1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    haha butterfly!
    we blijven aardig hetzelfde doen :D zal het aan de uitgerekende datum liggen?
    hier ook pas 4 kg erbij..
    Werk momenteel wel minder vanwege veel harde buiken, ik moest het wat rustiger aan gaan doen.
    ik ben vooral van de zoutjes trouwens, gelukkig moet dit ook nog eens vanwege lage bloeddruk (100/55 laatste check).
    Hoe is het nu met je bloeddruk b4bi3tj3?

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha dat zal het zijn :D

Balen van je harde buiken! Hopelijk helpt het als je rustiger aan doet. Ik zou willen dat het hier wat drukker was, dagen duren lang.. ;)

3. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Heyhey!

Kom hier net op dit forum uit! Super tof!
    Ik ben uitgerekend voor 7 november.
    Het is mijn allereerste kindje en het wordt een MEISJE! :) ben super gelukkig!
    Mijn zwangerschap verloopt heel goed, niet echt kwaaltjes, enkel moe waardoor ik heel wat dutjes doe overdag... :)
    Ze beweegt heeeel veel en heel stevig, meestal snachts, waardoor ik wakker word. Ze is heel groot voor haar leeftijd, dus ook al een grote buik.
    Tot nu toe 6,5 kilo bijgekomen. Wil in totaal max. 11 kilo bijkomen, en als het kan wat minder...
    Hoe vlot het bij jullie?

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Welkom Marrit en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Fijn dat het zo goed verloopt. Wat bedoel je precies met groot voor het leeftijd? Ligt ze qua groei voor op wat eigenlijk zou moeten? Wat zegt de vk daarvan? Het lijkt me niet de bedoeling dat ze enorm veel voor ligt toch?

5. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier al best wat aangekomen volgens mij. Ik ga niet op de weegschaal. De zwangerschapsbroeken blijven wel goed zitten dus zolang ik daar niet uitgroei maak ik me niet druk. Ze zitten ook nog mooi ruim. Het voordeel is dat ik dol ben op tomaatjes komkommer, worteltjes en fruit. Zoet probeer ik nu een beetje te mijden. Gisteren wel een lekkere donut van de ah gehad schaam schaam. Maar devreat zit nog in de doos dus kan me wel bedwingen gelukkig. En qua chips hou ik erg van lays naturel 33% minder vet. Ook dit met maten. Ik heb ook niet echt neigingen om te eten ofzo. En met drinken moet ik er echt op letten dat ik aan minimaal 1 1/2 ltr kom op een.dag.

'S avonds als ik in bed lig heb ik nu last van mijn liezen. Vooral als ik me omdraai. Bah wat doet dat zeer. Gelukkig overdag geen last van. Zal wel vermoeidheid zijn.

Welkom marrit. Fijn dat de zwangerschap goed verloopt. Ik las dat je kindje wat voor ligt in groei, krijg je daar nu extra echo's voor?

6. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Ik mag de sfeer weer eens verpesten. Ben afgelopen maandag opgenomen met beginnende preeclampsie. Dus hetzelfde als bij ons overleden zoontje. Wordt een hele spannende tijd omdat ik pas 24 weken ben. Binnen 6weken zal de kleine erzijn. Das bijna zeker. In welke staat is de vraag. Wordt dus een keizersnede voor mij. Hopelijk blijf ik zelf nog een viertal weken relatief gezond en kan de kleine nog wat groeien. Vrijdag groeiecho en hopelijk meer nieuws.

7. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    B4Bi3tj3- ahw nee he, wat ontzettend kl*te! Zeker spannend en zal zeker voor jullie duimen dat tot die tijd alles gewoon goed zal blijven gaan zonder al teveel complicaties,veel succes vrijdag!

zelf spelen bij mij de bekken op...bij mijn eerste zwangerschap had ik dat al in de 18e week alles deed toen zeer op mijn liezen na, nou die doen nu dubbel zo hard mee...bahbah, moest gisteren gedwongen een stukje rennen waardoor ik nu amper nog wat kan met mijn benen, dan merk je pas hoe vaak je je liezen gebruikt zeg phoe.. hopelijk zakt het snel weer naar een niveau waarbij het alleen nog maar ergelijk is. We waggelen door ;)

8. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    B4b jeetje wat zwaar klote. Ik hoop voor jullie dat de kleine nog de max van zijn tijd blijft zitten. Met 28 weken maken de kleintjes naar wat ik gelezen heb wel een redelijke kans. Ik ga keihard voor je hopen meid. Hij zij moet gewoon nog lekker blijven zitten.
    nog een vraagje. Krijg je nu ook iets om de longetjes sneller te laten rijpen?

