Ik drink nog steeds koffie, 1 a 2 koppen per dag. Volgens mij mag dit ook gewoon. Deed ik bij de andere ook, maar volgens mij is er wel een max wat je kunt drinken aan koffie, ik dacht max 3. Maar dat durf ik niet te zeggen. Ik zou echt niet zonder mijn koffie kunnen 's morgens! Ik weet niet hoe dan moet opstarten met de kids! Die hebben vanaf minuut 1 volop energie!
Ik drink ook nog koffie maar hou het bij 1 per dag, max echt max 2. Volgens het voedingscentrum mag je er volgens mij ook maar 1. En verder ook opletten met thee en cola. Met onze dochter nam ik het niet zo nauw, ik drink alleen natuurlijke thee en nooit cola, dus dronk ik 4 koppen koffie per dag. Nu ben ik wat angstiger en hou het dus bij 1.
Ik denk dat ik gewoon probeer om 's morgens 1 en 's avonds 1 te drinken en verder gewoon cafeïnevrij. Ik had gisteren ineens zo'n zin in filet American. Maar dit mag natuurlijk ook niet meer dus heb ik maar een broodje gezond gemaakt. Ik moet qua eten echt beter gaan opletten met wat ik allemaal naar binnen stop. haha. Ik ben ook dol op een lekker biefstukje medium. Gelukkig drink ik geen alcohol dus dit mis ik niet zo. Ik heb nu wel steeds dat eten raar ruikt. Ik laat alles nu voor de zekerheid aan mijn vriend ruiken. Gisteren rook mijn hardgekookte ei ook al vreemd.
Ik houd het bij 1 koffie en 1 zwarte thee.. Heb ook laatst gelezen dat hoge cafeïne intake tijdens zwangerschap in verband wordt gebracht met bepaalde soorten kinderkanker. Maar goed je hoort en leest zo vaak dingen daarom ga ik altijd maar gewoon voor ' alles met mate' ..
Ik zou ook zeggen alles met mate. Als je het enigszins kan laten dan zou ik dat adviseren maar als je 's ochtends je koppie echt hard nodig hebt, dan zal 1 kopje ook niet veel uitmaken. Ik kies er zelf voor geen cafeïne in te nemen, ookal ben ik een van de grootste theeleuten op de wereld; nu alleen even thee zonder theïne. We gaan misschien toch nog even wachten met een tweed test. Ik las net dat in het begin (de eerste week) het niet per dag heel hard gaat met je HCG en dat het verdubbeld per twee of drie dagen. Ik kan dus beter op zijn vroegst vrijdag weer even testen. Of ik het volhoud is een tweede haha.
Ik ben (was) echt koffie verslaafd. Maar drink nu 1 kopje per dag en heel soms een keer een tweede. Knap als je het kan volhouden zijaanzij, ik heb vanaf 11 dpo iedere dag getest tot aan 15dpo *bloos* Je zag het gelukkig wel heel mooi oplopen iedere dag.
Maar hoe weet je of er wel of geen theine in de thee zit? Ik heb de verpakking niet meer en op het werk zijn het ook alleen de zakjes die je kunt pakken. Koffie lust ik niet, dus dat is geen probleem. Drink wel cola maar dat is 1 of hooguit 2 glazen op een dag vaak.
Dames wat gaan jullie snel! Ik ben mobiel online dus even snel een reactie. Zal morgen even uitgebreider reageren. Wat een lief shirtje! @koffie Dat drink ik gelukkig niet. Maar ook met thee en frisdrank moet je opletten. Rooibosthee en groene thee mag je onbeperkt drinken, laat Rooibos nu net mijn favoriet zijn! Frisdrank drink ik nauwelijks, liever sapjes en smoothies. Verder nog geen gekke verslavingen, probeer gevarieerd en gezond te eten. Alleen met vis is dat nog lastig, dat is toch prijziger en niet alles mag. Hoe doen jullie dat dames?
Alleen oppassen met vacuüm verpakte vis verder mag alles.. Maar geloof dat iemand de tip gaf dat als je het even in de diepvries legt je het daarna wel kunt eten 👍
@LVtje@olivia: oh! Nou kleine kans dat ik het volhoud om morgen niet te testen dan hahaha. als die van jullie oploopt dan wil ik dat morgen ook zien Thanks voor het overzicht mbt cafeïne. Kruiden en rooibos it is!
Oh my oh my....kleine ligt op bed, ben vanavond alleen en ik zit echt op m'n stoel moed te verzamelen om de boel glad te ruimen...voor het eerst dat ik zo moe ben zeg!
Oh drink meestal groene thee op het werk, dus dan valt het allemaal reuze mee. Nu snel gaan opschieten, want moet weg vanavond. Afspraken voor morgenavond afgezegd, dus dan lekker languit voor wie is de mol.
Ik eet alleen witvis, dus dat is geen probleem. Hier net ook in coma gevallen. Schrik ik om half 6 wakker *oeps* Gelukkig was vl begonnen met koken. Nu moed aan het verzamelen om te gaan trainen straks. Het liefste kroop ik in bed, maar vorige week ook al niet geweest dus moet me maar even over de vermoeidheid heen zetten.
Hier een ontploft huis en de kinderen net op bed. Ik ben eindelijk op de bank geploft! Pfff ik ben meoeoeoeoeoe en de misselijkheid begint hier ju ook merk ik....
Wat veel nieuwe reacties! zijaanzij welkom! Olivia succes met je eerste echo! Ik hoop dat je snel erbij kunt komen op de lijst! LVtje die pijn / steken in m'n liezen heb ik ook. Erg vervelend! Engeltje wat een schattig shirtje! Wanneer wil je het gaan vertellen? Dromer zelf drink ik altijd maar 1 kop koffie per dag. Misschien kijken naar koffie zonder cafeïne of naar speciale thee? Misschien is een kop chocolademelk ook lekker in plaats van een kop koffie? Hier heb ik het ook steeds erg koud. Brrr. Verder veel last van kwaaltjes. Al een paar dagen mega hoofdpijn, buikpijn, vreselijke last van m'n rug en pijnlijke borsten. Hopelijk duurt dat allemaal niet te lang. Zijn jullie nog bezig met sporten? En werken?