Morgen dames, Lees op de lijst dat er vandaag weer iemand n echo heeft!! Altijd spannend!! Fijne dag dames ik ga naar mn werk dagje buffelen!
jeetje, liep gewoon bijna 10 pagina's achter. Wat een gezellig geklets hier! Ik las ergens bij iemand verlof in augustus? Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik 6 weken van te voren doe kom ik bij mij op 1 oktober. Dus augustus is wel heel positief. Maar ach, het zwanger zijn kan me niet snel genoeg gaan. De eerste zwangerschap was echt een hel, dus hoop dat deze keer ik het leuker ga ervaren. Maar we doen het allemaal voor het einddoel he. Dat mooie wondertje wat we ervoor terug krijgen. Hier geen huisdieren, maar herken het wel dat ik minder van mijn dochtertje kan hebben. Gisteren een poepluier die zo stonk dat ik bijna over mijn nek ging (en vl die niet even wilde helpen grrr). Hier begint de spanning een beetje te komen, woensdag de eerste echo. Hoop zo dat er dit keer wel een vruchtzakje te zien is...
Hi Wennie, Ookal is het vandaag pas Maandag en moet je pas voor echo op woensdag ik wilde je toch erg veel succes wensen alvast! Ik moet gewoon nog tot de 22e wachten duurt zoooo lang! Voor iedereen anders die vandaag morgen of overmorgen echo heeft, veel succes en hopelijk veel kijkplezier! (ik zit alweer sinds 6.55 aan mn bureau opt werk maar damn normalerwijze vind ik vroeg opstaan helemaal geen probleem maar nu...niet normaal moe gewoon, moet moeite doen om niet mn hoofd op mn bureau te leggen en ff te tukken totdat m'n collega's rond 9 uur binnen komen haha) Liefs, Hopefulnees
zo herkenbaar, ik ben ook al vanaf half 8 aan het werk. Probleem is beetje dat ik een deel van mijn werk thuis kan doen (het deel wat iedere ochtend van half 8 tot 10 moet) en een deel echt op het werk moet gebeuren. Normaal ben ik op maandagochtend altijd keurig om half 8 op het werk (alleen), maar vanmorgen, was mijn bed echt niet uit te krijgen. Nu al.... wordt een hele lange zwangerschap hihi. Dus nu thuis aan het werk in mijn badjas en straks maar opschieten en naar het werk. Lang leve mijn flexibele baan (en baas)
@ hopefullness Wees maar blij dat je de echo wat later hebt, reden dat wij hem zo vroeg hebben is minder leuk. En de miskraam van vorige maand en een verhoogd risico dat het op de verkeerde plek zit. Bedankt voor je succeswensen. Voelt heel dubbel, merk ook dat ik vreselijk gespannen ben ervoor. Kan mijn hoofd amper bij mijn werk houden. Gelukkig is het al bijna woensdag en durf ik daarna iets meer te relaxen en genieten
Hi Kimmy, Weet neit of je dit al eerder heb geprobeerd, maar zo een nep cigaret! Voor onze ICSI behandeling moest manlief stoppen met roken en drinken en veel fruit en blabla om zn zwemmertjes te verbeteren, maar aangezien hij normalerwijze erg veel rookt (een pakje shag per 1.5 dag) kon hij niet zomaar stoppen maar wilde wel absoluut, toen heeft hij zo een supersmoker ding gekocht met van die vloeistof erin wat dan alleen nicotine bevat maar geen teer en die andere dingen, dit heeft hem zeker bij het verminderen super veel geholpen, op een gegeven moment kon ie zelfs maar 2 echte cigarretjes op een dag roken en voorderest die super smoker, is natuurlijk niet ideaal maar kan je absoluut helpen! succes! Liefs, Hopefulness
ow sorry Wennnie, dan ga ik des te meer voor je hopen dat het goed zit en dat je gewoon kunt genieten van de echo omdat de Gyn zegt dat alles goed zit, ik hoop heeeel hard met je mee. En ik snap helemaal dat je je dan niet op je werk kunt focussen, het is natuurlijk niet zomaar iets! Heel veel succes knuffeltjes vanaf hier! Liefs, Hopefulness
Haha nou alleen maar lekker toch! Ik ben hier de verantwoordelijke dus voordat iedereen aankomt om 9 uur wil ik over het algemeen al het meeste werk wat nu,nu,nu gedaan moet worden gedaan hebben zodat ik iedereen anders kan helpen en te woord kan staan wanneer dat moet en dan kan ik 's ochtends ook nog wat creatieve dingen doen voor mn werk maar grappig is anders momenteel want ik ben gewoon zoooo moe maar 's nachts wordt ik gerust om half 4 wakker en heb energie voor 10 ofzo echt niet normaal...dan ga je weer verder slapen omdat je weet dat om 5.25 je wekker gaat en dan gaat ie en ben je op slag doodop..zo niet grappig... mja is even niet anders hea! Hoop dat jij ff lekker kunt relaxen in je ochtendjas en dat dan straks het haasten je goed af gaat hihi Werkse!
aaaaaaaaaah !!! bloedprikken: waarom zijn ze zo stront eigenwijs om toch op de plek te prikken waarvan ik zeg dat dat nooit lukt. gevolg: hele grote blauwpaarse plek. grrr luister dan is een keertje!! zo dat moest eruit. nu eten en drinken.
