zo alles aangepast. aanpassingen hoor ik graag qua leeftijd (hoeft niet natuurlijk) of wat voor voeding je voorkeur kast en waar le zou willen bevallen.
November Mama's 2013 (1-15) 1: (1) Itsme (31) 2de (BV-ZH) 2: (1) MomOf2 (30) 3de (BV-TB) 3: 4: (1) stiefmam (..) 1ste (-) 5: (2) meis85 (27) 3de (-) liefa (30) 3de (-) 6: (4) kimmm25 (..) 1ste (-) Ceilo (32) 3de (FV-ZH) cinniej (..) 1ste (-) 2debaby (30) 2de (-) 7: (1) MamaMars (25) 2de (-) 8: (1) Jaydee (23) 1ste (-) 9: (0) 10: (0) 11: (0) 12: (o) 13: (o) 14: (o) 15: (o) datumloos: maggie100 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis 19 maart itsme - 1ste echo
Heb het lijstje even aangepast Nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom! Ik kom trouwens uit Groningen. Wordt al een mooi clubje hier, gezellig!
Goed gedaan Mom! Anders had ik m zelf wel aangepast,maar via de tablet gaat dat niet zo makkelijk! Hahaha de pc stond al uit G'Night Meiden!
November Mama's 2013(1-15) 1: (1) Itsme (31) 2de (BV-ZH) 2: (1) MomOf2 (30) 3de (BV-TB) 3: 4: (1) stiefmam (..) 1ste (-) 5: (2) meis85 (27) 3de (-) liefa (30) 3de (-) 6: (4) kimmm25 (25) 1ste (-) Ceilo (32) 3de (FV-ZH) cinniej (..) 1ste (-) 2debaby (30) 2de (-) 7: (1) MamaMars (25) 2de (-) 8: (1) Jaydee (23) 1ste (-) 9: (0) 10: (0) 11: (0) 12: (o) 13: (o) 14: (o) 15: (o) datumloos: maggie100 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis 19 maart itsme - 1ste echo 19 maart kimmm25 -1ste echo __________________
Goedemorgen, Lijst zal ik zo aanpassen, ziet er inderdaad een stuk overzichtelijker uit ... Buikpijn; Ik ken het, heb het bij mn dochter ook gehad 12 weken lang incl bloedingen etc. Haalt niet weg dat ik enorm bang ben. Hier al wel aan het dubben over BV of FV, bij mn dochter is het niet goed op gang gekomen en stond de hele kraamtijd in het teken van voeden kolven voeden kolven terwijl ik juist zo wou genieten na zolang in het ziekenhuis te hebben gelegen... Eigenlijk zeg ik nu dus Nee ik wil het niet weer nooit weer, want met 5cc per borst per kolfbeurt is het het gewoon niet waard, maar aan de andere kant vind ik het wel heel mooi dus dat blijft een struikel punt. Thuis of ziekenhuis bevalling, zijn we nog niet overuit ... Alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!!!
November Mama's 2013(1-15) 1 : (1) Itsme (31) 2de (BV-ZH) 2 : (1) MomOf2 (30) 3de (BV-TB) 3 : 4 : (1) stiefmam (..) 1ste (-) 5 : (2) meis85 (27) 3de (-) liefa (30) 3de (-) 6 : (4) kimmm25 (25) 1ste (-) Ceilo (32) 3de (FV-ZH) cinniej (..) 1ste (-) 2debaby (30) 2de (-) 7 : (1) MamaMars (25) 2de (FV-BV ZH-TB) 8 : (1) Jaydee (23) 1ste (-) 9 : (0) 10 : (0) 11 : (0) 12 : (o) 13 : (o) 14 : (o) 15 : (o) datumloos: maggie100 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis Afsprakenlijst: 19 maart itsme - 1ste echo 19 maart kimmm25 -1ste echo 21 maart Mama Mars - 1ste echo
Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!! Jeetje, over zulke dingen heb ik nog niet echt nagedacht. BV zou ik wel willen proberen in ieder geval. TB of ZH weet ik Ʃcht nog niet. Thuis lijkt me heel vertrouwd en relaxed, maar stel dat er complicaties optreden?? Dan zou je in het ZH gelijk meer mogelijkheden hebben. Lastig!
@ Jaydee: Daar zou ik nu ook nog niet me nek over breken , gewoon beslissen op het moment het jou uit komt, al is het voor of tijdens de bevalling...
