Meiden, Even een belangrijke vraag, ik heb sinds gisteravond opeens echt nasty steken op en rond m'n venusheuvel, het is geen kramp maar gewoon echt nasty steken! Het komt en gaat en is echt niet zoals ongesteldheidspijn ofzo maar maak me toch zorgen!! Iemand bekend mee?? @la palma, ik duim heel hard voor je, hoop echt dat je niet van de lijst af hoeft! Hele dikke knuffel vanaf hier!! Liefs, Hopefulness
hopefulness. komt me niet bekend voor. maar ook voor jou gewoon belle naar VK hoor. liever 1x te veel dan onzekerheid.
hahah die mama mars!! als je je eten al hebt is het toch ook de bedoeling dat je geen trek meer hebt?!
Thanks meiden, Hier kan ik alleen de fertiliteitsarts bellen tussen 12 en 12:45 en anders mailtje sturen maar heb niks meer gehoord terwijl ze normalerwijze snel reageren... Wil natuurlijk niet dat het de voorbode is van iets slechts! ML heeft me nu verplicht op de bank gezet dus had hij net eten gemaakt (nee nee geen rare pizza's ofzo maar boerenkool met spekjes en een room schnitzel ) En nu zet ie ook nog kopje thee voor me neer! Yay ben een blije vrouw hier! ( op die steken na) Als iemand iets weet wat je ertegen kunt doen (vooral om mezelf mentaal beter te voelen en niet zo te stressen) then please let me know! H
Ahhh juuuu bijdehante flapdrol... Haaaaa voor t eten, heb vandaag 2 broodjes gegeten, mn maag doet zeer bij alles wat ik eet
Ook ik ga morgen de gyn bellen, ik trek de spanning niet nog 2 weken. Net na het plassen weer wat bruine afscheiding. Even lekker staan douchen maar dan verlies ik niks. Echt alleen na het plassen.
@ hopefulness: info van de site die door verloskundigen gemaakt is. Menstruatie-achtige buikpijn Een scherpe stekende/zeurende pijn ter hoogte van het schaambot wordt meestal veroorzaakt door de banden (soort spiertjes) waar de baarmoeder mee vastzit aan het schaambot en de stuit. Door de groei van de baarmoeder kunnen die banden overrekt raken wat dit nare gevoel geeft. Het komt vooral vroeg in de zwangerschap voor. Vooral als je moe bent kun je hier last van hebben. Het is volkomen onschuldig en een warm bad of even liggen met een warme kruik op de zere plek doet wonderen. Het wordt vaak omschreven als een gevoel alsof je ongesteld moet worden. Veel vrouwen zijn bang dat het een eerste teken van een miskraam is. Gelukkig is dat meestal niet zo. Het is in de meeste gevallen juist een goed teken. De banden worden immers opgerekt door de groei van je baarmoeder. Veel zwangeren hebben er vooral vroeg in de zwangerschap last van. Later in de zwangerschap krijgen veel vrouwen last van pijn aan de zijkant van de buik die wordt veroorzaakt door de lange banden. Hierover lees je meer bij Bandenpijn. Een enkele keer kan een aanhoudende zeurderige pijn in je onderbuik ook wijzen op een urineweginfectie. Heb je continue een zeurderige pijn in je onderbuik, pijn bij plassen, vaak moeten plassen of branderige pijn bij het plassen, laat dan je urine even nakijken bij de huisarts. Bron: Babyopkomst.nl - Alles over zwangerschappen, bevallingen en baby's.
Hi Tessa, Thanks dit stelt me op m'n gemak!! Dankjewel! Dikke dankjewel knuffel vanaf hier!! Ik merkte dat het vanmiddag aan het einde van m'n werkdag echt heel veel erger werd maar m'n vriend dwong me op de bank te blijven liggen en u word het steeds en steeds minder ( thank god!) Dankjewel nogmaals Liefs, Hopefulness
jeetje wat spannend allemaal hier. La Palma, ik zou gewoon meteen bellen hoor. Je had al een vervroegde afspraak toch? Maar dit is echt zenuwslopend (weet ik helaas uit eigen ervaring). Ik ben uiteindelijk gewoon naar het ziekenhuis gegaan en heb het na laten kijken. Heb je er ook buikpijn bij?? Mijn gyn zei namelijk bij flinke buikpijn en helderrood bloedverlies meteen komen, kan namelijk ook een teken zijn dat het op de verkeerde plek zit (wat heel gevaarlijk kan zijn). Ik ga voor je duimen dat het uiteindelijk allemaal meevalt en een late innestelingsbloeding was
meiden jullie zijn gewaarschuwd!!! ik ben in superflauwmodus!!! kga nu eerst een zak chips leegkanen en GTST kijken enzo en dan kom ik terug! whahahaha
Even een vraagje. Sporten jullie nog? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar, als ik thuis kom uit m'n werk, dan ga ik eerst slapen op de bank, en door de misselijkheid moet ik er ook niet aan denken. Wel probeer ik af en toe een stuk te wandelen, maar ja... dat lukt ook niet elke dag. En de Wii gister was ook niet fijn, zeker niet met de al groter en gevoeliger geworden borsten... Heeft iemand nog tips om een beetje actief te blijven met de kwaaltjes?
ik ben al een tijd terug gestopt met sporten (had te maken met medicijnen stoppen vanwege zwangerschapswens) maar moet er echt niet aan denken nu, zo ontzettend moe. Hoop dat de sneeuw snel verdwijnt en de lente echt komt, dan ga ik wel lekker stukje fietsen naar de kinderboerderij met mijn dochter, noemen we dat wel sporten hihi