@ itsme: mijn vk doet zelf geen echo's. Moet daarvoor naar een echoburo. @ duus: duim voor de volgende ronde! @ liefa: denk dat je gewoon zwanger bent! Een streep is een streep. Hier vanmorgen nog een digitale van cb gedaan, de vorige van kv had ik maar een lichte streep. Nu duidelijk 'zwanger'. Nu zo eerst de vk maar eens bellen Weet niet meer wie het schreef maar afspraken erbij lijkt me handig. Nu eerst dochter van school halen.
Mag ik hier ook gezellig mee konen kletsen. Vanmorgen een digi test gedaan en die gaf 1-2 weken aan. Ben vandaag precies 4 weken.
Hey meiden!!! Ik mag me hier geloof ik ook melden!! onwerkelijk hoor!! Jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd!!!!
November Mama's 2013 (1-15) 1: (1) Itsme (31) 1 meisje en zwanger van een? 2: (1) MomOf2 (30) 1 meisje/1 jongen, nu zwanger van een? 3: 4: (1) stiefmam zwanger van een? 5: (2) meis85 (27) 1 meid/1 jongen nu zwanger van een?? liefa (30) 2 meiden en zwanger van een? 6: (2) kimmm25 zwanger van een? Ceilo,3e kindje, j/m 7: (1) MamaMars (25) 1 Meisje en de volgende word een ??? 8: (0) 9: (0) 10: (0) 11: (0) 12: (o) 13: (o) 14: (o) 15: (o) datumloos: maggie100 illegaal: duus Totaal: 10
duus jammer Xxx liefa hij hoort donkerder te worden maar misschien maak je langzamer hcg aan. zolang je temp hoog blijft is het goed. Xxx cinniej gefeliciteerd!! ceilo gefeliciteerd!! kim buikpijn kan normaal zijn. heb zelf ook last van mijn buik.
Hoi meiden, Ik ben zo brutaal geweest om mezelf ook op de lijst te zetten. Het dringt nog niet helemaal door, maar ook ik heb vanochtend positief getest! Wauw... Gefeliciteerd allemaal!! November Mama's 2013 (1-15) 1: (1) Itsme (31) 1 meisje en zwanger van een? 2: (1) MomOf2 (30) 1 meisje/1 jongen, nu zwanger van een? 3: 4: (1) stiefmam zwanger van een? 5: (2) meis85 (27) 1 meid/1 jongen nu zwanger van een?? liefa (30) 2 meiden en zwanger van een? 6: (2) kimmm25 zwanger van een? Ceilo,3e kindje, j/m 7: (1) MamaMars (25) 1 Meisje en de volgende wordt een ??? 8: (1) Jaydee (23) zwanger van een verrassing! 9: (0) 10: (0) 11: (0) 12: (o) 13: (o) 14: (o) 15: (o) datumloos: maggie100 illegaal: duus
November Mama's 2013 (1-15) 1: (1) Itsme (31) 1 meisje (BV-ZH) 2: (1) MomOf2 (30) 1 meisje/1 jongen 3: 4: (1) stiefmam 5: (2) meis85 (27) 1 meid/1 jongen liefa (30) 2 meiden 6: (3) kimmm25 Ceilo,3e kindje, j/m cinniej 7: (1) MamaMars (25) 1 Meisje 8: (1) Jaydee (23) 9: (0) 10: (0) 11: (0) 12: (o) 13: (o) 14: (o) 15: (o) datumloos: maggie100 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis 19 maart itsme - 1ste echo
Voelen jullie je ook al echt zwanger na de positieve test? Mijn buik voelt al erg groot lol en ik heb steeds mega honger en sinds vorige zwangerschap had ik al grotere borsten die niet weggingen en nu voelen ze nog groter......ik voel zoveel meer sinds de test misschien is het psychisch lol
ik voelde 4 a 5 dagen na mijn ei al dat ik zwanger was. ik had een opgezet gevoel in mijn onderbuik. dat gevoel is ook niet meer weg gegaan. verder heb ik af en toe steken in mijn borsten en ze zijn hier ook na mijn vorige zwangerschap niet kleiner geworden,. das voor mij een erg groot probleem straks als ze nog groter worden. want ze zijn echt heel groot. zelf borstvoeding ging toen moeilijk. hopelijk gaat het deze keer beter. verder heb ik alleen een hele lage bloeddruk wat ik alleen heb tijden zwangerschap. maar verder kan ik het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben omdat het zo snel raak was. dat we eigenlijk nog steeds niet aan het idee gewend zijn hahah.
Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben hihi. Zo onwerkelijk. Heb af en toe wat steekjes in mijn buik, en vooral als ik moet gaan slapen enorme honger. Mijn borsten doen echt zeer en zijn ook groter. Dit heb ik al vanaf vrijdag. Verder nog nergens last van gelukkig.
Hoi meiden, mag ik er ook bij? Ik ben 30 jaar en had vanochtend de eerste positieve test in handen na de 1e ronde proberen. We zijn helemaal verbaasd! Ik heb al een zoon van 2jaar. In m'n zwangerschapsboek staat een schema voor de uitgerekende datum, ga voorlopig uit van 6 november. Ik wacht nog even met de verloskundige bellen. Was voor m'n zoontje een keer erg vroeg en kreeg al snel een vroege miskraam. Nu doe ik het maar rustig aan. Gefeliciteerd en laten we er een gezellige periode van maken!
November Mama's 2013 (1-15) 1: (1) Itsme (31) 2de (BV-ZH) 2: (1) MomOf2 (30) 3de (-) 3: 4: (1) stiefmam (..) 1ste (-) 5: (2) meis85 (27) 3de (-) liefa (30) 3de (-) 6: (4) kimmm25 (..) 1ste (-) Ceilo (..) 3de (FV-ZH) cinniej (..) 1ste (-) 2debaby (30) 2de (-) 7: (1) MamaMars (25) 2de (-) 8: (1) Jaydee (23) 1ste (-) 9: (0) 10: (0) 11: (0) 12: (o) 13: (o) 14: (o) 15: (o) datumloos: maggie100 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis 19 maart itsme - 1ste echo
2debaby gefeliciteerd! heb je toegevoegd. uit welk gedeelte van het land woont iedereen? ik kom uit westfriesland (noordholland)
En mss een idee hoor,maar is het om de lijst overzichtelijk te houden niet makkelijker om weg te halen,welke en hoeveel kids iemand heeft? Dat staat meestal toch ook wel in het handschrift toch? En dan gewoon alleen. 1e,2e 3e etc kindje neer te zetten?