Wie was hier trouwens die sportieveling! WoW, chapeau seg! Kan het momenteel echt niet opbrengen om te trainen.. Hoop dat dit de komende weken toch gaat veranderen hoor.
Hah, sporten? Wat is dat? Ik heb al in geen jaren meer gesport, vind er ook echt niks aan! Vroeger danste ik veel, dat vond ik geweldig maar je zal mij niet snel in de sportschool vinden, oersaai vind ik het. Dan ga ik liever een eind fietsen ofzo (onee, heb mijn fiets gisteren verkocht )
Wow jullie hebben allemaal wel veel dingen op staan, wij gaan alleen de babykamer opknappen en even een likje verf door de gang heen. Knap dat je een hoop zelf gaat doen!! We willen toch binnen nu en 3 jaar gaan verhuizen, ik wil niet dat mijn kids naar school gaan in de wijk waar ik nu woon... Dus ga niet gek veel doe aan dit huis.... Tetradoeken, heb het even gegoogled hihi maar ik ben gewend om deze doeken hydrofile luiers te noemen... grappig dat verschil voor hetzelfde doek Als het kan wil ik ook graag thuis bevallen, ik hoop dat ze jullie als eerst op de lijst zetten, kun je er de woningbouw niet voor bellen om te vragen of jullie als eerste aan de beurt zijn???
Nee dat lukt niet helaas. Mijn Lief zit in de werkgroep en weet zowat alles over de hele renovatie en hij heeft hier wel om gevraagd maar het hangt van de aannemer af aan welke kant van de straat ze beginnen, de woningbouw heeft daar totaal geen invloed op. En dan kunnen we met de woningbouw op zo'n goede voet staan, de aannemer kennen we niet dus ik denk niet dat ze hier rekening mee gaan houden. Ik hoop hoe dan ook dat ze snel gaan beginnen, er wordt hier nu al 3 jaar over gepraat dus ik vind het tijd voor actie
Hopen dat alle verbouwingen op tijd klaar zijn, lijkt me behoorlijk pittig tijdens een zwangerschap. Gelukkig hoeven we in huis weinig te doen, boven komt alleen een nieuwe vloer omdat de bestaande vloer niet bij het kamertje past wat we op het oog hebben Maar dat betekend meteen over de hele bovenverdieping nieuw omdat we het graag doorgelegd willen hebben en niet in iedere kamer en overloop iets anders. Verder alleen gewoon wat verfwerk voor de mooi en that's it. Hier dus wel nog aan het sporten, maar ook niet super fanatiek hoor.. Het duurt wel twee uur, maar ben niet twee uur non stop aan het rennen. Heb in juni nog twee wedstrijden staan en daarna kijk ik wel even hoe lang ik door kan gaan met de wedstrijden etc. En verder wel dagelijks wandelen, maar dat moet ook wel ivm de honden. Probeer zo lang mogelijk in beweging te blijven, niks doen is helemaal funest voor m'n lijf. Dus beetje zoeken naar de balans hierin.
Nou ik geef zelf de les, bodypump, dus smokkelen of stoppen of even gaan zitten is geen optie. Bij mijn vorige zwangerschap was Ik de woensdag aan het pumpen (34w) die vrijdag werd ik ziek en de woensdag erop (35.0w) lag er na een halve bevalling en een spoed keizersnede een frummeltje van 1840 gr en 43 cm in de couveuse. Ik heb wel met mensen in de les die Tot het laatst toe pumpen. Toen gaf ik ook nog spinning toen ik 5 maanden zwanger was. Maar deze keer neem ik echt geen risico meer. Ik werk ook nog eens op een babygroep wat ik de hele dag kinderen aan het tillen en lopen ben. En nu loopt er ook nog een peuter rond thuis. Ik pak mijn rust waar ik kan en let extra goed op mezelf.
