1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook weer eens een fotootje, deze is van net. Wat gaat t hard nu ineens!!!

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Fijn dat alles goed is miepie, nou echt genieten.

Ik zat gister op de bank,lekker chill en film te kijken, wordt ik toch ineens hard in m'n buik geschopt, schrok me rot. Besefte iets later dat het de baby is. Had al eerder wel wat gevoeld maar niet heel duidelijk, dit was wel echt duidelijk, deed gewoon pijn.

3. Miepie83

Miepie83 Lid

17 mei 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal..😃

Heerlijk he dat getrappel...ik voel ons meisje nu al een paar weekjes...en kan er echt zo van genieten ;)

4. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja fijn gevoel is dat he. Ik lag gisteren in bed met een hand plat op mijn buik voel ik iets tegen mijn hand aan komen. Heel apart gevoel. Kan dat mijn kindje al zijn zo vroeg?? Ik voelde het vanmiddag weer een paar keer toen ik lag.

5. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ja dromer dat kan! ML heeft het vanmorgen voor het eerst kunnen voelen van onze beeb ❤️❤️❤️❤️

6. zijaanzij

zijaanzij Lid

7 okt 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    @dromer: mijn vrouw kan de baby ook al twee dagen voelen. Ik voel dan echt een plopje en zij voelt dat precies aan de buitenkant. Echt super leuk!

7. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is het dus toch echt de baby. Wat grappig. Ik Hoop dat mijn vriend het nu ook is voelt want elke keer als hij wil voelen gebeurd er even niks. :(. Ze is vooral heel druk als ik op bed lig. Ik vind het zo heerlijk om nu de bevestiging van die kleine beweginkjes te voelen. :D Ik had het zo vroeg nog niet verwacht omdat dit onze 1e is en de placenta voor ligt. Woensdag mogen we weer even kijken. Wel spannend hoor zo'n Guo.

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat een opluchting Miepie!

En hier voel ik ons meisje ook elke dag, vl nu ook al twee keer duidelijk. Zo bijzonder en ergens ook een geruststellende gedachte :)

9. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Lief heeft gisterenavond weer geprobeerd om ukkie te voelen maar op een of andere manier wil ze/hij alleen bewegen als ik mijn hand op mijn buik leg :D (ook als ik dat niet doe trouwens).
    Zodra Lief zijn hand op mijn buik legt gebeurt er niks meer :p

10. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamavanF dat schijnt wel vaker zo te zijn. Wij gaan het vanavond voor het slapen gaan nog is proberen. Meestal is ze dan ook heel erg druk. Het leuke is ook dat het steeds duidelijker voelbaar wordt. Gisteravond op bed schopte ze volgens mij echt heel hard want ik schrok er gewoon van. Haha. Ook heb ik het idee dat als ik mijn hand op de buik leg ze daar naartoe beweegt. Ik weet niet of dat al heel bewust is.

Wat een somber weer vandaag zeg, ik denk dat ik na de klusjes in huis maar een filmpje opzet. :( Normaal vindt ik het wel lekker om even in de tuin te werken of een eind te gaan lopen.

Fijne dag dames.

11. MamavanF2009

Ja typisch is dat he, was bij onze jongste ook zo; duurde erg lang voor Lief hem kon voelen.

Ooooow ik krijg de zenuwen joh, morgen is de 20-wekenecho :D
    Zó spannend, zo benieuwd of we een jongen of meisje krijgen :)
    Dat het goed zit voel ik zo wel aan, maak me geen zorgen (nouja, soms een beetje dan)

Ben de hele avond alleen, Lief is op graspop en pas rond een uur of 3 vannacht thuis, kan ik lekker alleen zenuwen :D

Hier was het trouwens heerlijk weer, tussen d buien door; lekker in het zonnetje gezeten op een kleine braderie, waar de jongens heerlijk konden spelen in en op een hooiberg en een zandberg.
    Was erg gezellig maar nu weer thuis, gezellig met z'n drietjes :)

12. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor. Alles is vast prima in orde. Succes morgen.

13. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Succes voor de dames van morgen!! Toi toi toi

14. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hoi dames

Hier zitten de 3 dagen alles geven op Graspop er op jammer genoeg :s
    Beebje is hier dus al goed getraind in het luisteren naar metal ;)

Eerst goed wat slaap inhalen en dan morgen alles bijlezen hier.
    Slaapwel allemaal!

15. MamavanF2009

Haha leuk!!!
    Mijn Lief was er gisteren ook, vond het helemaal fantastisch :D
    En ik heel blij dat ik niet mee mocht :p

Straks 20-wekenecho, begin hem nu toch een klein beetje te knijpen eerlijk gezegd.
    Ben toch wat angstiger dan ik dacht dat er iets mis is :(
    Nergens op gebaseerd trouwens hoor

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Het is vast allemaal hartstikke goed hoor MamavanF!
    Hoe laat mag je?

17. MamavanF2009

Om half vier pas.
    Zit me hier een partij te zenuwen joh, heb ik de vorige keren lang zo erg niet gehad.
    Maf he :D
    Het dringt ook nog altijd niet echt goed tot me door dat we weer een kindje krijgen, ben zo'n tijd zo ziek geweest dat ik er amper gevoel bij heb kunnen krijgen.
    Hoop dat dat na vanmiddag onderhand wel eens komt want dat mis ik wel hoor.

18. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Heel leuk dat er allemaal goed nieuws is bij de 20 weken echo's! Gelukkig ook alles in orde bij Miep :)

Hier is het aftellen geblazen naar donderdag. Hopelijk is dan hier ook alles in orde. Aan de bewegingen te voelen wel, een heel actief beebje hier. ML heeft 14/06 ons beebje voor het eerst gevoeld, bijna een maand vroeger dan vorig jaar. Hij was helemaal in de wolken!

Nu lekker genieten van 3 weken vakantie! Men ventje wel eens een handje toesteken om het ventilatiesysteem te helpen hangen over het hele huis, maar vooral aftellen: over 2 weken AC/DC! Whiiii :D

Veel succes aan de dames met echo's!

19. MamavanF2009

Hihi BertxBirgit, mijn Lief heeft je nog gezien ook gisteren :D
    Hij zag je foto van hierboven voorbij komen, herkende je meteen :D
    Zo te lezen zijn jullie nogal van de metal he? Gaaf!!!
    Ik niet meer zo hoor, op zijn tijd vind ik het wel leuk maar doe mij maar meer Folk ofzo :p
    Ik kijk dan weer erg uit naar Castlefest, da's meer mijn ding :)

20. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    @MamavanF: Haha, geweldig! :D Castlefest ken ik niet maar veel plezier in ieder geval als het zo ver is. Ikzelf ga al 10 jaar naar Graspop dus de zwangerschappen gaan me zeker niet tegen houden :)

Deel Deze Pagina