 -2de echo; meis85 - 1ste echo 21 maart Mama Mars - 3de echo; Ceilo - Gyn/echo; mamababs - 1e echo; Jusi - intake zh 22 maart hopefulness - 1ste echo fertiliteitsarts 26 maart jolin - 1ste echo 27 maart maggie100 - 1ste echo; Appelgebakje - intake VK 28 maart liefa - intake VK; Jaydee - intake VK;Smaart- 1e echo+VK 29 maart tessa321 - 1ste echo + intake vk 11 april Margjelinde - 1ste echo + intake vk; cinniej - 1ste echo + intake vk 12 april La Palma - 1e termijnecho; Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven,vermeld dit dan even in kleur dan zal het aangepast worden door Itsme of Ceilo ***mamababs / stiefmam / debdev & boeboe: hebben jullie nog verdere info? leeftijd,hoeveelste kindje BV/FV & TB/ZH ??*** ***OVERIGE INFORMATIE*** Overijssel Ceilo Lise87 Noord Holland Itsme La Palma jolin Zuid Holland januari 2debaby LeentjeZH Wennie1981 Vegas Friesland Mama Mars Utrecht Appelgebakje Margjelinde Gelderland tessa321 Kimmm25
beetje übervaag?? whahaha kweet niet wat ik dr van moet denken... en kheb de lijstmaar s aangepast hahaha
ja hij had allang dik positief moeten zijn volgens mij. maar ze zegt ook dat ze heeft nagedruppeld met water??????
Jeetje, ben even werken en en er zijn 10 pagina's volgekletst @ Jolin: Balen meid dat je misselijk bent En dat de test van mvm lichter was dan je hoopte, maar wel fijn dat je er weer een hebt gekregen om extra te testen. @ Kimmm25: He vervelend dat je nog steeds hoofdpijn hebt Leuk dat je dinsdag al een echo krijgt en de tweede ook al zo snel. Hopelijk is alles goed en zie je een kloppend hartje. @ Itsme: Hopelijk gaat het goed met extra eten en een extra pauze. En is er niks geks met je ijzerwaardes. Je maakt je toch wat extra zorgen als je zwanger bent. Wordt B12 en D ook meegenomen? @ Mama Mars: Zo, je bent goed druk geweest thuis. @ Wennie1981: Welkom en gefeliciteerd! Jammer dat de vorige zwangerschap niet goed ging en wat goed dat je er positief in blijft staan. @ Tralalala: Jij ook welkom en gefeliciteerd! @ Vegas: En ook jij welkom en gefeliciteerd! Ik duim dat alles goed mag gaan! @ Ceilo: Bij ADHD/ASS is er volgens mij geen groter risico op andere aandoeningen. Zelf is het allemaal wel erfelijk, maar dat zal de tijd dan wel uitwijzen. Mijn man heeft asperger en de rest van het gezin of ADHD of PDD-NOS, dus best een kans dat zoiets hier ook bovendrijft Haha, al bijna 100...het scheelt niet veel je zit al op 1/3 Zelf zit ik van de zomer al op 1/4 van de 100, ben ik een kwart eeuw oud!
ja dat doen ze wel vaker.... ivm goed doorlopen of t gelige weg te halen ofzo... weet ik veel..... hahaha BOEIEND...... NOT!