Ow hou op, schei uit :/ Kan amper eten, heb last van mijn maag en darmen, ben misselijk en enorm lamlendig en hartstikke moe. En dan is het nog niet eens zo héél erg warm. Komt goed, we kopen morgen wel zo'n kruidvatzwembad, ga ik daar de hele dag wel in liggen
Ik lees steeds iets over een fb pagina? Welke dan? want volgens mij wordt het hier steeds rustiger of ligt dat aan mij haha. vandaag lekker in de schaduw gezeten en het zwembadje opgezet, dan was het nog wel een beetje uit te houden. Al gingen bij mij om 3 uur wel eventjes de ''lampjes uit'' en moest ik toch eventjes slapen voor een uurtje. Nu weer opgeladen en het zonnetje schijnt nog steeds Een vriendin van mij ( ook zwanger) heeft haar tuin op het zuiden, ik ben daar nu eventjes niet jaloers op, phoe wat een hitte.
Ik heb gewoon alle gordijnen dicht en de luxaflex naar beneden erachter. En lekker de ventilator aan. En verder kan je niks anders doen dan luchtig kleden en rustig aan doen. Sterkte aan alle zwangere dames met dit warme weer.
Ik vind het eigenlijk best heerlijk dat warme weer. Het herinnert me weer even aan de tijden dat ik op vakantie was. Inmiddels al 2,5 jaar niet meer op vakantie geweest... een record. Ik mis het enorm maar ja.
Dames, ook hier wat actiever op FB! Maar ik haak vanaf hier weer in Fijn te lezen dat de 20 weken echo's goed waren. Ik zag de echo foto van Djamilla? Ik denk ook een meisje, een piemeltje zou toch wat duidelijker moeten zijn? Ik zou het anders gewoon nog eens laten bekijken als je blijft twijfelen, is voor je eigen gevoel toch fijner. Wij zijn op vakantie heerlijk los gegaan met babykleertjes kopen, ons meisje heeft al een mooie garderobe
Ik kom ook even spieken, ook hier vooral op FB tegenwoordig. Daar heb ik zowat een dagtaak aan whahaha, dus het forum schiet er dan een beetje bij in. Sorry Hier iig alles goed, 20 weken echo was helemaal goed en verder weinig nieuws eigenlijk. De kleine dame heeft mama schoppen tot haar favoriete bezigheid gemaakt 😍 De bewegingen gaan steeds harder en harder, vl voelt het inmiddels ook duidelijk en je ziet het erg goed van de buitenkant. Heel maf als je naar je buik kijkt en die komt tot leven Zal proberen hier ook wat meer bij te blijven qua lezen en reageren.
Ja schattig he die beweging aan de buitenkant. Als mevrouwtje hier actief is zie ik he ook heel duidelijk. Ik ben ook zo benieuwd hoe dat zich verder ontwikkeld. Over een paar weken kan ik gewoon over haar koppie of kontje aaien. Zo schattig.
Hier ook vooral op fb actief maar blijf hier wel spieken hoor. Heb alleen niet zoveel te vertellen Mannetje schopt en beweegt goed alleen met de warmte wat minder, terwijl je toch niet zou denken dat ie daar last van heeft. Ik voel me zelf niet al te prettig, veel last van mijn hormonen enzo maar hoort erbij he
Is hier wel heel erg rustig Hier ontzettend last van dikke voeten. Heb ik vorige keren niet gehad, eigenlijk nog nooit gehad. Pijnlijke steken dus wel vervelend. Ik probeer wat verkoeling op te zoeken maar valt niet mee want het is overal heet....
