1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat alles goed is!
    Fijn he die hormonsters die zo lekker afleiden 😁

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Fijn dat alles goed is! Opluchting dan he :)

Ja dat autorijden is hier ook zo'n punt.
    Eigenlijk lukt het mij ook niet meer, ben ook nog maar weinig alert maarja, de jongens zullen toch op school moeten komen.
    Kan niet elke dag iemand anders regelen.
    Maarja, dat zal straks toch moeten, zeker in de laatste week en de weken erna.
    Geen idee hoe we dat gaan oplossen.

Maar je moet me zien joh, achter het stuur. Ik kan er amper meer bij omdat ik meer naar achteren geleund moet zitten nu (rechtop is echt niet te doen) en dan het parkeren of achteruit rijden.
    Doet zeer, ik word er misselijk van en het voelt gewoon kei onprettig allemaal.
    En mijn concentratie is gewoon heel laag, doe nu veel langer over inparkeren of achteruit rijden dan normaal, zie je iedereen kijken van wat doet díe nou en schiet eens op enzo :D :p

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dames, veel mobiel online wat toch wat lastiger reageren is.
    Doordat er zoveel gekletst wordt vond ik het steeds lastig om te reageren maar wil me er ook niet door laten tegen houden dus ik probeer vanaf hier weer in te haken :)

4. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook het meeste via de mobiel maar als er iets in de lijst moet worden bijgewerkt dat doe ik dat op de laptop. Anders is het zo'n gedoe met al die codes. Hoe gaat het bij jou butterflynova?? Aan het genieten van je verlof?

MamavanF ik ben blij dat ik niet de enige ben die minder prettig achter het stuur zit. Ik stond vanmiddag zelfs voor het verkeerde stoplicht en reed verkeerd. :) Ik heb met mijn vriend afgesproken dat hij nu maar moet rijden. En mijn buik zit ook bijna tegen het stuur aan.

Marrit ik hoop dat je dat redden gaat meid. Klinkt wel zwaar als ik dat zo lees. Sterkte.

5. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hier vandaag heel veel harde buiken. Als ik maar opstond oid dan was er al 1.hen de hele dag over 3 wasmanden gedaan. Denk dat hij wat verder aan het indalen is want heb ik weer steken.
    Mijn vriend is de hele dag de tuin aan het leeghalen geweest en gaten voor de schutting aan het boren in de grond. Was blij dat mijn kleine vriend lekker met opa en oma in de efteling banjerde.

Carnaval is bij ons ook rond februari. Maar in november beginnen ze met bouwen, wordt de prins carnaval benoemd en het thema bekend gemaakt. En dat bal is op 11-11. Niet dat ik daarheen ga. Nu zeker niet, maar vroeger wel.

6. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    jynn: ben jij ook van Limburg dan? Dat wordt hier inderdaad zo gevierd, in tegenstelling tot in Antwerpen. Daar hebben ze amper nog een carnavalsstoet! Ben zelf ook geen carnavalsfanaat, vind ik meer iets voor de kindjes en de jeugd. Vind het dan ook raar, zeker toen ik hier pas woonde, dat er in elk minidorpje wel een stoet is en een prins carnaval. Dat is hier echt het evenement van het jaar :)

Dromer: het is inderdaad wel zwaar, maar vandaag heb ik 7 uur lesgegeven zonder problemen! Het hangt er dus echt vanaf of mijn bekken pijn doet of niet. Was wel moe toen ik thuiskwam, maar dat ben ik tegenwoordig ook 1 uur nadat ik ben opgestaan al :)

Ik ben ondertussen in totaal 11 kilo aangekomen, enkel op mijn buik. Niet aan mijn gezicht of benen, waarvoor ik heel dankbaar ben! :p Ben blij dat het zo binnen de normale marges is, want ik wilde absoluut niet meer aankomen dan nodig was! Wil het er graag nadien zo snel mogelijk terug afkrijgen. Heb al een personal trainer die mij gaat helpen. En ik hoop stiekem ook dat die borstvoeding het wat zal versnellen... Wil graag 17 kilo onder mijn gewicht zitten van voor de zwangerschap. Ik wilde toen al heel graag afvallen, dus nu dat ik die zwangerschapskilo's er toch moet afkrijgen, kan ik best ineens doorzetten. Maar natuurlijk eerst bekomen van de bevalling he! :D