Sterkte en liefs.

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte en ik hoop echt dat de kleine toch die 6 weken nog blijft zitten, hoe langer hoe beter.

10. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Afhankelijk van hoe groot hij vrijdag is en hoe t gaat geveb ze spoedig de prikken voor de longen. Maar die zijn 2 weken werkzaam dus ik hoop dat dat nog 2 weken duurt. Gelukkig voel ik me verder redelijk tot goed. Kleine is ook erg actief en dat is n goed teken. Tnx voor t medeleven ♡♥♡

11. anoniem451

anoniem451 Actief lid

30 mrt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh B4B wat een slecht nieuws. Hoop dat de kleine inderdaad zo lang als mogelijk nog even blijft zitten.

Hier dinsdag op controle geweest en groei gaat volgens de verloskundige precies volgens het boekje. Ik mag over 3 weken weer komen. Wel heb ik magnesium citraat opgehaald tegen de kuitkramp 's nachts, moet alleen nog even bellen wanneer ik dat het beste in kan nemen, want kreeg daar wat tegenstrijdige adviezen over.

12. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Wat een ontzettend rot nieuws! Ik hoop zo voor jullie dat het toch allemaal goed blijft gaan. Succes met de groeiecho morgen!

13. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    B4b : echt niet leuk! Ik duim voor je mee morgen!

Ons baby'tje loopt wat voor qua grootte, maar wel nog normaal. Mijn bevallingsdatum is ook al 3 keer veranderd in het begin! Eerst was het 28 oktober, dan 12 november en uiteindelijk 7 november. Dus ik pin mij niet vast op die 7de, maar verwacht haar gewoon begin november. Al een geluk hebben wij dan herfstvakantie in België! Dan ben ik gewoon thuis! :)

14. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Jeetje b4bi3tj3, dat is even schrikken!!
    Ik moest het even opzoeken want had geen idee was het inhoud.
    Maar het betekend dus zwangerschapsvergiftiging en heeft te maken met een te hoge bloeddruk wat ik begrijp...

Ik ga kei hard voor jullie duimen dat de kleine nog zo lang mogelijk blijft zitten!!

Succes morgen xx

15. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Helaas hebben we slecht nieuws gehad. De echo was echt schrikbarend slecht. Uk is slechts 20 gram gegroeid dus de placenta knijpt nu al alles was. De doktoren zijn bang dat binnen 2 weken komt te overlijden. We hepen te kunnen rekken tot week 26 maar dus wederom net als mn vorige zwangerschap de angst dat hij voor die tijd in mn buik zal sterven. Hoe dit allemaal mogelijk is binnen zon korte tijd is niet bekend. Ik doe nu mee aan een experiment wat mogelijk kan zorgen tot t openzetten van de vaten van de placenta maar de kans is 50% dat ik n placebo krijg en dan ben ik bang dat we geen kans maken. Hij is nu te klein voor überhaupt een kans en we willen geen kind wat n slechte levenskwaliteit heeft dus we gaan voor zolang mogelijk in de buik qua termijn. Heel verdrietig allemaal maar we voelen ons met name ook erg hulpeloos...

16. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie ukkie nog heel lang mag blijven zitten!

17. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ongelovelijk verdrietig b4b.
    Ik blijf voor je hopen dat er een wonder mag gebeuren.

Dikke knuffel meid.

18. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Jeetje wat heftig B4bi3tj3 :( ik wens jullie heel veel sterkte en succes deze komende tijd en ik duim erop dat jullie ventje zo lang mogelijk blijft zitten!!!!

19. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    B4bi3tj3, meid wat een verdrietig nieuws...
    ik zal helpen duimen voor een wonder,en dat jullie kleintje zo maar zo lang mogelijk mag blijven zitten! Wens jullie veel sterkte en kracht toe de komende periode.

20. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Wat een verschrikkelijk nieuws :( ik hoop echt met je mee op een wonder! Hopelijk blijft je kindje nog ff zitten en komt het toch goed! Sterkte meid!

Deel Deze Pagina