Hier vandaag op controle geweest bij de vk. Alles was goed. Ik heb nu ook dat ik eigenlijk dagelijks de kleine wel voel. ml heeft het ook al een aantal keren gevoeld. Verder had ik op een lekker koel kantoor weinig last van de warmte. Vandaag vrij, maar weinig last van gehad. Wel heel erg vroeg moe 's avonds. Zal deels van de warmte komen en deels van de spanning voor een examen dat ik deze week had, waar ik voor geslaagd ben. Volgende controle vk is op 28 juli
Bijzonder dat voelen! Hier vandaag een druk dametje in mijn buik, zo leuk! Vandaag ook voor het eest mijn buik zien bewegen, dat is zo bijzonder! We hadden vandaag een pretecho, was een actie, fijn om weer even naar ons meisje te mogen kijken
helloo dames, Ik ben niet meer hard hier actief maar ben wel blij de berichten te lezen dat het allemaal wel goed gaat.. De 20 weken echo was bij mij goed en kreeg weer bevestigt dat het een jongetjes wordt. Nu nog 4 dagen werken en dan genieten van 6 weken vakantie. We willen nog wel een last minute naar Turkije of spanje. Lekker al in zonder gedoe. Gaat hier iemand nog op vakantie?
Helemaal vergeten te reageren 2 weken terug de 20 weken echo gehad alles was goed behalve heb ik een 2 vaten navelstreng hoefde me geen zorgen te maken iig zei de gyn.. Want er waren geen afwijkingen gevonden engste is waarschijnlijk een vroeg geboorte enof een laag geboortegewicht.. en voel de kleine de hele dag door bewegen oo wat een heerlijk gevoel
Pffff had een heel verhaal getypt,plaatste hij het niet. Maar kortom zijn we terug van vakantie. Is mijn bekkenpijn verergert en mag ik morgen naar de arboarts. Dat hangt voor mij veel vanaf. Was de 20 weken echo hartstikke goed. Alleen bleken ze eerst de standaard 20 weken echo uit te voeren,maar daar kwamen we pas na een half uur achter. Dus konden we terug voor de uitgebreidere versie. Foutje van het ziekenhuis. Toen we daarvoor kwamen bleken ze de verkeerde tijd door gegeven te hebben. Maar dat werd gelukkig opgelost. Bij de Ooststellingwerf heb ik dat ook de uitgebreide gehad,maar ze hadden mijn medisch dossier niet gelezen en ook geen vragen gesteld over erfelijke aandoeningen in de familie. Na de eerste echo had ik een afspraak met de gyn, die raffelde ons gesprek binnen 4 minuten af en begeleide ons zo naar de deur. Als ze dat nog eens doet ga ik op mijn strepen staan. Wat een vervelend figuur was dat. Ons kleine mannetje is erg druk. Mijn vriend voelde hem bij 18 weken al een hij laat regelmatig mijn buik dansen als ik lig. Bij de echo's lag hij ook geen seconde stil. Mijn placenta zit voor een grot gedekte op de voorwand,maar ik schijn ook nog een soort van bij placenta te hebben op de achterwand.nog nooit van gehoord. Ik heb me ook aangemeld voor de Facebook groep, erg leuk!
Hey Meiden, leuk al dat goede nieuws hier Ik ben nu na vijf weken plat liggen terug beginnen werken gisteren en ik moet zeggen, ben er al doodop van... zo hele tijd niets gedaan te hebben en nu terug wel... een groot verschil...
Ook hier was mijn berichtje niet geplaatst Maar 20 weken was helemaal goed! Zelfs nog even verwend met een paar minuten 4d beeld 😍, wow! Helemaal in 💙 met ons zoontje ! Toch maar gezwicht om het geslacht te weten, maar het was zó duidelijk in beeld, dus als we het niet hadden willen weten, hadden we het vanzelf wel gezien hihi!
Mooie echo hoor. Ik ga eind augustus voor de 3d echo. Lijkt me ook super mooi om te zien op wie ons meisje gaan lijken. Ik vind het nu trouwens wel super bsnel gaan . Alweer 22 weken zwanger. Voor we het weten is het zover. We zijn hier druk bezig met de babykamer. Al het behang is er bijna af en dan kunnen we beginnen met het verven van de plinten en het nieuwe behang plaatsen. Zo'n zin om het eindresultaat te zien straks. Zondag gaan we lekker een paar dagen weg dus alvast een fijne weekend dames.
Leuk Dromer! Ik zie laatst tegen vl, over 4 maanden is het al zover! Welke kleuren gaan jullie gebruiken op de babykamer? Waar gaan jullie naar toe? Lekker vooruitzicht hoor!