Amaj, wat heb jij een doorzettingsvermogen! Hier heb ik altijd gesport tot ik aan hoger studies begon. Dat was nimmer haalbaar voor mij. Zelf ben ik niet zo een fan van meisjesachtige dingen zoals dansen enzo ik heb 13 jaar judo gedaan en ben van plan om dit na de laatste baby terug te hervatten. Toen ik begon te werken was ik alles in orde aan het maken om te beginnen met rugby, maar toen hebben we toch besloten om voor een eerste baby te gaan, dus byebye ruwe sport De reden dat ik nu terug voor judo kies en niet voor rugby is in het vooruitzicht dat men kinderen mee gaan trainen als ze 6 jaar zijn. Ik wil ze niet pushen om judo te doen maar vind wel dat ze hier eens van moeten 'geproefd' hebben. Mijn moeder heeft mij ook op judo gezet voor een heel goede reden vind ik, zodat een jong meisje zichzelf kan verdedigen. Dus ga dit nu ook met mijn kinderen proberen. Willen ze niet, dan niet. Dan stoppen ze na een jaar. Maar ik kan het mezelf dan niet verwijten dat ik het niet heb geprobeerd
Heb even rustig aan gedaan. Grieperig geweest en veel misselijker dan voorheen. Kan bijna geen eten en drinken binnenkrijgen. Vanmorgen de 12 weken echo en uitslag combinatietest gehad. Door mijn leeftijd natuurlijk verhoogd risico maar na meting 1 op 3000 en 1 op 4000 op de triosomieen. Dus redelijk gerustgesteld. Ook ziet de termijn er nu goed uit. Alles prima, dus voor het oog een gezonde baby met een gezonde zwangerschap van 12 weken. Over 4 weken terug voor extra controle en suikertest en over 7 weken 20 weken echo. Voor de lijst: 2 juni extra echo en controloe + suikertest 23 juni 20 weken echo
Wat een sportieve dames hier allemaal! Een kwartier rijden bij ons nieuwe adres in NL zit een sportschool die zwangerfit aanbied. Ik probeerde vandaag te bellen maar ze waren dicht ivm bevrijdingsdag. Dat soort dagen gaan hier helemaal langs me heen. Online kwam ik ook mominbalance tegen, een sportklas voor zwangere vrouwen in de buitenlucht. Dat ziet er eigenlijk ook heel leuk uit en wordt door heel Nederland aangeboden. Mocht iemand interesse hebben: Welkom | Mom in Balance Pas vroeg iemand hier waar we naartoe gaan verhuizen maar ik was vergeten erop te antwoorden. We gaan in een klein dorpje net onder Nijmegen wonen. Woont er misschien iemand in de buurt? Ik ken helemaal niemand in die omgeving dus nieuwe contacten zijn altijd leuk
Hebben jullie ook dat jullie minder kunnen eten? Dat je sneller vol zit? Ik moet ook echt regelmatig wat kleins eten anders word ik misselijk.. Sporten doe ik thuis wel met achter de kids aan rennen, huishouden doen enz haha. Ik heb voorheen veel aan fitness gedaan. Maar afgelopen jaren heb ik geen tijd en energie voor. Wie weet als alle kids op school zitte.
Dat was Ik die dat vroeg, maar woon niet bij je in de buurt. Ik merk ook dat ik minder kan eten. Eet ik toch meer, dan komt het er vanzelf weer uit, bah. Lijkt wel of mijn maag wat minder ruimte heeft nu. Heb gelukkig wel wat meer energie. (Mijn zoon lijkt dat alleen ook te hebben, die springt het bed nog door)
Wat toevallig. Ik heb altijd net onder nijmegen gewoond...nu in Arnhem maar heb mijn sociale leven nog grotendeels daar! Totaal nieuwe omgeving voor je of ken je t daar?
Liefx ik heb mn hele leven in n dorpje een stukje onder nijmegen gewoond maar door de liefde enkele jaren geleden naar noord holland vertrokken
Linnepin heel veel succes bij de vk morgen. Ik duik mijn bedje in. Morgen weer vroeg eruit. Vandaag de hele dag hoofdpijn waarschijnlijk door de bloeddrukmedicatie. Fijne avond dames.