7. b4bi3tj3

b4bi3tj3 Actief lid

6 mrt 2015
    275
    0
    16
    Noord Holland
    Ik zag een ongerust priveberichtje dus ik zal nog een update geven. Momenteel is onze man stabiel. Redelijk wat gegroeid (1415 gram gisteren, wordt morgen weer gewogen) en heeft zelfs al gelachen (schaterlachje) zichzelf omgedraaid van buik naar rug en is dwars in zijn bedje gekropen (hij is uit de couveuse). Hij heeft sinds een paar dagen kleertjes aan en ligt niet meer aan de cepap maar heeft een snorretje. Dat is ook een soort van zuurstofondersteuning maar de laatste vorm voor hij er vanaf mag. Momenteel wat last met buikkrampjes, al heeft hij moedermelk. Dus dat is erg zielig. Hopelijk krijgt hij een groeispurtje waardoor dat minder wordt. Ikzelf helaas weer last van een oude kwaal. Mn hernia is teruggekomen dus ben afgelopen week door mn rug gezakt en zit nu aan de diclofenac en de morfine. Hopelijk sterken mn buikspieren snel weer aan na de keizersnede. En verder loop ik tegen een griepje aan. Veel keelpijn en snotterig. De weerstand wordt er niet beter op wanneer je al zolang ziekenhuis in en uit loopt. Dinsdag is hij alweer 9 weken!

8. bess032

bess032 Actief lid

28 mrt 2015
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super b4b dat je kleintje het zo goed doet! En verzlrg jezelf ook maar goed!

9. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Marrit: Nee, ik woon vlak bij schiphol. Maar ik ben geboren en getogen Brabander. De laatste jaren ga ik niet meer op stap. Alleen nog de optocht kijken. Mijn zoontje houdt niet van harde muziek, dus zelfs daar vind hij al geen klap aan. Nu hij wat ouder is misschien wel hoor.

B4b: wat goed dat je zoontje het zo super doet. Zorg ook goed voor jezelf!

10. wappelke

wappelke Actief lid

10 jul 2015
    274
    51
    28
    Vrouw
    B4b: wat fijn te lezen dat jullie ventje het zo goed doet! Houd ook rekening met jezelf ik wens je veel beterschap

Marrit: ik ben wel uit limburg (nl) en 11-11 gaar het hier toch echt van start voor de meeste. Ik ben zelf niet zo fanatiek maar er zijn er genoeg die 11-11 op t vrijthof in maastricht staan om carnaval in te luiden. Na die datum is in ons dorp eigenlijk ook bijna elk weekend wel wat van de vereniging, prinsen uitroepen, recepties ect. Zelf vier ik maar 2 dagen en dat zijn de carnavals zaterdag en maandag in februari dus heb even om te herstellen.

Hier vrijdag mijn laatste werkdag gehad dus nu genieten van m'n verlof. Merk wel dat ik steeds meer harde buiken begin te krijgen gister ochten bv na intiem zijn met de echtgenoot gewoon ruim een uur harde buik gehad. Een warme douche was gelukkig de oplossing. Ach ik kijk er naar uit dat ons meisje komt. Kan me nu niet snel genoeg gaan.

Ik wens jullie allemaal een mooi weekend toe dat gezond verloopt.

11. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3471 dromer83, 11 okt 2015
    Laatst bewerkt: 11 okt 2015
    Hij had mijn bericht dubbel geplaatst. Wist niet hoe ik er één kon verwijderen dus dan maar even zo.

12. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn B4B. Ik had je al een tijdje in de gedachte. Hoopte zo dat alles goed was en dat geen bericht goed bericht was. Gelukkig is dat dus ook zo. Wat klinkt jullie mannetje al sterk!! En wat is hij vooruit gegaan. Jullie zullen wel berentrots zijn op zo'n sterke man. Zorg ook goed voor jezelf meid. Weet je al iets meer over wanneer jullie kleine man mee naar huis mag? Ik hoop zo voor je dat hij in november ook lekker mee mag.

Liefs.

Hier gelukkig weer een lekker druk kindje in de buik. Ik hoop wel dat ze nu goed blijft liggen. Ik wil graag een normale bevalling als dat haalbaar is. (Ipv een keizersnede) want ik heb al genoeg operaties gehad in mijn leven.

Harde buiken/oefen weeën
    Ik heb nog maar een paar keer een harde buiken gehad maar ik ben zo benieuwd naar die beruchte oefen weeën. Wie heeft deze al gehad? Vanaf wanneer krijg je die. Ik las namelijk ook wel dat je ze soms niet eens krijgt.