Goedemorgen! Ik was ook nog niet zover om te denken over borst/flesvoeding. Maar wil net als bij m'n zoon 'gewoon' borstvoeding geven, maar afbouwen overdag voordat ik weer aan het werk ga. Bevallen wil ik in het zh. Hebben vorige keer geluk gehad dat we daar al waren en heb aan het zuurstof op m'n zij gelegen tijdens de bevalling. Zoontje is met de vacuümpomp naar buiten gekomen. Voor nu: ik voel me al zoo zwanger.. Jullie ook?
ik heb altijd een borstverkleining uitgesteld omdat ik BV wilde geven. toen het zover was bleek ik geen voeding te hebben. nu wil ik dat dus toch weer proberen. ik bleek medisch te wezen na 36 weken! ik had vanaf het begin onder controle van het ziekenhuis moeten wezen ivm mijn gewicht. daarom ga ik na mijn eerste echo contact opnemen met het ziekenhuis of ik nog steeds medisch ben. ik mocht ook niet thuisbevallen omdat ik dus meer dan 100 kg woog en nog weeg en anders moest ik beneden. nou ja dat dus echt niet. mijn man wil nu ook ziekenhuis en ik wil graag dan weer worden ingeleid. dat is me goed bevallen hahahaha.
Ik wil niet weer ingeleid worden .. Duurde 'maar' 11 dagen... Vanaf 28 weken werd ik medisch omdat mn meisje niet meer bewogen heeft
mama mars zolang! Jeetje ik heb om half 9 smorgens een derde van een normale hoeveelheid ingespoten gekregen en om 3 uur smiddags is ze geboren. voor mij was het dus een snelle bevalling geweest. maar kan me voorstellen als de spuiten niet hun werk doen je het wil afwachten. ik reageerde gewoon heel heftig zeiden ze.
Goedemorgen, Mama mars ooh jee 11uur, dat was een mooi eind zeg jee, kan me voorstellen dat je dat nu anders wil als mogelijk is. Itsme, oh heerlijk ik zou er voor tekeken hoor als ik nu al afspraak kon maken om ingeleid te worden vind het wel makkelijk hiii.Mijn bevallingen zijn ook ingeleid en heb er 3uurtjes over gedaan. Zag weer nieuwe meiden GEFELICITEERD!!
Het is inderdaad een hele tour geweest, maar ik kan jullie allemaal verzekeren ... Het was het ZO waard... Uiteindelijk hoorden we bij de na controle, dat er van alles en nog wat niet goed was met de placenta en dat we in onze handjes ogen knijpen dat ze uberhaupt op de wereld is gekomen... De uiteindelijke bevalling was in 9 uurtjes gepiept zonder slag stoot of hechting
November Mama's 2013(1-15) 1 : (1) Itsme (31) 2de (BV-ZH) 2 : (1) MomOf2 (30) 3de (BV-TB) 3 : 4 : (1) stiefmam (..) 1ste (-) 5 : (2) meis85 (27) 3de (-) liefa (30) 3de (-) 6 : (4) kimmm25 (25) 1ste (-) Ceilo (32) 3de (FV-ZH) cinniej (..) 1ste (-) 2debaby (30) 2de (-) 7 : (1) MamaMars (25) 2de (FV-BV ZH-TB) 8 : (1) Jaydee (23) 1ste (-) 9 : (0) 10 : (0) 11 : (0) 12 : (o) 13 : (o) 14 : (o) 15 : (o) datumloos: maggie100 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis Afsprakenlijst: 19 maart itsme - 1ste echo 19 maart kimmm25 -1ste echo 21 maart Mama Mars - 1ste echo
Hoi hoi. Mijn leeftijd is 24. Over een maandje voor ik 25. Zelf zou ik heel graag thuis willen bevallen naar nog niet echt overgehad met manlief. Ook zou ik graag borstvoeding willen geven als dit allemaal lukt en kan. Vandaag redelijk druk dagje gehad op het werk. Werk in de kinderopvang. Sinds een uurtje wel last van mijn buik. Als of ik ongesteld moet worden. Is dit normaal. Ga morgen ook maar even een verkoskundige bellen. En een afspraak maken voor wen echo. Wat is normaal met aantal weken.
hallo, ongesteldheidspijn is heel normaal. is bij mijn eerste 2 zwangerschappen het eerste teken geweest dat ik zwanger was en nu weer. vanaf de eisprong tot nu toch wel elke dag in vlagen pijn. verder heb ik ook de eerste week vooral hele waterige afscheiding gehad. alsof ik constant een beetje in mijn broek had geplast. nu nog een beetje af en toe.