mamamars: fijn dat alles goed was vandaag!! en super dat je over een week alweer mag kijken! Delina: gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was. Waarom over 2 weken weer? super leuk natuurlijk! Jolin: balen dat je weer/nog steeds bruin verlies hebt! Gelukkig morgen duidelijkheid! Marsim: balen van het bloedverlies, ik duim voor je!! Monique: wat kl*te! Sterkte!! Heb je de echo al gehad?! Voor de lijst: intake verloskundige, 15 april 1e termijn echo, 24 april
Fijn dat de echo's goed gegaan zijn! Bied perspectief voor de rest van ons hier voor onze echo's En dames met bruin en roze bloedverlies, ik duim voor jullie dat er niks aan de hand is!
Agh wat mooi om te zien en wat goed om positieve berichtjes te lezen!!! Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan. pff zenuwen zijn soms niet te houden hier. weet niet of ik het nog 4 weken vol kan houden tot echo. Maar elke dag is er weer 1
Ja super fijn dat het goed was inderdaad! Over twee weken mogen we weer omdat de baby nog zo klein was dat het niet goed te meten was. Ik heb dus nog geen exacte uitgerekende datum. Foto volgt vanavond. Mooie echo mama mars!
Misschien is dit eerder al besproken, nu we bijna in de 200 pagina's zitten, maar hoe gaan of hebben jullie het verteld aan je familie? Ik wil het redelijk snel op mijn werk vertellen vanwege planningen etc, maar ik vind het een beetje gek als mijn werk het eerder weet dan mijn familie... En ik vind het wel leuk om het een beetje origineel te vertellen, jullie goede ideeen? (heb op alle sites en forums nog niet echt HET idee gevonden)
Dankjewel allemaal voor t duimen, t heeft geholpen!!! Echo was goed, was wel bloed te zien nog dus moest rekening mee houden dat dat nog niet zou stoppen. Maar buiten t bloed zag het er nog wel goed uit en hebben t hartje zelfs horen kloppen. Geen garantie dus nog heel spannend maar nu was alles nog goed. Ik kan t nog niet geloven... volgende week woensdag gewone afspraak + echo, ik hoop zo dat dan alles ook nog goed is en ik over aantal maanden dit kindje mag vasthouden en heel vaak mag knuffelen. Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes, echt heel lief.
Fijn dat de echo's goed waren bij de dames die vandaag een echo hadden @ Vegas: Alleen mijn moeder heb ik het op een persoonlijke manier verteld, met een mandje met breigaren en een gedichtje. Maar zij breit dan ook. Oma met een fotolijstje en gedichtje. Broertje van mijn man hebben we een 'voor de allerliefste tante' mok gegeven (hij noemt mij zwagerin en ik/wij noemen hem tante)
Ik heb het ook snel verteld op mijn werk, wilde het risico niet lopen. Mijn zus was de enige die ik voor t werk heb ingelicht. Mijn moeder weet het sinds afgelopen week en na hopelijk n goede echo woensdag mag het in rap tempo verder. Ik heb voor iedereen iets persoonlijks bedacht. Mijn zus gaat verhuizen over een tijdje en wilde weten of ik vrij was. Ik heb haar een kaartje gestuurd met 1 + 1 = 5 (we zijn straks met stiefkids erbij met zijn vijven) reken deze verhuizing maar niet op mij!! Ze moest het 3x lezen maar gilde het toen uit!!. Voor de rest heb ik ook passende dingen bedacht.... Wauw super wat een leuk en fijn echo nieuws. En wat een ellende: ik eis geen rood/rose/bruine verhalen, het is niet eerlijk. Hoop dat jullie gauw goed nieuws krijgen. Succes dames!
owww gelukkig monique! hopen dat t zo biljft gaan!!! @vertellen: mijn moeder vertelde mij dat ik zwanger was,dus die hoefde ik niets te zeggen. familie van VL is nog niet op de hoogte. eerst donderdag die echo de rest van mijn familie hoort t dan gewoon als alles goed is... en dan wacht ik af wat VL wil.... t is allemaal een beetje rare situatie,maar ik kom daar toch niet bij zijn familie,dus hij kijkt maar hoe hij het wil vertellen,IK ga er iig geen moeite voor doen of tijd aan besteden...... ja ik had t graag anders gezien,maar het is niet anders.
Aangezien wij ICSI hebben gedaan hebben we het eigenlijk meteen bij de goede bloedheet verteld, al had ik van te voren echt wel IEDEREEN verteld dat die test pas paar dagen later was , om wanneer het niet goed zou zijn, niet meten voor het blok zou staan als je 10 berichtjes/belletjes krijgt ' en hoe was het??' Maar we hebben het wel op een hele leuke manier verteld, ik had grappige cartoon plaatjes van opa/oma, oom/tante etc opgezocht en dan bij allemaal daarboven het versje 'ik ben nog fragiel en klein maar zouden jullie mijn oom en tante/opa en oma willen zijn? Dat plaatje heb ik toen aan zo een klein tasje vastgemaakt en met een draadje heb ik daar twee baby sokjes aan gehangen een blauwe en een roze en die erin gestopt en iedereen vond het fantastisch!! Mijn baas en m'n directe collega's weten het ook al omdat ik normalerwijze veel moet reizen en er gewoon heel erg veel verantwoordelijkheden bij mijn functie zitten en ik was ook ziek door overstimulatie maar ze reageerden allemaal zo goed! M'n baas zei alleen meteen 'ow neeee dan ben ik je straks een jaar kwijt waar vind ik een tweede van jou?!' Haha gelukkig kon ik hem geruststellen dat het in nl maar 4 maanden is, hij komt namelijk uit de uk haha. Succes met vertellen als je nog niet hebt gedaan! Liefs, Hopefulness
nou meiden, als alles goed gaat, verwachten wij rond 3 november onze 3e spruit! ik hoop dat alles natuurlijk goedgaat met iedereen! Ik probeer uit alle macht overigens een banner te plaatsen, heb alleen een ipad en serieus, niet te doen hahahaa, dus als iemand tips heeft...verder gaat alles goed! ben er alleen wel al uit dat de nieuweling niet van ei houdt, zowel gebakken als gekookt....serieus ik ga subiet over mn nek als ik het op heb (en ik hou zo van een gekookt eitje). uiteraard hondsmoe, en een bos hout voor de deur waar mijn kerel heeel blij van wordt (hem de mededeling gedaan dat als ie het in zn hoofd haalt er aan te zitten hij weer weet hoe het is om met een "fietsenrek " rond te lopen, mijn hemel, zo zeer deden mijn borsten echt niet bij mijn meiden!) 25ste de eerste echo dus megaspannend! nou ik hoo op een hoop gezellige "typuurtjes" hahaha
Welkom Lilian79! En met die gezellige uurtjes komt het goed, de pagina's gaan hier in een razend tempo!