Morning bah bloed prikken ook altijd zo'n hekel aan. Al heel wat meiden vroeg aan het werk, ik werk als oproepkracht dus heb het makkelijk wil nu ook rustig aan doen de eerste 3 maanden dus werk nu gewoon niet zoveel. Ik mag vanmiddag naar de acupunctuur nog ff prikken dat de kleine blijft zitten ik ging er met open mind in maar vind het toch bijzonder dat ik de eerste ronde nadat ik begonnen was met acupunctuur zwanger ben geraakt.
Goede morgen allemaal, Even alles gescand hoor... Heel herkenbaar dat van die katten! Wij hebben er twee en valt me op dat de oudste (die zich sinds de komst van de jongste wat had afgezonderd) nu veel meer bij me komt en veel thuis is. Gister viel ik op de bank in slaap met de jongste in nn armen en werd wakker met die oudere in m'n armen en de jongste bij m'n benen. Hebben ook echt wel het idee dat die het in de gaten heeft. Wat betreft toxoplasmose (rauw vlees, kattenstrond) heb ik na m'n miskraam een test gedaan. (Omdat mijn kat nog een kitten was en ik dagelijks de kattenbak verschoonde) En na 25 jaar lang opgroeien tussen de katten, altijd maar spelen in de tuin en hutten bouwen in de bosjes en groot fan van rosé biefstuk en varkenshaas; ik had het niet en nooit gehad ook! Dus ik ga oppassen, maar hoe groot is dan die kans dat je het nu wel krijgt.... En als je het eenmaal wel hebt gehad, dan heb je antistoffen en is het gevaar minder (altijd risico denk ik hoor) is mij verteld. Nou Werkse vandaag! Ik werk ook in de huishoudelijke zorg Kim maar hoef nog maar 1,5 dag dan 7 weken vakantie en wordt m'n contract niet verlengd
sorry beetje laat: maar bedankt voor alle lieve berichten! VK had ik wel gebeld Ceilo, en die zei hoef verder niets in de gaten te houden ofzo en kan nog wel weekje bloeden... We zien wel... Hoop ook dat ik me snel weer op een andere lijst kan aanmelden maar ja dat kan natuurlijk ook weer tijdje duren zit beetje in de put zoals te verwachten is, maar ook dat komt natuurlijk weer goed thanks iedereen byee
Ja zeker balen, maar dat is nou eenmaal zo met de huidige situatie qua bezuinigingen. Moet er sowieso 3 maanden uit (en die 7 weken vakantie dan) en dan willen ze me wel heel graag terug maar ik ga in die periode sowieso knallen om af te studeren en rondkijken voor een nieuwe baan (alhoewel de kansen om in deze situatie aangenomen te worden wel verkleinen ) M'n vriend heeft een goede baan dus we zullen niet snel in de problemen komen als ik geen inkomen heb. Margjelinde wat goed om van je te horen, helaas kan ik me indenken hoe jij je moet voelen en een tip laat het er goed uit allemaal, speek uit wat je voelt en wees niet bang om steun te vragen. En helaas kan bijna niemand begrijpen wat je doormaakt dus laat je ook daar niet door uit de weg slaan. Heel veel sterkte en succes! Want het is iig gelukt! Ook al heb je daar nu niks aan, maar jullie hebben "raak geschoten" en dat kunnen jullie. Sterkte!
