Dag meiden! Ik ben 7 november uitgerekend! Helaas hier niet zo een positieve 20 wkn echo gehad..morgen krijgen we een onderzoek in het VU in Amsterdam..hopen op beter nieuws.. Maar we krijgen een meid! Dat staat vast!
Doordat ze met haar rug omhoog lag en zeg maar met haar gezichtje in me buik konden ze het hartje niet goed beoordelen. Hij klopt wel, 144 bpm maar ze kon de in en outflow niet goed beoordelen door schaduwen. En omdat ze ook nog eens haar handje voor haar mondje hield konden ze niet goed zien of het bovenlipje helemaal goed dicht was. Ook was is de buikomvang te klein. Alles is klein, maar de buikomvang viel nog buiten de grafieken. De echoscopiste was niet negatief, maar ook niet positief omdat ze sommige dingen gewoon niet met zekerheid durfde te zeggen. Alles staat open..het kan allemaal goed zijn, of er is wel vanalles mis. Ondertussen word ik gek van onzekerheid...*zucht*
Ik ook! Maar spookt natuurlijk van alles door me hoofd! Gelukkig morgen al vroeg terecht..zit ik er ook niet nog de hele dag tegenaan te hikken. Maar ook erg fijn te lezen dat hier zoveel positieve berichten zijn!
Ik weet hoe t is en voelt Miepie.... heb hetzelfde meegemaakt. Heel veel succes en sterkte toegewenst met de onzekerheid!
Hey meiden! Wat lief al die berichtjes! Gelukkig heb ik goed nieuws! Alles is goed! Ons meisje is wel aan de kleine kant maar niet zorgwekkend. Wel houden ze het in de gaten en heb ik over 4 weken een groei echo. Gelukkig hebben ze in het VU alle twijfels van de echoscopiste hier kunnen wegnemen. Lipje is gewoon dicht, ruggetje is gewoon dicht en het hartje is ook helemaal goed. Heeeeeel opgelucht zijn we...nu kan het genieten beginnen ☺