Pff wat een rotnieuws allemaal zeg. Monique ook al niet goed? Balen zeg. Morgenmiddag heb ik ook weer een echo, de 2e dus, maar dan nu in het ziekenhuis. Blijft erg spannend...
Jeetje zeg wat vreselijk Jolin en Monique. Sterkte! Wat bijzonder trouwens dat je dan ineens van 7 naar 6 weken terug gaat. Ik ga ervanuit dat ik nu toch wel op 7+ zit omdat ik twee weken geleden een 3+ digitale test had. En volgende week de echo bij 8 of 9 weken dus zoiets. Nog maar 8 nachtjes slapen....
Idd balen he dat misselijke gevoel, hebben jullie ook dat dit minder wordt/weg gaat als je maar blijft eten?? Ik zit echt om het uur iets te eten al is het een droog koekje... Ik vond het ook wel jammer een week terug, vond dat er ook weinig te zien was maar vk zei dat het er goed uit zag. Ze meende het hartje te zien pulseren en aan de hand daarvan dacht ze 6 weken. Op de foto zie je een wormpje en het lijkt wel een navelstrengetje wat je er aan vast ziet zitten maar denk dat het wat anders is, is nu nog niet zo zichtbaar toch? (helaas kan ik nog steeds geen foto's plaatsen, dat lukt me niet) Ik hoor dat sommige vk de eerste 2 weken niet meetellen en je daarom soms terug zetten in tijd. Maar goed, vruchtje leek te passen bij 6 weken dus ik was al heel blij dat ik over 2 weekjes terug mag komen. Ik hoop een grote boon en overduidelijk hartje te zien dan!!
Inderdaad geen leuk nieuws voor Jolin en nu ook Monique, hoop dat het snel beter wordt! Ik heb op 5 maart ook een clear bleu digital test van 3+ gehad dus was zeker overtuigd 7 weken te zijn, past ook bij mijn cyclus. Ik ben nu ook niet zo gerust gesteld als ik hoor dat sommige bij 6 weken al zo'n overduidelijk hartje zien kloppen. Het was hier nog best moeilijk om te zien. Genoeg lichamelijke signalen dat er van alles gebeurd binnen in maar had graag wat meer gezien. Van alle onzekerheid die er bestaat omtrent zwanger worden en blijven mag ik gewoon niet klagen. Ik ga dus proberen niet zoveel zorgen te maken en uit te kijken naar een hoop plezier op 2 april!! Heel veel sterkte voor de dames met slecht nieuws en plezier gewenst voor degene met het betere nieuws... (hmm die woorden dekken absoluut de lading niet :x...)
Monique4.?? We zijn bijna 5 uur verder...., mijn zorgen komen naar boven omdat we nog nix van je hebben kunnen lezen! Knufffff
Pff zal blij zijn dat we allemaal 12 weken voorbij zijn... Er gebeurt teveel naars hier op het topic. Veel sterkte dames! Niemand nog een tweeling? Leuk he zonnig, hier wacht ik nog even. Zeker nog tot mijn volgende echo. Heb een kei leuk tshirt laten maken, DEZE ZOTTE MUS WORDT GROTE ZUS en dan met een vogeltje erbij. is zien hoelang het valt Hoe heb je het verteld?
De vorige X hadden we n groot rieten hart met rose blauwe strikjes en een speen i love opa en n truitje omas lieveling!... Hadden zr bewaard nog! Gister wilden we even wat stoelen lenen en mam belde op.. ze vroeg heb jij al je die cupcakes gebakken wat ik je gaf? Ik die gebakken en met fondant rose en blauwe bloemen erop gemaakt bij haar viel t kwartje meteen hebben we de USB gepakt met foto's en 2 filmpjes! Bij mn sch.ouders zegt mn vriend ze moet je wat vertellen ik zeg mag jij doen.. ze zei ooh hebben jullie weer goed nieuws .. beiden hebben t cadeautje. an de vorige X op de kast gezet..
@ zonnig,fijn dat ze allemaal blij waren!! mooi hoor!! @lenatje: geen idee of er nog een tweeling bij komt hahaha ik mag morgen pas he ipv anders zometeen over een uur.... Booo!!! hahahhaa
Sorry voor t niks laten weten.. geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar ook echt geen hartje meer , dankjewel allemaal en wil je me van de lijst halen ceilo? Ik wens julie allemaal alle goeds en heel veel mooie babytjes in november!! Thnx allemaal!!
