zo ben meteen gaan googlen, en maandag ga ik MvM bellen, zodat ik ook nog mee kan doen. Ik ben tenslotte ook dmv hormonen zwanger geworden.
Hopelijk krijg jij ook zo'n superzachte wikkeldoek, heerlijk om te bedenken dat er over een tijdje een Ukkie in mag liggen!! Uh oh ja, wel jammer dat er zo lang van die grote piespotten door het huis staan (helemaal voor goed doel natuurlijk!!)
Hmm.. jammer dat er 's avonds niet zoveel wordt gekletst. De meesten zijn overdag actief of niet? Jammer zeg!
Oh ik zat een paar jaar geleden ook zowat iedere avond hier. Maar ik ben vort goed afgekickt, en vind het ook lekker om 's avonds op de bank te liggen, en een boekje te lezen of tv te kijken. Toen ik zwanger was van onze Kenji, was ik hier ook heel actief met de septembermama's. En overdag, dan moet er gewerkt worden, of het huishouden of Kenji bezighouden.
Ja,die 2 avonden kijk ik eigenlijk alleen mn programma's hihihi Overdag doe ik het huishouden en heb ik de kindjes op school.... ben momenteel thuismama,dus wat dat betreft heb ik de tijd aan mezelf en check ik iedere x even @ de pc/tablet....,dat is net wat ik aan heb staan :-D Nu ga ik een heerlijke lange warme douche nemen en mn bedje opzoeken.....ik ben moe....alweer/nogsteeds hahaha Trusten meiden!
Wow, ik raak verkouden en net moest ik niezen in bed en kreeg toen toch een enorme steek in m'n buik!! Echt dat ik wel ff zo zat van AAH! Lees op internet (leve google) dat wel normaal is omdat de baarmoeder groeit en dan krijgen die banden even een extra ruk. Maar men wat eng. Zou ik iets tegen de verkoudheid kunnen nemen? Ben gestopt met echinaforce dus was hier al bang voor.
Goedemorgen. Ik mag zo weer werken. En toen ik beneden kwam moest ik opeens kokhalzen :\ Gelukkig had ik nog een lege maag. @ Pb1987: Denk dat echinacea gewoon wel mag? Je zou het kunnen vragen bij de drogist of apotheek. Of bij een reformwinkeltje thee halen voor verkoudheid. Of tijm en echinacea kopen en er thee van trekken?
Uh.. Lenatjuh, wat is een leo? [/QUOTE] haha das een soort gelijk ze bij jullie kitkat noemen denk maar dan 5balkjes na elkaar en veel lekkerder
Goedemorgen dames, @ mama mars, wat fijn dat je twee kloppende hartjes hebt gezien. Wat een geruststelling. Elke keer misselijk en braken, bleh. Sterkte meid! @ appelgebakje, werkse. Hopelijk zakt het weer een beetje. @ ceilo, logisch dat je dan extra echo's zou krijgen toch?! Ik blijf ook onder behandeling van het ziekenhuis. Onze dochter is geboren dmv een keizersnede. Ze was ook erg groot bij de geboorte. Ook ben ik drager van een pneumococcen bacterie en moet dus vooraf antibiotica krijgen. Dit wisten we bij onze eerste niet. Ze is om 0.01 uur geboren en naar mate de nacht vorderde ging ze achteruit. Ze is die ochtend bij mij weg gehaald ivm een veel te lage zuurstofgehalte in het bloed. Ook zijn haar infectieparameters omhoog geschoten. Ze heeft dus wat dagen aan wat extra zuurstof gelegen, hartbewaking, infuus met antibiotica enz. Inmddels weer een gezonde meid. Maar liever voorkomen dan genezen he!
Ik ben gisteravond trouwens bij een visagieworkshop geweest. Was erg leuk. Ook wat foto's gemaakt, waren erg leuk. Echte aanrader!
Goedemorgen lieve meisjes! Hier ook een werkertje... morgen de laatste. Eindelijk. Zondagvoormiddag poetsen en de namiddag nietssss. Moest gisteren nog wegdraaien op het werk. Er had een kindje diarree in zijn broekje gedaan. Die geur, bweikkk, vorige week ook een kindje die ik moest helpen een volle pamper. Dacht dat ik over mijn nek ging Versta me niet verkeerd vind het supererg voor die kindjes he maar kon het even niet hebben
ha marsim had u net gekruist Gek van dat bacterie, nog nooit van gehoord... Ik was wel niet immuun voor streptocokkenvirus dus dan zou je een uur voor de bevalling een infuus moeten krijgen maar het ging zo snel bij mij dat ik geen tijd meer had ))
hi dames gisteravond was ik misselijk! voelde me echt hondsberoerd. mijn man had het eten maar verder klaar gemaakt. hopelijk vandaag beter met eten.
Lees tegenstrijdige verhalen, maar inderdaad meer dat het wél mag maar dan in mindere mate. Vorige keer ben ik het wel blijven gebruiken dus daarom durf ik het nu niet (zit dus allemaal in m'n hoofd) Maarr ik ga helemaal los met fruit en sinaasappels dus hoop dat ik er op die manier doorheen kom. Moet ook leren om snachts wat meer ramen dicht te doen
Goedemorgen Meiden, Ik hoor allemaal meiden over super misselijk enz zijn, dat heb ik niet echt, vet veel zure oprisping dat wel maar gelukkig nog niet overgeven enzo, wel ben ik afentoe echt SUPER duizelig echt bijna eng gewoon mja misschien komt dat wel omdat ik vanaf vet vroeg werk, thuis kom, doodop ben, ga slapen en volgende dag weer hetzelfde, ben denk ik gewoon echt toe aan het weekend! Had vannacht overigens wel een vet leuke droom waar ik lachend van wakker werd met een smile van oor tot oor, ik weet niet precies waar het over ging maar had wel te maken met Baby dan merk ik toch wel hoeveel ik er eigenlijk nu mee bezig ben en heb echt superveel zin in de echo van volgende week maar het duurt nog zooooo lang Werkse en een goede dag gewenst dames! Liefs, Hopefulness