Klopt ja, derde zwangerschap maar eerste kindje. Zal eens kritisch kijken wat we nodig hebben en waar we het halen.
ik zie het op je banner staan inderdaad , had ik ook eerder kunnen bekijken natuurlijk zou ik zeker doen, want voor je het weet heb je veel te veel haha het is zo verleidelijk he, gewoon alles lekker afchecken op het lijstje, ik herken het helemaal!
Wat ook leuk is bij baby dump: ze hebben vaak junior bedjes in dezelfde stijl van het ledikantje. Wij hadden die eerst niet gekocht, maar uiteindelijk toen bleek dat deze serie eruit ging ben ik toch blij dat we hem alsnog gekocht hebben. Zo kan onze beeb dalijk in het ledikantje en onze grote knul ligt al in het bedje. En daarna kan het weer doorschuiven natuurlijk.
Wij hebben idd ook gekozen voor een meegroeibed erg handig en dan blijven alle meubels hetzelfde natuurlijk staat wel zo mooi! http://www.zwangerschapspagina.nl/babyuitzetlijst.pdf Dit lijstje bedoel ik.....Staan er dingen tussen waarvan je vindt dat ze echt overbodig zijn?? Zo weer een nieuwe werkdag.. pffff best vroeg weer op deze maandag ochtend... Gaaap
Wij hebben ook al een kamertje op het oog, binnenkort even bestellen. Wat voor iets hebben jullie uitgekozen? Altijd leuk om te zien Wagen hebben we van mijn zus gekregen, alleen de maxicosi had ze niet meer dus die moeten we even nieuw kopen. En dan meteen met zo'n isofix systeem erbij zodat we geen geklooi met gordels hebben. Qua namen staat het hier even op een rustig pitje, we hebben een lijstje maar denk dat we zodra we volgende week het geslacht weten we daar iets fanatieker mee aan de slag gaan. Ondertussen aan het aftellen, nog 6 dagen werken en dan vakantie Heerlijk, zo'n zin in.
Onze bestelling.. ben ook wel nieuwsgierig hoe dat van jullie er allemaal uit ziet, je hebt zo veel keus en smaak http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=70032&groep_id=7517&merk=7521 http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=74843&groep_id=109&merk=34515 http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=45564&groep_id=9561&merk=9565 Ohhw heerlijk vakantie!! Ik ga me verlofdagen gebruiken voor mijn zwangerschapsverlof zodat ik eerder kan stoppen...
Mooi! Ook onze smaak, we hebben ook naar hetzelfde kamertje gekeken maar het wordt toch een andere. Wij hebben deze op het oog: Baby - Meegroeibed 60 x 120 / 90 x 200 (incl.1pers.zijden en bedhek) - Commode - Hanglegkast Palermo | Interbaby | Baby-Dump Das ook fijn idd. Sowieso was deze vakantie al geboekt voordat we zwanger waren maar heb nog zoveel dagen. In de zomer ook nog 3 weken vrij en dan kunnen we fijn aan de babykamer beginnen.
Haha dat kamertje stond in de winkel naast die wij hebben gekozen, maar vonden de kast er iets grover uit zien bij die jullie op het oog hebben en de handgrepen zijn net iets anders. Maar we vonden vooral de kleur erg mooi Heerlijk hoor ik heb niet zo veel dagen staan, ik ben aan het eind van het jaar altijd door mijn dagen heen... Maar voor mij komt dit voordeliger uit omdat ik stop met mijn huidige werk. Dagen uit laten betalen is zoned want dan gaat de belastingdienst alles inpikken....
Goeiemorgend dames Heb een paar dagen niets van me laten horen. ff genieten dat men ventje weer thuis was na 10 dagen. zalig spijtig genoeg heb ik hem deze morgend weer afgezet om naar engeland te vertrekken, gelukkig is hij deze keer vrijdag al terug. Hier is mijn dochter sinds een paar dagen van het 'achtmaandensyndroom' af. Gelukkig! elke nacht een paar keer wakker worden en beginnen huilen omdat ze dacht dat iedereen ze had achtergelaten. niet echt fijn maar komt blijkbaar toch regelmatig voor zei de HA. heeft hier ongeveer 2 weken geduurd :s Men ventje zei dat men buik weer goed gegroeid was terwijl hij in het buitenland zat. hij vindt het ongelooflijk grappig en leuk dat hij een 'voetbal' in men buik kan vastpakken begin hier de kleine nu echt heel goed te voelen. kan meestal net zeggen hoe hij ligt. Volgende week terug een echo, vind het superspannend!
Lekker zeg! Ik ben het even kwijt maar gingen jullie nu ook nog weg? Sorry hoor *zwangerschapsdementie ofzo* Leuk om jullie keuzes te zien! Wij hebben deze op het oog: Ledikant - Commode 3 Laden - Hanglegkast 2 Deuren Neo Driftwood | Schardt | Baby-Dump Vind het vooral leuk dat er allemaal 'vakjes / hokjes' zijn waarin je leuke accessoires kwijt kunt We gaan deze week nog even bij Babypark kijken en maken dan onze definitieve keuze.
