1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

hahahaha:p

2. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Dames ie mij toegevoegd hadden op FB... ik heb jullie toegevoegd aan de groep!!! :D

3. wondertje1980

wondertje1980 Actief lid

12 apr 2009
    198
    0
    16
    Jeetje meid, veel sterkte

4. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik ben der! ceilo!

5. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Gezien Itsme!!

wat zienjullie er allemaal leuk uit!!! ;d

6. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    O jee wat moet dat worden, ben de afgelopen dagen vrij geweest maar heb morgen een volle dag en donderdag ook. Ik zal vrijdagmorgen maar inruimen om 50?? pagina's bij te lezen:p wow is gewoon chatten hier ;)

Maar ik doe graag mee hoor, heerlijk om de tijd mee door te brengen en herkenbare verhalen te lezen. Jammer dat er ook heel wat ellende te lezen valt, dat gun ik niemand!

Ik ben zelf heel erg toe aan een echo, hoewel het hartstikke goed voelt maak ik me ook veel zorgen. Gisteren voor het slapen het woordje miskraam als laatste gelezen op een site, nou zo'n levendige droom heb ik lang niet meer gehad: alsof ik vannacht een miskraam heb meegemaakt. Hoewel er nog geen veegje bloed te zien is geweest twijfelde ik vanmorgen echt wel even of het nu echt was of gedroomd...
    En de rest van de hormonen doen het ook goed hoor...
    Ik was 2 dagen geleden de was op aan het hangen en het is dat het zo onverwachts kwam en ik er van in de lach schoot maar ik voelde toch een jankbui op komen om niks... Ml maakt er misbruik van, die zei dat ik best mocht huilen hoor :p de pummel, toen kwam het er alsnog bijna uit!!

7. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    op de fb groep wil ik wel foto's verder plaatsen hoor met hoofd enzo hihihi.

vind dat we een erg leuke groep hebben.

8. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    valt wel mee ik ben hartstikke lelijk :p

9. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hahaha lachen om een jankbui.... whahaha hoe gek kan je zijn!! :p:D

ja nare dingen lezen voor het slapen gaan,moet je NIET doen... vorige weekook zon ellendig echte droom cq nachtmerrie gehad.... vreselijk!

om de rust hier een beetje terug te laten keren en elkaar beter te leren kennen een fb groep aangemaakt.... bij interesse even een PB sturen :D

10. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    waarom wil je dan op de groep foto's plaatsen met je hoofd?? mag je die er daar ook wel aflaten

whahahaha

grappie skat :p

11. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik wil de rest van zp niet lastig vallen met mijn hoofd en jullie wel wahahahahhaha

12. jolin

jolin Niet meer actief

IMG_5250.jpg
    3e is van 9 maart ochtend.
    Laatste is van 5 minuten terug:p

13. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    sommige kunnen het ook niet laten he om niet te testen.
    nou moet ik zeggen dat ik met de eerste zwangerschap ook wel 20 ovulatie testen er door heb gejaagt om te testen of hij donker bleef hoor hiihhi.

nu helemaal niet meer getest.
    is dit keer bij 5 echte testen gebleven hiih

14. jolin

jolin Niet meer actief

Ik heb er ook maar 5 gedaan hoor, en nog 1 voor mvm maar dat moest:D, en heb er nog 1 liggen nu van de kruidvat (ja ze verkopen ze per 2) en nog 1 van mvm;)

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    wij gaan naar s ouders km te vertellen dat we twee beebies krijgen...

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nondeknetter meiden, jullie kletsen echt te hard! :$

Margjelinde en La Palma, meiden wat erg dat het mis is zeg! :(
    La Palma, heb je ondertussen al wel een echo gehad??

A.s. maandag heb ik eindelijk mijn echo, om 18.50 's avonds.
    Pff vind het zo spannend!
    Kan nog steeds niet van de zwangerschap genieten...

17. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen.

wat vind je man/vriend ervan?

18. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Dit zijn zwangerschapstesten toch?? Ik ben benieuwd of het nu echt zoveel kan schelen per persoon. De eerste keer dat ik testte was die 2e streep bij mij echt mega dik. Ik heb op 5 maart ook meer dan 5 weken getest met clearbleu. Ben ik nou een maand langer zwanger als ik dacht of maakt mijn lichaam nou gewoon veel HCG aan. Of wordt er extra veel hcg aangemaakt als je een tweeling krijgt, MamaMars ervaring mee misschien??
    Haha dat zou wat zijn, gek genoeg heb ik al een paar keer gedacht dat het een tweeling is:$.

Spannend spannend spannend allemaal. Morgen MvM die testten ook, maar dan met aparte testen vertelde ze (meer HCG voor nodig dan zwangerschapstest)
    Ik moet me heel erg bedwingen niet nog een test te gaan halen nu. Scheelt dat we nu maar even 1 auto hebben ivm APK keuring en ml is werken anders was ik nog even naar het dorp gesjeesd!!

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    En wat lees ik nu, mama Mars een tweeling?! Wow zeg meid, dubbel gefeliciteerd!! :D

20. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    nou zijn we dan klaar mee! hahahaha

Deel Deze Pagina