Gefeliciteerd Izi! Spannende periode hè nu ☺ Hier was het wel handig om vlot de vk te bellen omdat ze een druk spreekuur hadden En niet zomaar op korte termijn terecht kon. Dus nu heb ik een afspraak dat het mij ook uitkomt 😊 Ik twijfel nog een beetje over dat mvm. Bij de oudste wel gedaan. Maar nu met een peuter en een dreumes weet ik niet of ik het zo handig is 😕 ze zitten altijd om me heen als ik op de wc zit. En plassen is altijd een hele snelle acte om weer snel terug te zijn.... Mmm lastig.
@Magnolia83: hahaha en alle toeschouwers en tegenspeelsters maar denken 'wat schuift die meid toch raar' haha. Wel super dat je er gewoon mee doorgaat! Dat wordt wat die wedstrijden met vermoeidheid. Ik weet niet of je het al eerder hebt gezegd (staat me iets van bij) maar weet je coach dat je zwanger bent? @ButterflyNova: toiletbezoekjes spannend? Hoe kom je erbij?! haha ik houd letterlijk alles in totdat ik echt super nodig moet. Ik schijt iedere keer zeven kleuren stront (figuurlijk dan he, het was een te mooie woordspeling om te laten liggen ) Ik ben nu 4wd3 als het goed is. Ik heb echt geen idee wat dit bloeden kan zijn en of het een voorbode van een miskraam is. Het blijft bij licht bloeden, maar om nou te zeggen dat het weinig is... ik kan het zo lastig inschatten.. wat is weinig wat is veel. Moeilijk hoor. @Olivia: vk gebeld. die zei eigenlijk gewoon wat we hier allemaal al weten, ik moet afwachten en het komt voor dat het inderdaad onschuldig is. Ik verlies geen heel donker bloed of stolsels maar heb toch wel wat menstruatiekrampen. Ik kan het gewoon zoals ik hierboven ook zeg erg moeilijk beschrijven omdat ik niet weet wat wel en wat niet zorgelijk is. Het is gelukkig al avond voor jou dus vroeg naar bed dan is het zo morgen! Ik ben erg benieuwd @Kristieniminie: Wat fijn! Lekker genieten nu! @dromer83: Ja die verkoudheid heerst, ik begin er net een beetje van op te knappen. We zullen inderdaad denk ik door de zwangerschap er misschien ook vatbaarder voor zijn. Beterschap! Ik wil mij ook erg graag aanmelden voor MvM maar ik ben nog zo onzeker dat ik het gewoon niet durf. Ik heb alleen zelf ook zoveel van anderen nodig gehad om al tot deze zwangerschap te komen; donorzaad maar ook het medicijn dat gemaakt wordt van jullie urine. Dus ik wil ook zeker wat terug wil doen. Ik vind het ook echt mooi en lief van de dames die mee doen. Je helpt er zoveel vrouwen mee bij wie het niet zo vanzelfsprekend is. Namens hen en mijzelf een dikke knuffel<3! En zodra ik iets zekerder ben over mijn zwangerschap meld ik mij ook direct aan.
@7nov12: misschien kunnen mijn woorden je nog overhalen? aan de andere kant, je hebt het al een keer gedaan en niet eens 1 minuut om rustig te plassen is het misschien ook niet zo'n handig idee
Dag Dames, Ik meld mij ook gezellig aan.. Ben als het goed is 9 november uitgerekend.. Heb een kleine van 15 maanden en heb pas geleden een mk gehad dus dut is extra spannend. We zijn extra voorzichtig en proberen de dagen door te komen. Ik moet wel zeggen dat ik nu al moe ben en wat steekjes heb beneden.. We zullen zien.. Groetjes
Welkom nieuwe dames! Wat zijn jullie allemaal druk geweest hier.. Ik weet niet eens waar ik allemaal op moet reageren haha. Ik zit zo te twijfelen over aanmelden bij MvM. Ik denk eraan om dat pas vanaf week 10 te doen. Ik ben toch zo bang dat mensen hier iets door gaan krijgen. Ik woon in zo'n oudjes buurt, met van die bejaarden die de hele dag naar buiten kijken. Wel hele lieve oudjes hoor, maar ze stellen over alles vragen. Correctie, heb me net aangemeld
Je kunt er ook altijd voor kiezen om de flessen zelf weg te brengen naar een depot mocht iemand twijfelen of het niet opvalt in de buurt.
Hey aichas. Gezellig dat je aansluit. Welkom. Daffie, Haha. Ik snap wat je bedoeld. Hier loeren ze ook graag door de vitrage naar buiten. In principe gebeurd het heel subtiel hoor. Welkom izi en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd Zal jullie morgen op de lijst er bij vermelden. @zijaanzij, wat onzeker! Houdt er rekening mee dat een evt. vroege miskraam net een menstruatie kan zijn. Ik had met 6 en halve week niet eens door dat ik alles al verloren was. Duim voor je!