Goeiemorgen Lig op de bank voor me uit te staren, te moe en beroerd om wat ook te doen. Met veel moeite een kop thee proberen weg te krijgen terwijl ik verrek van de maag- en darmpijn Het ging best lekker de laatste week maar ik heb toch teveel gedaan en dan is dit het gevolg (heb ik ook als ik niet zwanger ben). Vannacht wakker geworden met erge krampen, diarree enzo en nu zit ik er gewoon even doorheen. Zou zó fijn zijn als ik me weer eens gewoon goed kon voelen!!! Sinds de miskraam in januari voel ik me ziek, terwijl het daarvoor juist zo de goede kant op ging. Heel soms vraag ik me wel eens af, héél even maar, wat me in hemelsnaam bezield om 3 kinderen te willen terwijl ik lichamelijk nog helemaal niet in orde ben. Maar dan denk ik aan dat kleine ukkie in mijn buik, zie ik die twee prachtjongens en dan weet ik waar ik het voor doe; als ik hen niet had gehad was ik misschien nog wel zieker geweest... Vandaag dus de hele dag plat, niets doen behalve bellen met een andere verloskundigepraktijk om te zien hoe zij erin staan. Heb er twee uitgekozen om te benaderen en ik hoop dat één van die twee met onze wensen wil/kan meegaan. Ben benieuwd, kan na 13.00 bellen.
@ bertxBirgit Gelukkig hebben jullie lekker samen kunnen genieten!! Doen wij elk weekend saampies aangezien ml door de weeks ook altijd weg is, dan is het weekend dubbelop van elkaar genieten. Heb je ook weer even bij kunnen tanken?? Wat een pech dat ze precies last heft van het 8 maandensyndroom als je er even alleen voor staat... Wow dat jullie de kleine al kunnen voelen!! Wou dat ik dat ook al kon, maar voel nog weinig.... @ Butterfly, met het oog op stof enzow hebben we bewust niet voor allemaal vakjes gekozen. Met twee katten en een hond in huis gaat dat namelijk erg rap... @ mamavanF2009 jeetje balen zeg dat je je al zo lang beroerd voelt! Heeft het echt met de zwangerschap te maken?? Mischien kom je wel bepaalde vitamins tekort ofzo? Bloedprikken mss een optie? Hou je rustig en success met zoeken
Nee Linnepin, het heeft juist niet met de zwangerschap te maken, dan wist ik nog dat het gauw weer over was. Ik heb al jaren een ernstig B12-tekort en ben pas sinds september met de juiste medicatie begonnen. Daarvoor 4 jaar injecties gehad (1 of 2x per week) maar dat hielp nauwelijks. Nu heb ik smelttabletten en ik ging in eerste instantie heel goed vooruit, tot ik de miskraam kreeg. Daarna ging het snel minder helaas, zeker toen ik kinkhoest met oorontsteking kreeg. Maar vanaf september is ook nog best een heel korte tijd om alweer echt goed opgeknapt te zijn; omdat ik zo'n 15 jaar tekort heb gehad, gaat het nog een veel langere tijd duren voor ik weer echt sterk ben. Fysiek dan, mentaal merk ik grote vooruitgang, al heb ik op dit moment gewoon even gigantisch de balen van een lijf dat al zolang niet doet wat het zou moeten doen :'(
Ohw ja dat hoor je tegenwoordig steeds vaker vindt ik die Vitamine B12 tekort. Het zijn bij jou ook wel allemaal dingen achter elkaar wat natuurlijk ook niet echt bevorderlijk is om je lijf rust te geven, Hopelijk kan je lichaam die rust wel vinden als je eenmaal bevallen bent ( gaat helaas alleen nog wel even duren ) Wel fijn dat je mental al vooruitgang boekt, dat is ook erg belangrijk! Mijn lijf heft me nog wijnig in de steek gelaten dus is dan moeilijk voor te stellen hoe iemand zich voelt, maar begrijp wel dat het frustrerend is....
