goeiemorgen meiden!! @appelflap; werkse! en was je eerder niet misselijlk/kokhalserig geweest dan?? @marsim: wat een verhaal.. beter voorkomen dan genezen ja!! en zon workshop is idd ernstig leuk!! @mama mars: lekker he misselijk zijn! hahaha @lenatje: sommige luchtjes kunnen echt plotsklaps teveel worden he.... ik liet gisteren de hond uit,ging ie zitten kakken,maar de wind stond precies naar mij toe... kreeg ook kokhalsneigingen midden in het park! hahaha @maiden: fijn dat je man dat even voor je afmaakte,heb je wel kunnen eten?? @ego: na school even bij vriendinnetje bakkie koffie wezen doen,daarna thuis maar even de was opgehangen en een nieuwe aangegooid.... de tassen voor de meiden voor het weekend ingepakt.... verder heb ik geen zin meer! strax de meiden ophalen uit school,even dan nog een boodschapje doen en dan vind ik het wel best geweest
Doe dan ook kalm aan meis!!! ja die duizeligheid is wel herkenbaar en hoofdpijn enzo..... BLEGH!! zulke dromen zijn leuk als je dr lachend van wakker word hahahah jaaa de echo..... ik wacht ongeduldig met je mee..... ben serieus aan het aftellen... nog 6 nachtjes!
ceilo ja heb 5 hapjes gegeten meer kreeg ik er niet in. Later nog wel een banaantje gegeten. duizelig ken ik hier ook. ik moet van de dokter elke 2 uur eten. misschien dat je het ook te snel verteer. echo ja! nog 4 nachtjes! kan ook bijna niet wachten. gisteren bij mijn schoonouders geweest en ze zei dat mijn buik idd behoorlijk groot al is. zegt ze: het zijn er toch geen twee he. hihihi dus ik zei dat er al 1 een tweeling verwacht en dat er een paar aan het wachten zijn om het te horen. nou ze zei dat ze wel gaat schrikken als het zo is hihihi.
Goedemorgen, even snel bijgelezen. @Mamamars, ooh wat leuk een tweeling en een mooie echo dus wauw! en misselijk hopelijk snel weer over niets aan he. @Maiden, jij ook al zo misselijk, gelukkig wel een beetje gegeten, als je niets eet word je daar ook weer naar van he. schiet niet op. @Ceilo, ooh 6 nachtjes nog tot de echo!! echt aftellen dus. heerlijk even spieken naar de baby! (ik nog maar 4nachtjes ) @Marsim, wat een verhaal nou fijn dat ze je nu extra in de gaten houden he, stelt toch gerust. maar nou idd beter voorkomen als genezen. moet je na de bevalling ook langer blijven dit kere dan of weet je dat nog niet? @Rest zwaai en al vast een fijn weekend!! Hier als het weekend begint moet er weer gewerkt worden, ach zo hebben we goede combi doordeweeks werkt mijn ML en in het weekend ik dus, zo is er altijd iemand bij de kids en hoeven ze niet naar de opvang. En verder oooh vanmorgen ook al zo misselijk, ken dat helemaal niet dus nou ja wie weet griepje enben ik er zo weer klaar mee (oooh heb er zo hekel aan, maar alles voor het goede doel he)
@ meis85, ook hier begint het werken vandaag. Ga vannacht de nacht in. 3 nachten, ik hoop dat ik het door kom haha. En ik neem aan dat ik idd dan nog even in het zkh moet blijven dan. Sowieso een paar dagen maar dat wil ik zelf ook grasg. Was vorige keer erg geschrokken. Wat doe jij voor werk? @ maiden, nou meid wie weet zojn het er wel twee hihi. Jij lekker nog maar een paar nachtjes voor de eerste echo. @ ceilo, ik zit nu ook in zo'n modus hihi. Ik vind het ook allemaal wel even prima. Ik moet er vanmiddag echt even uit voor de boidschappen maar total geen zin in, bleh. Ow ja en dan ook vannacht nog werken, pfff. @ lenatje, ja ineens die luchtjes, kan ze nu ook niet zo goed verdragen. @ hopefulness, hier ook met regelmaat even duizelig. Gister had ik ineens dat ik bij mijn dochter haar jas aan deed. Ik stond op en heb wel 5 minuten heldere sterretjes gezien. @ all, kom net terug van de kapper met mijn dochter. Ze heeft het weer super gedaan. Hier begin ik flink verkouden te worden, om gek van te worden.