@butterflynova: je bedoelt dat je zo weinig bloed verloor dat je niet door had dat alles al weg was? Je schrijft dat een vroege miskraam net als een menstruatie kan zijn, maar als je na een positieve zwangerschapstest evenveel gaat bloeden als met je menstruatie dan zou je het toch juist wel merken? Ik merk dat ik niet zo goed weet wat ik moet doen: rekening houden met een miskraam of gewoon postieve gedachtes houden...
Hey, ik kom me hier ook melden Na een mk begin januari nu opnieuw zwanger, 6 november uitgerekend zover ik nu weet. De 25ste eerste echo maar weet niet zeker of dat ook een termijnecho wordt. Dat wordt waarschijnlijk 13 april, tijdens de echte intake. Dit wordt ons derde kindje en het tweede van ons samen. Onze jongens worden volgende week 6 en 2. Ik ga later eens op mijn gemak lezen wat hier allemaal al geschreven is, 31 pagina's trek ik nu even niet
Het begon met heel licht bloed verlies (roze) bij afscheiding dat daarna overging in helder rood. Mijn menstruaties zijn niet bijzonder heftig. Ik dacht dat ik nog een soort van plopje moest verliezen maar de echo liet zien dat er al niks meer zat.
@butterflynova: dat lijkt toch wel sterk op wat er bij mij nu gebeurt. Ik kan helaas nu toch niets doen dan afwachten. M'n HCG lijkt sinds gister toch nog wel gestegen te zijn, maar of het voldoende is... Ik denk dat ik pas volgende week meer duidelijkheid heb, als ik dan weer test en hij knalt ofzo. Of als ik natuurlijk nog meer ga bloeden. Geduld wordt onwijs op de de proef gesteld.
Zijaanzij: hier begon het ook zoals 'B' omschrijft. Ik heb bij beide miskramen een week lang roze verlies gehad voordat het echte bloeden begon. Bij de laatste zelfs anderhalve week. Geen krampen. En helaas ook oplopende testen. Het zegt dus niets ben ik bang. Maar er zijn hier ook zat positieve verhalen op het forum na bloed verlies. De kansen zijn echt 50/50. Ik hoop uit alle macht dat jij bij de goede 50% zit.
He dames, ik probeer met alle macht positief te blijven maar vanochtend toch weer meer verloren dan gister dus de kans lijkt me niet echt groot dat dit nog goed gaat. Ik meld me daarom ook (even hoop ik) af van dit forum. Mocht het allemaal nog goed komen dan kom ik meteen na de echo weer bij jullie kletsen, maar voor nu zeg ik even gedag. Bedankt voor alle lieve woorden en steun. Dames, ik wens jullie een fantastische zwangerschap! Veel liefs x
Oh nee, heel veel sterkte zijaanzij en ik hoop je gauw met goed nieuws weer tegen te komen. Knuffel meissie.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden Olivia 23 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Daffie12, 29 jaar, 2e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 Anoniem451, 34 jaar, 1e kindje 5-11 Amanda81 , 33 jaar 2e kindje 5-11 Kristieniminie, 26 jaar, 1e kindje 5-11 Liedx, 28 jaar, 2e kindje 6-11 Engeltje1985, 29 jaar, 2e kindje 6-11 Mamavanlise, 31 jaar, 2e kindje 6-11 MamavanF2009, ?? jaar, 3e kindje (2e van kindje samen) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) 9-11 AichaS, ?? jaar, 2e kindje 10-11 Dromer83, 32 jaar, 1e kindje (2e zwangerschap) 10-11 Izi, 28 jaar, 1 kindje Afspraken 6-3 Olivia 23 - Eerste afspraak gyn 11-3 ButterflyNova - Intake MvM 13-3 Magnolia83 - Intake MvM 16-3 7nov12 - Intake vk 18-3 LVtje - eerste echo gyn 18-3 kristieniminie - eerst afspraak gyn 19-3 Dromer83- 1e echo 19-3 ButterflyNova - eerste echo gyn 20-3 Magnolia83 - eerste echo 23-3 Daffie12 - eerste echo 24-3 Ely - eerste echo 25-3 Mariska1985 - eerste echo gyn 26-3 Engeltje1985 - 1e afspraak vk + echo 27-3 Anoniem451 - eerste echo 01-04 Mamavanlise - eerste echo 02-04 Amandauit81- eerste echo Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Magnolia83 Snelzoeken: lijstbeheer -------------------------------------------------------------------------------- Zo dames, heb de lijst bijgewerkt met de nieuwe dames MamavanF2009 en AichaS zouden wij jullie leeftijd mogen weten? Olivia 23 heel veel succes vandaag meis! Ik duim voor je!!