Dus toch vreselijk voor je! Heel veel sterkte de komende tijd en dat je je maar weer snel bij een Bevallingslijst forum mag melden!!
♥ November Mama's 2013 ♥ (1-15) 1 : (3) Lilotje (26) 1e (BV-ZH) mamababs (..) .. (-) maiden (30) (zh-bv) 2 : (1) jusi (30) 2e (FV-ZH) 3: (2) tessa321 (32) 1e (BV-TB) lilian79 (..) 3e ( tb-bv) 4 : (1) stiefmam (..) 1e (-) 5 : (4) meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) liefa (30) 3e (BV-TB) hopefulness (26) 1e (bv-zh) WausMop (27) 1e (BV-ZH) 6 : (9) Zonnig25 (26) 1e (bv-zh) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 2debaby (30) 2e (BV-ZB) Appelgebakje (24) 1e (BV-TB) jaydee (23) 1e (-) 5maart (30) 1e (bv-TB) Vegas (32) 1e (BV-ZH) Isade (29) 1e (BV/FV-TB/ZH) Clien (29) 1e (bv-tb) 7 : (2) MamaMars (25) 2e & 3e (FV-ZH) Saard (..) 1e (..-..) 8 : (0) 9 : (3) Debdev (..) 1e (-) kimmy80 (32) 2e (BV-TB) pb1987 (25) 1e (BV-TB/ZH) 10 : (1) Delina (28) 2e (Bv - Zh) 11 : (3) leentjezh (26) 1e (BV-ZH) Wennie1981 (31) 2e (ZH-BV) chandraprem (32) 1e (TB-BV) 12 : (3) Tralalala (27) 1e (BV - ? ) bloesempje (26) 1e (BV-ZH/TB) Marsim (31) 2e (fv-zh) 13 : (2) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) wondertje1980 (32) 3e (BV-ZH) 14 : (2) januari2010 (28) 3e (BV- TB/ZH) kaatje87 (25) 1e (-) 15 : (1) lise87 (25) 1e (BV-) datumloos:(2) maggie100 (..) 2e (FV-TB/ZH) boeboe (..) .. (-) Totaal: 39 **Sterretjes** *momof2 *margjelinde *La Palma *Cinniej *jolin *monique4 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis Afsprakenlijst: 22 maart Ceilo - 1e echo/gyn;hopefulness - 1ste echo fertiliteitsarts; Saard - echo 25 maart lapalma - 1ste echo 26 maart pb1987 - 1ste echo; Mama Mars - 3de echo;Vegas - 1e echo; Wennie1981 - 2e echo 27 maart maggie100 - 1ste echo; Appelgebakje - intake VK; bloesempje - 1ste echo; 28 maart liefa - intake VK; Jaydee - intake VK;Smaart- 1e echo+VK; wondertje1980 - 1e echo; 29 maart tessa321 - 1ste echo + intake vk 02 april Marsim - 1e echo 03 april Tralalala 1e echo+vk 04 aprilLenatje - echo 10 april 2ebaby - 1e echo+intake vk;Wausmop - echo; 15 april LeentjeZH- 1e echo; januari2010 - intake vk 17 april Zonnig25 - 3e echo 18 april maiden - termijn echo 24 april januari2010 -1e termijn echo Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven,vermeld dit dan even in kleur dan zal het aangepast worden door Ceilo ***OVERIGE INFORMATIE*** Overijssel Ceilo Lise87 Maggie100 Noord Holland pb1987 hopefulness Zuid Holland januari 2debaby LeentjeZH Wennie1981 Vegas Friesland Mama Mars Utrecht Appelgebakje Gelderland tessa321 Zonnig25 Smaart bloesempje Delina Marsim Meis85 WausMop Noord Brabant Tralalala chandraprem wondertje1980 België kimmy80 BEWERKT: Monique bij de sterretjes geplaatst afspraak Lenatje en wausmop toegevoegd mamababs succes bij de echo vandaag, Jusi succes bij je zh intake/echo!