Met drie positieve testen in handen absoluut weer een september mamma. Nog een beetje vroeg maar wil het wel van de daken schreeuwen! Bij mijn zoontje (sept11) ook meegekletst en vriendinnen voor het leven over gehouden. Meiden die in sept 2014 zijn uitgerekend meld je gezellig aan xxx
Hi! Er een topic voor eerste 2 weken van sept, voor de hele maand bij clubs, een prive club en deze Ik weet niet waar her 't gezelligst wordt dus voorlopig probeer ik alles een beetje te lezen! Hier ook 3 positieve testen!! Ik wil het pas van de daken schreeuwen na een echo, dus nog even geduld!
Hoihoi Ja daar mocht ik niet bij want ben de 17e uitgerekend maar heb al sinds eergisteren de posi test na de ander 2 jr geleden waren de maanden niet opgesplitst dus dacht maak nu zelf een topic. Wij hebben toen vooral op fb gekletst veel makkelijker. Van harte met je zwangerschap meid! voel je je goed ?, Ik moet nog even wennen aan het idee en vooral aan het idee dat ik het nu al weet. Spannend allemaal he.
Nog rustig hier!! Iedereen die komende week zwanger blijkt is na de 15e uitgerekend en komt hier toch? Ik ben (als alles goed mag zijn strax op de echo) 7sep uitgerekend van ons 2e kindje. .. Eerst maar eens een goeie echo afwachtten 22jan...
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen meiden. Mag ik ook gezellig mee komen kletsen?? Ik ben in verwachting van ons derde kindje. Heb al 2 mannetjes van 5 en 3, welke ook allebei in september geboren zijn. Dat wordt een drukke en dure maand voor ons haha! Voelen jullie je goed??
Welkom meiden ! ,gezellig ik voel me prima alleen kan het nog steeds niet geloven dat ik Het nu al weer (mn eerste test opv7dpo was gelijk positief) bizar echt. Ga denk ik woensdag naar de vk bellen dan gaat het misschien doordringen hihi. En jullie ? Al kwaaltjes?
hallo! Ik wil me graag ansluiten bij jullie. Ik ben zwanger van ons tweede kindje! Ik heb al een dochter van bijna 2. Ik heb buiten moe zijn eigenlijk nog weinig kwaaltjes. En ik hoop dat dat zo blijft. Want van mijn dochter was ik tot week 36 misselijk met overgeven. Hier pas 12 februari de eerste echo!
Aah das echt klote als je de volle zwangerschap moet overgeven. Hopelijk gaat het nu beter. Heb jij al een afspraak gemaakt bij de vk? Ik vind het zo vroeg om te bellen ( zit nog steeds voor nod) denk dat ik ze woensdag bel. Wou dat het al echotijd was dan weet je tenminste wat meer
Idd nu heel veel september topics! Even kijken welke t leukst is Hier ook een aantal positieve zwangerschapstesten gehad! Afgelopen vrijdag een echo, omdat het nog zo pril is konden ze bijna niets zien behalve 1 stipje en dat mijn lichaam druk bezig is een zwangerschap in stand te houden! 24 januari opnieuw een echo en dan willen ze m'n termijn wat nauwkeuriger bepalen. Was nu lastig met lange en onregelmatige cyclussen! Andere meiden: gefeliciteerd!!