ik voo rmijn doen ook weinig... 2 x kv2v5 gehaald en 1 test van een vriendin gehad ... ook 1 van kv2v5,die ander had ze zelf gedaan hahaha
Oke! Dat is goed om te weten. En anders zag ik al dat ze in de buurt pretecho's maken voor 40,00 met geslachtsbepaling Hier is met 30 weken nog een groeiecho, dit is nog als proef. En dan met 36 weken ook nog een voor de ligging en de groei enzo. De 20 weken echo wordt gemaakt door een ander verloskundige bureau. @ Ceilo: He bah, niet te veel gaan overgeven hoor.
oooooooooooo dat is echt heel weinig, euhhh ik zal mijn mond maar houden dan ik denk ook wel, dat juist doordat ik het nog niet kan geloven dat de natuur zijn werk heeft gedaan door alle strubbelingen heen, dat dit kan of zo... nog steeds een beetje in de ontkenningsfase, maar moet wel bekennen nu dat ik 3+ heb zien staan bekruipt er mij langzaam een gevoel van HE IK BEN ZWANGER..... kan het moeilijk uitleggen
Ja die testen zeggen toch niks. Bij mijn 2e mk had ik nog getest vóór ik een echo kreeg, dik positief en toen bleek het hartje niet te kloppen. Dus zo'n test zegt uiteindelijk ook niet alles. Mijn man en ik zijn beiden ziek thuis trouwens. Griep. Vandaag gaat het wel weer, maar joh, wat zijn wij ziek geweest! Nu is ons zoontje ook 'ziek' volgens hem, want hij wilde heel graag zijn knuffel en speentje. Nu heeft ie op de bank naar Kabouter Plop zitten kijken en ondertussen staat er weer een cd van Woezel en Pip op. Hij is wel echt sloom, want hij blijft goed op die bank zitten/liggen. Kan mama mooi even computeren.
Oh ons zoontje weet trouwens dat mama een baby in de buik heeft. Papa vond dat dat ie het moest vertellen. Maar ja goed, zo erg is het nu ook weer niet. Alleen als we hem vragen of ie een broertje of zusje wil, zegt ie: "Ik wil een jongen en een meisje." Ook als we zeggen dat het ook maar 1 baby kan zijn, blijft ie volhouden dat er 2 zijn. Ik hoop niet dat ie paranormaal is.
Ja Jusi wil ik dat nou net niet horen ooo dat is wel minder zo ziek geweest, gelukkig nu weer een beetje er boven op??? Das ook wel een keer lekker pyama dag Ja marsim dat klinkt goed he, bij het bedrijf waar ik werk krijg je je vakantie geld echt om effectief je vakantie dagen van te betalen, (Dus niet zoals ik nl had, dat het echt extra was ) maar als je je dagen dus niet op neemt het jaar dan moet je dat geld terug betalen en laat KIMMY DAAR NOU GEEN ZIN IN HEBBEN, dus had ik al zitten tellen, ong met 6 maanden werkverwijdering ivm dat het te zwaar word dan nog 4 weken eraf dat is eind juli, begin augustus VRIJJJJJ en aangezien de kids hier standaard van 01-07 tot 01-09 vakantie hebben, hoef ik voor mijn zoontje niet ganse vakantie opvang te regelen, het leven kan zooooooooooooo mooi zijn
@ kimmy80, ohhh lekker meid, gelijk heb je. Wij hebben van die vrij opneembare uren die je ook evt tot je pensioen kan opsparen. Ik hoop ze op te kunnen nemen na de bevalling. Is toch zeker weer 4 weken langer, hihi.
Ja sorry, zo bedoelde ik het nou ook weer niet. Ja gelukkig wel een eind er bovenop! Mijn man is nu even wat boodschappen halen, ik wou lekker thuis blijven, en onze kleine ook.
Oja las nog iets over welke provincie iedereen woont. Ik woon in Brabant. Brabant de gekstuh jongu! En iets over Facebook, jongens, wat mis ik allemaal?
Ik ben uitgerekend op 5 november, ben benieuwd of het toch stiekem eind oktober wordt, of wellicht de verjaardag van mijn vader (de 13e), zou wel een geweldig verjaardagscadeau zijn!
Wanneer begint het beste idee van Nederland, hoe kunnen we een recycle test maken. Ik heb honger (trek) maar waarin???
Aloohaaaa,, Raad eens wat ik gedaan heb?? 1 antwoord mogelijk.. Juist GESLAPEN ... Wij krijgen GUO ivm klompvoetje en open ruggetje bij een nader familie lidje aan vriendskant..
Hoi allemaal, Mag ik misschien ook nog met jullie meekletsen? Ben uitgerekend op 6 november en net dit forum ontdekt, lijkt me heel gezellig! Ik ga iig even bijlezen (hoewel ik niet weet of ik echt alles ga lezen hihi staan echt al veel pagina's.) groetjes Monique
Een geavanceerd echo onderzoek, om na te gaan of wel alle organen goed groeien zoals dat hoort, extra belangrijk als er bijvoorbeeld familieleden kinderen hebben gekregen met open ruggetje etc.