Wappelke lekker genieten van je verlof. :)

13. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Wat een drukte sinds gisteren!!

@B4b Wat fijn dat hij het zo goed doet! Wel balen van je eigen kwalen.... Hoop dat jullie beiden snel aansterken en dan kan het genieten echt beginnen!

@carnaval: Is 11/11 ook niet dat dag dat Prins Carnaval benoemd wordt? Ik heb geen idee hoor, want ik woon dan wel in Brabant, maar heb niks met carnaval. Ben er ook niet mee opgegroeid.

@autorijden: Ik hoor het inderdaad wel vaker, maar ik heb echt nergens last van! Kan me prima concentreren, heb nog genoeg ruimte tussen mij en het stuur... maar heb ook wel een redelijk luxe auto. Alleen achteruit inparkeren of fileparkeren wordt wat lastiger ja, het echt achterom draaien doet wat pijn aan mn buik en rug en ik kan niet zo goed inparkeren op de spiegels alleen...

Verder, ik had gisteren een vrij rustige baby in mn buik en vanmorgen voelde ik helemaal niks, dus ik begon alweer een beetje in paniek te raken.... en toen begon mevrouw een feestje in mn buik :D Brave meid!

14. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    hihi Evelyn!
    Onze beeb doet mee...
    Onderin gaan er een paar armen steeds heen en weer op de maat dat er bovenin getrappeld wordt :D

B4b, wat goed dat hij uit de couveuse is!!
    Knap maar lekker snel op zelf, ik hoop dat de griep je met rust zal laten.
    Wel begrijpelijk dat je het nu allemaal krijgt, aangezien je nu hij stabiel is wat meer gaat ontspannen.
    Das net zoiets met vakantie: nooit ziek zijn behalve wanneer de vakantie start, dan ineens griep krijgen :)

15. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    b4bi3tj3 wat fijn dat het zo goed gaat met Quinn! En wat is hij al gegroeid he, super!
    Bleh vervelend dat je de griep te pakken hebt, ook hier erg verkouden helaas :(
    Leuk dat je ons op de hoogte blijft houden :)

Ik reageer zelf ook niet zoveel omdat ik vaak niet zo goed weet wat ik nou moet vertellen haha. Vind het erg lastig om zomaar ergens tussen te komen vallen maargoed, doe het nu toch :)
    Hier gaat alles goed. Mevrouw beweegt nog even weinig zoals altijd, volgens de vks geen reden voor paniek.
    Nu ik jullie verhalen zo lees over zere ribben etc ben ik misschien toch wel blij met zo een rustig meisje in mijn buik haha. Geen enkele pijntjes oid.
    Heb alleen last van adem te kort en hier dus ook een griepje te pakken maar dat gaat wel weer over. Vind het wel steeds vervelender worden die grote buik. Zelfs recht op zitten gaat lastig haha.

Hier de 20e weer een controle bij de VK, daarna zal het elke week worden. Ik heb al te horen gekregen dat ze je hier in Turkije niet langer door laten lopen dan 40 hooguit 41 weken. De VK zei dat Mila rond de 7e van november moet komen, zo niet word ik ingeleid. Heel bizar als je ervan uit gaat dat dat over nog maar 26 dagen is!! dan is ze er gewoon al.. wow..

Moeders komt de 29e overvliegen vanuit Nederland dus ik hoop dat Mila voor die tijd nog lekker in mijn buik blijft zwemmen, alhoewel ik er nu toch wel klaar voor ben :)

16. MiniMiNo

MiniMiNo Actief lid

11 mrt 2015
    130
    60
    28
    NULL
    NULL
    #3476 MiniMiNo, 11 okt 2015
    Laatst bewerkt: 11 okt 2015
    Ik was net de lijst aan het bekijken en zag inderdaad weinig jongetjes!!! Wij krijgen ook een zoon 😀. Maar ben zelf niet zo handig in de lijst aanpassen, dus vandaar dat ik het er nog niet heb ingezet! Wij mogen 16/10 en 26/10 naar de gynaecoloog en erna staat de sectio gepland. Dus alhoewel ik de voorlaatste in de lijst ben,zal ik waarschijnlijk niet als laatste bevallen!

17. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Super dat het zo goed gaat met jullie zoontje b4b! Maar zorg wel goed voor jezelf ook he?