@Maiden, geloof dat ik ook wel even in shock zou zijn van twee, maar goed dan is het ook goed. @Marsim, werk in de horeca, dus begin vandaag om 20uur tot 3uur, morgen tussen dienst en dan maandag avond nog x en dan lekker pas volgende week zondag weer.
Mijn moeder zei ook al het verbaast me niets als het er 2 zijn! Zij voelde zich net zo toen ze zwanger was van de 2e en dat bleken er ook 2 te zijn!
Ik heb mijn eisprong links en rechts gevoeld... de ene kant wel beter dan de andere. Dus ben benieuwd naar de echo over 2 weken
ja is momenteel nog een beetje lastig, net allemaal nieuwe collega's verschrikkelijk veel werk en dan ook nog een heel erg veel druk om alles snel genoeg maar perfect af te krijgen... ach ja straks weer lekker naar huis en dan komt het allemaal wel goed Ik kan echt niet wachten op de echo! hoop zo op een kloppend hartje! zou niet weten hoe ik zou reageren als het niet zou kloppen ofzo gelukkig heb jij al een dag eerder. ik vind het echt fantastisch om alle mensen hun berichtjes te lezen over goede echo's hopelijk komen er nog veel meer goede berichten bij volgende week! Liefs, hopefulness
Spannend! ik denk dat iedereen nu wel zo een beetje gespannen wordt voor de echo en damn! wat duren de dagen ineens lang dan hea haha Alvast fijn weekend iedereen!
Leuk om met alle mede lotgenoten te lezen haha, vooral die in dezelfde fase zitten! Ben zelf nu 3 dagen over tijd, en na 3 positieve testen durf ik te geloven dat ik dan toch écht zwanger ben. Wij gaan nu voor ons eerste kind dus alles is nog heel nieuw voor mij, spannend!!
hoi rodaina, klopt het dat je ongeveer dan 19 november bent uitgerekend? misschien leuk om in de volgende groep te zitten. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/425779-16-nov-30-nov-2013-mamas-33.html
Ik ook niet hoor! Maar ik heb nu ook het geluk dat ik het enorm rustig heb. Hoef niks te doen en daar maak ik goed gebruik van, net even 2 uurtjes de stad in geweest en daar kom ik dan wel weer moe van thuis, terwijl ik pas 11;30 uit bed kwam. Dus over het algemeen ben ik continue op rust en eet heel regelmatig. Voel ook af en toe wel dat zuur in m'n slokdarm en dat kan flink gevoelig zijn.
Zo.. Net wakker! Heerlijk geslapen Ben echt enorm vermoeid, en ondanks dat ik er gisteren om 21:00 al in lag heeft dat toch niet geholpen om vandaag minder moe te zijn, dus dan toch maar gaan voor middagdutjes tussendoor? Moest werken van 6:30-13:00 deze week, maar kon het vandaag écht niet meer opbrengen, de ochtendmisselijkheid wordt maar erger en erger met de dag (en we nemen de kwaaltjes maar voor lief hè ), ik kon vanmorgen geen hap door mn keel krijgen om het wat te laten zakken.. Heb me helaas ziek moeten melden, gelukkig hebben ze er wel wat begrip voor
MEIDEN al die speculaties over twins MAAKT ME BANG hahahaha, dat ik uberhaupt zwanger ben is al een hele verassing, maar aangezien mijn opa's en oma's beide van een tweeling zijn, mijn moeder een tweeling gebaart heeft, moet ik toch wel een keer slikken, ik denk dat ik in mijn broek zou plassen van het lachen, als het zo blijkt te zijn, zeg maar nee krijg je er twee, zou ik dan bedenken hahahaha, nog 4 slaapjes en dan EINDELIJK EEN ECHO.... Hoop dat het is zoals het hoort te zijn, wel angst door dat stomme spiraaltje..... ga er ook maar niet op google veelste bang om horror verhalen tegen te komen IEDEREEN FIJN WEEKEND.....
Even met de gyn gebeld, ik heb af en toe roze of bruine afscheiding na het plassen dus maak me toch best druk. Echo een week eerder ipv 26 maart nu 19 maart!!!
Hè wat vervelend, hebben ze je telefonisch niet gerust kunnen stellen? Volgens mij staat hierover ook iets verklaard op baby-op-komst.nl (site gemaakt door verloskundigen). Sterkte!