1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    B4bi3tj3, ik ben geboren en getogen in Brabant en ook naar Holland verhuisd.

2. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Thanks Dromer! Gaat vast wel goed komen eerst nog een dagje werken en bah bah ik heb echt geen zin vandaag...en kan ook geen zin maken.... gister iets te laat geworden :(

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Wat grappig, ik ben van Sittard naar Amsterdam naar Den Helder en daarna naar Julianadorp verhuisd.
    Dus ook van Zuid naar noord.

4. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Haha ik de andere kant op, van Zuid-Holland naar het noorden van Limburg :D

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Dat is weer de andere kant op inderdaad. Waar in Limburg woon je?

Jullie vandaag plannen?
    Ik moet zeggen ik ben na bijna twee weken wel klaar met de meivakantie van de kids.
    Ben blij als ze weer naar school gaan.
    Het gewone ritme.
    Hoewel volgende week hebben ze ook maar 3 dagen school.

6. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Het dorp hoort bij de gemeente Heumen ;)
    Wat zijn er veel van jullie al naar de andere kant van Nederland verhuist!
    Ik kom uit de buurt van Amersfoort waar ik van mijn 5e tot 19e gewoond heb tot ik naar Engeland vertrok.
    Mijn man komt uit de buurt van Oosterhout (NB). Beide ouders wonen zo'n uur rijden bij ons vandaan. We kennen dus niemand in de buurt waar we gaan wonen.

M'n eerste afspraak met de verloskundige staat gepland op 22 mei :)

7. mamavanlise

6 feb 2015
    52
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier ook nog steeds alles goed. Vorige week de combinatietest gehad en die uitslag was gelukkig ook goed 1:12000. Toch een zorg minder.
    Verder merk ik dat ik deze zwangerschap anders beleef dan de vorige keer..gaat meer langs me heen. Zal wel komen doordat ik bijna nergens last van heb en ik nog een kleintje rond heb rollen. Hopen dat dat zo doorgaat wat kwaaltjes betreft!
    Heel misschien dat ik toch ook ga kijken voor zwangerfit. Wat extra beweging kan ook geen kwaad en miss dat ik deze keer het aankomen dan een beetje binnen de perken kan houden. Vorige keer meer dan 20kg aangekomen
    Liedx..wij wonen haast bij elkaar om de hoek..nog geen 15 minuutjes.

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Mooie uitslag! Altijd fijn zoiets.

Hier nooit heel extreem verhuisd, ben alleen in een ander dorp in Limburg gaan wonen. Maar dat zijn maar een paar kilometer haha.

9. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Wat leuk zo dicht in de buurt! Ik ben benieuwd waar je dan woont ;)

10. mamavanlise

6 feb 2015
    52
    2
    8
    NULL
    NULL
    #2070 mamavanlise, 6 mei 2015
    Laatst bewerkt: 6 mei 2015
    ...

11. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Wat grappig. Ik ben in Julianadorp geboren en heb er mijn hele leven gewoond en nog 7 jaar in Den Helder. Nu sinds bijna 1 jaar in België.
    Volgende week met Hemelvaart gaan mijn man en ik een paar dagen die kant op naar familie om ein-de-lijk het goede nieuws te vertellen. Ik kan niet wachten!

12. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Wat leuk ananas9! Waar in Julianadorp en Den Helder heb je gewoond?
    Wij wonen in wierbalg.
    Hoe ben je in België beland?
    Wat spannend dat jullie het dan gaan vertellen.
    En veel plezier die dagen bij je familie.

13. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    In Vogelzand en Zwanenbalg en daarna in Nieuw Den Helder (daar woont mijn moeder en mijn vader in Kruiszwin dus echt vlakbij jou haha).
    Mijn man komt uit West-Afrika en omdat ik niet aan de voorwaarde voldeed dat hij in NL kon blijven, moesten we onze heil in een ander Europees land zoeken. Dat is België geworden omdat ze daar Nederlands spreken. Maar ik hoop dat we uiteindelijk weer terug naar NL kunnen. Vind het vreselijk om zover van mijn fam. te zitten nu ik zwanger ben en straks als de baby geboren is. Ik bedoel in NL hebben we fam. die graag wil oppassen en ik breng mijn kind liever naar fam. dan naar een kinderdagverblijf of onthaalmoeder. En hier in België gaan ze al met 2,5 jaar naar de basisschool. En ik wil dat mijn kind een Nederlands accent krijgt en geen Vlaamse.

14. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Hehe, ben ik toch niet de enige die vaker is verhuisd :D
    Brabant naar België, binnen België ook nog een verhuizing, terug naar Brabant, naar Gelderland, naar Duitsland, naar Overijssel, weer naar Duitsland en toen definitief terug naar Brabant.
    Daar nog één verhuizing gehad en daar zit ik nu alweer 4 jaar en we blijven nog wel zeker een jaar of 2, 3 hier.
    Mijn ouders om de hoek, dus ideaal :D

Heftig zeg Ananas, hoop voor jullie dat je terug kunt naar Nederland, lekker bij familie in de buurt, ik weet nu hoe erg ik dat gemist heb toen ik weg was en hoe fijn het is dat nu terug te hebben!

Ben vandaag druk bezig met spulletjes online te zetten voor de verkoop, heb al één ding verkocht, hoop dat de rest ook snel volgt!

15. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ananas9 wat een gedoe zeg.. Hopelijk kan je weer terug.
    Ik heb op de jan verfailleweg gewoond 5 jaar geleden, dus ook nieuw den helder.

Mijn ouders wonen in Frankrijk, ik ben gewoon Nederlandse, en mis hun ook. Zeker nu ik kinderen heb.

Mamavanf2009, je bent ook veel verhuisd!

Ik ben ook nog vaker verhuisd binnen Sittard, en nog een tijdje in Alkmaar op kamers gewoond.
    Ik ben het verhuizen nu ook wel zat.
    En ik woon hier naar mijn zin gelukkig.

16. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo. Even een kort berichtje vandaag. De nekplooi en uitslag combinatietest was goed. Bij thuiskomst minder goed nieuws. Onze kat van nog geen jaar is gisteren aangereden dus we balen zwaar hiervan. Wel heel erg blij dat de uitslag van het onderzoek goed is maar ook erg verdrietig vanwege de kat.

fijne dag allemaal.

Bijgevoegde bestanden:

17. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Fijn dat de combinatie test goed was!

Maar wat balen van de poes... nu kan ik uit je bericht niet zo goed opmaken of de poes t overleefd heeft... sterkte iig!!

Hier net terug van de vk. Vandaag helaas geen echo... :( maar wel het hartje gehoord!! Super cool :-D verder weinig bijzonderheden. Voel me verder prima. Zal morgen de lijst weer even aanpassen. 22 juni hebben we de 20 weken echo. .. spannend!

18. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig Dromer! (wel fijn van je uitslag)
    Leeft je kat nog? sterkte meid! :(

19. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee de kat is overleden. we halen hem morgen op bij de dierenambulance in Groningen. We gaan hem begraven in de achtertuin. We hebben best wel lang gedaan over het zwanger worden ivm het ivf/icsi pgd traject en daarna een met moeite op gang komende cyclus. We zijn er na cyclusanalysen achter gekomen dat ik een vrij onregelmatige en lange cyclus heb waardoor het zwanger worden nog wel is lastig kon worden. De kat was voor mij hoe raar dit voor sommigen ook mag klinken een beetje een vervanging van een kindje. We waren er erg aan gehecht.

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je heel goed dromer, ben ook echt een katten liefhebber, moet er niet aan denken dat het onze kat gebeurd :(
    Dikke knuffel, sterkte meis :(

Deel Deze Pagina