♥ November Mama's 2013 ♥ (1-15) 1 : (3) Itsme (31) 2e (BV-ZH) Lilotje (26) 1e (BV-ZH) mamababs (..) .. (-) 2 : (1) jusi (30) 2e (FV-ZH) 3: (1) tessa321 (32) 1e (BV-TB) 4 : (1) stiefmam (..) 1e (-) 5 : (3) meis85 (27) 3e (-) liefa (30) 3e (BV-TB) hopefulness (26) 1e (bv-zh) 6 : (9) kimmm25 (25) 1e (bv-zh) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) cinniej (25) 1e (BV-TB) 2debaby (30) 2e (BV-ZB) Appelgebakje (24) 1e (BV-TB) jaydee (23) 1e (-) 5maart (30) 1e (bv-TB) Vegas (32) 1e (BV-ZH) Isade (29) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (1) MamaMars (25) 2e (FV-BV ZH-TB) 8 : (1) jolin (27) 1e (BV-TB) 9 : (3) Debdev (..) 1e (-) kimmy80 (32) 2e (BV-TB) pb1987 (25) 1e (BV-TB/ZH) 10 : (1) Delina (28) 2e (Bv - Zh) 11 : (4) La Palma (29) 2e (BV-ZH) leentjezh (26) 1e (BV-ZH) Wennie1981 (31) 2e (ZH-BV) chandraprem (32) 1e (TB-BV) 12 : (2) Tralalala (27) 1e (BV - ? ) bloesempje (26) 1e (BV-ZH/TB) 13 : (2) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) wondertje1980 (32) 3e (BV-ZH) 14 : (2) januari2010 (28) 3e (BV- TB/ZH) kaatje87 (25) 1e (-) 15 : (1) lise87 (25) 1e (BV-) datumloos:(2) maggie100 (..) 2e (FV-TB/ZH) boeboe (..) .. (-) Totaal: 37 Sterretjes: momof2 margjelinde BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis Afsprakenlijst: 11 maart debdev - 1ste echo 12 maart lilotje - 1ste echo; kimmm25 1ste echo; mamamars 2de echo 13 maart Wennie1981 1e echo; 18 maart Jusi - 1ste echo; Delina 1e echo 19 maart itsme - 1ste echo + intake vk; kimmm25 -2de echo; meis85 - 1ste echo; Lenatje - 2de echo; 20 maart isade - 1ste echo 21 maart Mama Mars - 3de echo; Ceilo - Gyn/echo; mamababs - 1e echo; Jusi - intake zh 22 maart hopefulness - 1ste echo fertiliteitsarts 26 maart jolin - 1ste echo; pb1987 - 1ste echo 27 maart maggie100 - 1ste echo; Appelgebakje - intake VK; bloesempje - 1ste echo 28 maart liefa - intake VK; Jaydee - intake VK;Smaart- 1e echo+VK; wondertje1980 - 1e echo; 29 maart tessa321 - 1ste echo + intake vk 3 april Tralalala 1e echo+vk 11 april cinniej - 1ste echo + intake vk 12 april La Palma - 1e termijnecho; Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven,vermeld dit dan even in kleur dan zal het aangepast worden door Itsme of Ceilo ***OVERIGE INFORMATIE*** Overijssel Ceilo Lise87 Maggie100 Noord Holland Itsme La Palma jolin pb1987 hopefulness Zuid Holland januari 2debaby LeentjeZH Wennie1981 Vegas Friesland Mama Mars Utrecht Appelgebakje Gelderland tessa321 Kimmm25 Smaart bloesempje Delina Noord Brabant Tralalala chandraprem wondertje1980 België kimmy80 mamababs nog verder info? stiefmam nog verder info? debdev nog verder info? pb1987 nog verder info? boeboe nog verder info? meisje85 weet jij al wat je wil qua voeding en bevalling? jaydee weet jij al wat je wil qua voeding en bevalling? tralala weet jij al wat je wilt qua bevalling? kaatje87 weet jij al wat je wil qua bevalling? lise87 weet jij al wat je wil qua bevalling? verder nog meiden die willen zeggen in welke provincie ze wonen?
@debdev: succes bij je echo vandaag!!! @maggie: uuh.... ja kwil eigenlijk mn plaats (voorlopig nog) niet bekendbaar maken.... hahah ik zit tussen zwolle en nijverdal zeg maar @kimmm: werkse!! @wennie: spannend woensdag je echo.....whoehoeiiii!!! @itsme: ja ga s eten en drinken joh... en idd... waarom luisteren ze niet... heb jij weer zon lelijke plek erbij... BOOOO!!!!! @jolin: helpt dat echt die acupunctuur.... oude vriendin van me is er toendestijds veel mee afgevallen,maar ik blijf erbij dat t bij haar tussen dr oren zat hahaha @pb: balen dat je contract niet verlengt wordt zeg..... helemaal in deze tijd..... @margjelinde: ik vind het echt zo jammer voor je!!! Als het bloeden voorbij is,dan mag je neem ik aan wel langskomen om te kijken of je "schoon" bent?! Anders voor de zekerheid gewoon vragen hoor.... Heb ik wel altijd gehad,zo'n nacontrole! Hele dikke knuffel voor je iig!!! @de rest die ik vergeten ben / over t hoofd gezien heb: Fijne dag!!!
Ego WEER: sorry hoor meiden. Jullie zullen we moe worden van mij! Vanmorgen keiharde ontlasting gehad! En net bij het afvegen helderrood bloed! 1 veeg en daarna was het bruin, nu is het weg. Ik lees op ingernet dat door ontlasting vaatjes kunnen springen! Maar ik zit helemaal on de stress! Ik ga toch de vk belle ( zo telefonisch spreekuur ) en een vervroegde echo aanvragen, want dit is mentaal slopend!!!