Nog twee weken plassen voor MvM en dan zitten mijn 10 weken erop... best wel trots!! ❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden 1- Bess032, 32 jr, 3e kindje samen 1- Happynienja, 4e kindje 2- 7nov12, 28 jr, 3e kindje J 2- Daffie12, 29 jr, 2e kindje 3- Hopefull89, 26 jr, 2e kindje M 4- Mamavanlise, 31 jr, 2e kindje 4- Anoniem451, 34 jr, 1e kindje 4- Liedx, 28 jr, 2e kindje 5- Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) J 5- Amanda81, 33 jr, 2e kindje 5- Trotter, 31 jr, 4e kindje (★★ 22+2 week) 5- VdMB, 29 jr, 1e kindje 5- ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) 6- Engeltje1985, 29 jr, 2e kindje 7- LVtje, 30 jr, 1e kindje 7- Kristieniminie, 26 jr, 1e kindje 7- Trieske86, 28 jr, 1e kindje (partner al dochter van 4) 7- Linnepin85, 30 jr, 1e kindje 7- A new day, 1e kindje 8- Femmel, 29 jr, 2e kindje 8- MamavanF2009, 36 jr, 3e kindje (2e kindje samen) 9- AichaS, 31 jr, 2e kindje 9- Ingrid25, 25 jr, 1e kindje 9- Bubbels1985, 29 jr, 2e kindje 9- Balbina, ?? jaar, ??e kindje 10- Dromer83, 32 jr, 1e kindje (2e zwangerschap) M 10- blondie21, 20 jr, 1e kindje 10- Jynn, 35 jr, 2e kindje 10- Zijaanzij, ?? jaar, ?? kindje 11- Cherryon, 32 jr, 3e kindje 11- Ananas9, 28 jr, 1e kindje 11- MiniMiNo, 28 jr, 1e kindje 12- Loth, 29 jr, 2e kindje 12- BertxBirgit, 24 jr, 2e kindje 13- Tries123, 32 jaar, 2e kindje 15- Daphne91, 23 jr, 2e kindje (★ 26,5 week) 15- Mirna 41 jr, .. kindje 15- Futuremamamel, ?? jaar ,.. kindje 17- B4bi3tj3, 35 jr, 1e kindje (★ 27 weken) 17- Djamillia, 29 jr, 4e kindje AFSPRAKEN 18-05 Happynienja - afspraak gyn 20-05 Happynienja - controle 20-05 Jynn geslachtsbepaling 20-05 Dromer83- afspraak gyn 22-05 Djamila - Afspraak VK en echo 22-05 Liedx - Afspraak VK 23-05 Bess032 - 17 weken echo 26-05 BertxBirgit - 16 weken echo 26-05 LVtje - geslachtsbepaling 27-05 Ananas9 - 16 weken echo 28-05 MiniMiNo - 16 weken echo 01-06 ButterflyNova - controle vk 01-06 Linnepin - controle vk 02-06 B4bi3tj3 - extra echo + controle + Suikertest 03-06 Loth - Geslachtsbepaling 05-06 anoniem451 - controle vk 08-06 Happynienja - 20 weken echo 17-06 ButterflyNova - 20 weken echo 18-06 7nov12 - 20 weken echo 22-06 mamavanlise - 20 weken echo 22-06 MamavanF2009 - 20 weken echo 22-06 Linnepin - 20 weken echo 22-06 AichaS - 20 weken echo 23-06 B4bi3tj3 - 20 weken echo 05-06 Anoniem451 - 20 weken echo 29-06 Jynn- 20 weken echo Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Mariska1985 / Trotter / Daffie12 / Jynn / Tries123 / anoniem451 / Linnepin85 / MiniMiNo ★Sterretjes★ Asun ★ rvdc ★ Izi ★ Magnolia ★ Rijn ★ Ely ★ Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je bericht vermelden. Gebruik 'Lijstbeheer' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
Voor mij is dit de laatste MvM week, ben ergens wel blij dat het er op zit Maar heel blij dat ik heb kunnen helpen.
@Linnepin: Heb idd wat kunnen bijtanken. Mijn ventje heeft het meeste werk voor ons meisje overgenomen. Deed echt goed. @Mamavanf: Hopelijk gaat het morgen weer wat beter en wordt je natuurlijk over de gehele lijn beter. Zou wel eens mogen na zo lang al!
Ja dat zou fijn zijn idd! Heb net maar even goed uitgehuild want het is vreselijk frustrerend. In mijn hoofd kan ik alles maar mijn lijf werkt niet mee en dat voelt heel raar en naar. Bijna alsof ik 2 verschillende personen ben ofzo, al klinkt dat misschien raar. Gelukkig gaat het bij tijden wel stukken beter maar toch komt het telkens terug en voel ik me weer ziek. Ik ben al lang blij dat ik van deze zwangerschap zelf amper iets merk, op mijn groeiende buik na natuurlijk, maar ik ben er goed klaar mee om maar op de bank te hangen en mijn Lief alles te moeten laten doen. Hoe normaal en vanzelfsprekend hij dat ook vindt want, zo zegt hij, daarvoor ben je samen en ik zou voor hem hetzelfde doen. Ja natuurlijk en dát vind ik dan weer wél vanzelfsprekend maar als hij het voor míj doet voel ik me bezwaard Maar ik ga me binnenkort maar weer eens goed laten doormeten bij een mesoloog, eens zien of er toch niet nog meer tekorten of verstopte allergiën oid zitten En nu ga ik toch maar eens terugkijken naar jullie babykamerplaatjes enzo Wij wachten nog met beslissen wat we gaan doen tot duidelijk is wanneer de renovatie begint; vantevoren al alles in orde maken heeft weinig nut
@Mamavanf: Hopelijk vinden ze dan iets dat je terug volledig op de been bent. Veel succes als het zo ver is. En als je ventje dat met veel plezier doet, geniet er dan nog maar even van. Ik denk dat je je dan gelukkig mag prijzen want er zijn veel mannen die dat niet zouden doen denk ik (Ik heb niets te klagen hoor )