Hier ook een zoontje, maar ben niet zo handig met die lijst op mijn smartphone. :)

18. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    ❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤

LEDEN
    01-11 Tinkerbell83, 32 jr, 1e kindje M
    01-11 Bess032, 32 jr, 3e kindje samen M
    03-11 Hopefull89, 26 jr, 2e kindje M
    04-11 Liedx, 28 jr, 2e kindje
    05-11 Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) J
    05-11 ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) M
    06-11 EvelyndeB, 29 jr, 1e kindje M
    07-11 Marrit1988, 26 jr, 1e kindje M
    07-11 Wappelke, 26 jr, 1e kindje M
    07-11 kristieniminie 26 jr 1e kindje J
    07-11 Blondie21, 21 jr, 1e kindje M
    08-11 MamavanF2009, 36 jr, 3e kindje (2e kindje samen) J
    10-11 Dromer83, 32 jr, 1e kindje (2e zwangerschap) M
    10-11 Jynn, 35 jr, 2e kindje J
    11-11 Lamama77, 37 jr, 2e kindje
    11-11 Minimino, 28 jr, 1e kindje J
    12-11 BertxBirgit, 25 jr, 2e kindje

AFSPRAKEN

13-10 bess032 afspr gyn
    13-10 EvelyndeB 2e liggingsecho vk en geboorteplan bespreken
    13-10 MamavanF2009 liggingsecho vk
    14-10 Dromer83 afspr gyn
    16-10 Minimino controle gyn
    16-10 Jynn controle gyn
    20-10 Blondie21 controle vk
    26-10 Minimino controle gyn

GEBOREN
    11-08 B4bi3tj3 - Q.uinn - jongen - 26 weken - 615gram
    05-09 Ananas9 - Esther - meisje - 30,3 weken - 1100gram

★Sterretjes★
    Asun ★
    Rvdc ★ Weer zwanger!!
    Izi ★ Weer zwanger!!
    Magnolia ★
    Rijn ★
    Ely ★ Weer zwanger!!

Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je bericht vermelden. Gebruik 'Lijstbeheer' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.

19. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Weer fijn geüpdate Blondie. Leuk om weer wat van je te horen ook.
    Ik vroeg me af, spreek jij eigenlijk Turks, of spreken de mensen daar ook wel engels? Lijkt me toch lastiger om niet in je moedertaal te kunnen communiceren als het over je zwangerschap gaat! Al is engels natuurlijk nog tot daar aan toe als je t goed spreekt :)

Hier gisteren 2x een echt harde buik gehad trouwens en best wel wat krampen. Ik hoop steeds dat ze dan aan t indalen is, maar volgens mij ligt ze nog steeds met dr koppie net naast de uitgang.
    Morgen controle en ik twijfel zo enorm wat ik moet doen als ze weer een versie aanraden....... Maar eens goed overleggen met de VK....

20. MiniMiNo

MiniMiNo Actief lid

11 mrt 2015
    130
    60
    28
    NULL
    NULL
    Dankje Blondie!!

Ik ga deze week beginnen met onze spullen in te pakken voor het ziekenhuis. Maar ik heb echt geen idee wat ik moet inpakken voor de kleine, qua kleding.
    Heb op zich genoeg, maar ben toch nog steeds aant twijfelen wat we hem aandoen als 1e pakje, als hij meer naar huis mag enzo. Ik zie zoveel leuks voorbij komen! Maar omdat onze kleine waarschijnlijk wat zwaarder dan gemiddeld zal zijn en lange benen zal hebben,weet ik niet zo goed welke maat ik dan moet kopen en koop uiteindelijk maar niks haha. Maar ben zo verliefd op een setje,dat ik waarschijnlijk toch zwicht! Misschien maar in 56 bestellen hihi.
    Wat hebben jullie qua rompers in huis? Zonder mouw, korte mouw,lange mouw? Ik denk dat ik maar bij ieder setje dat we voor hem meenemen naar het ziekenhuis, rompers meeneem zonder mouw,korte mouw en lange mouw. En dan zowel in 50 als in 50/56, want stel dat het te klein is... In het ziekenhuis is het meestal wel wat warmer,maar je weet natuurlijk niet of die kleintjes zich daardoor beter op temperatuur kunnen houden. En als we naar huis mogen,zullen we hem toch wat meer aandoen.
    Zijn jullie er wel al uit wat jullie aandoen of in het vluchtkoffer stoppen? En de dames die een geplande keizersnede krijgen,wat nemen jullie mee aan setjes voor de kleine?

Deel Deze Pagina