Even een update... ten eerste voel ik me enorm veel beter dan gisteren! Vandaag dus genoten van de bewegingen van ons beebje ook even eennmiddagje voor mezelf genomen, deed deugd. controle bij gyne was goed. Ze wordt nu geschat op 3kg dus we zullen snel weten of dit correct is. Donderdag moeten we om 6u30 in ziekenhuis zijn en sectio is gepland om 8u! Enne, sterilisatie is geannuleerd! Had gezegd dat ik twijfels had en voila, verder geen woorden aan vuil gemaakt. Het wordt nadien een spiraaltje. Ben echt opgelucht! Alleen de zenuwen beginnen me parten te spelen. Toen ze bloeddruk namen zeiden ze om hoe laat we in ziekenhuis moesten zijn en BAM! Bloeddruk enorm de hoogte in. Een kwartiertje erna terug normaal. Vreemd wat het doet met een mens he! @ Evelyn: fijn dat de controle bij jou ook goed was!!
Hoi dames. Even een vraagje. Ik stond net te koken en ineens had ik het idee dat ik in mijn broek aan het plassen was. Morgen hebben we toch een afspraak in de ochtend moet ik hierover bellen of gewoon morgen noemen bij de gynaecoloog? Het was niet veel maar moest wel een droge broek aan doen. Bah
Mijn VK zei vandaag dat als je denkt dat je water is gebroken en je bent nog geen 37 weken zwanger, meteen bellen. Na de 37 weken kun je (als het helder vocht is), wachten tot de volgende ochtend.
Kun je je ondergoed nog controleren? Is het afscheiding of twijfel je over vruchtwater? In geval van twijfel direct bellen! En als je kindje nog niet volledig ingedaald is direct gaan liggen.
Een droge broek of onderbroek? Als je echt een nieuwe broek moest aandoen, zal het toch wel wat geweest zijn he! In dat geval zou ik toch even bellen. Probeer eens op je hand te blazen, als er dan nog vloeistof uitkomt, zou het vruchtwater zijn. Anders was het mss gewoon urine? Hoe rook het?
Ohja, dat, liggen! Want als het vruchtwater is en je baby is nog niet ingedaald, kan de navelstreng klem komen zitten tussen haar hoofd en jouw uitgang. Bel toch maar ff
@Dromer: als je twijfelt moet je zeker bellen! Hadden ze ook tegen mij gezegd. Bij mij was dit op 31 weken en kwam net van de wc. Het was absoluut geen urine, gewoon heel waterige afscheiding zei de vroedvrouw na de controle. Leek net echt mijn vruchtwater maar komt dus wel geregeld voor dat een zwangere veel vocht verliest. Bij mij liep het gewoon van men benen af zelfs
Bedankt voor de berichtjes dames. Ik heb gebeld en moest een inlegkruisje dragen en meteen komen als er meer vocht uit komt. Inlegkruisje zodat ik weet wat voor kleur het heeft enz. Tot nu toe niks meer. Morgen heb ik controle bij de gynaecoloog dus laat het dan wel even nakijken. Voor nu doe ik rustig aan. Evelynde wat fijn dat jullie kleine goed gedraaid is. Hele geruststelling moet dat zijn. Bess wat fijn dat je weer wat beter in je vel zit. Heel veel succes donderdag. Zal even aan je denken.
Wat een hoop verhalen weer, ik leef met jullie mee hoor. Maar op mijn mobiel is het lastig om op alles te reageren. Hier jeukt mijn litteken van de keizersnede, slaap slecht, houdt veel vocht vast, weer hoofdpijn....vrijdag controle. Gisteren nog een akkefietje waardoor ik door al het bovenstaande in tranen uitbarstte en veel harde buiken kreeg. Had de laatste dagen weer erg veel bekkenpijn en dat is gisteren weer een beetje los gemaakt. Het helpt allemaal niet mee. Mijn vriend naar zolder gestuurd en vannacht wel wat beter kunnen slapen. Mijn zoontje gaat een dag extra naar de opvang vandaag dus hoop een beetje bij te tanken.
Pff, geen zin in werken vandaag.. :s maandag zijn we op het bedrijf begonnen met een nieuw ERP-systeem en ik snap er niets van! Ik krijg het nimmer in men hoofd zo op het einde van de zwangerschap! lijk net zo een oud vrouwtje dat niet met een pc kan werken
Ik denk dat ik net mijn slijmprop ben verloren... Ik doe sinds de zwangerschap altijd inlegkruisjes in en er zat net een grote gele dikke sliert in! (Sorry voor het vieze beeld) Zou dit hem kunnen zijn? Er zat wel geen bloed bij!
Was het niet gewoon wat meer afscheiding? Dit wordt namelijk in de laatste weken ook weer meer. Het zou dik en taai slijm moeten zijn? Ik verlies met regelmaat nu 'klodders' slijm en dat is is afscheiding.
Hoe dan ook, of het nou je slijmprop is of niet, dat kan weken voor de bevalling gebeuren. Dus geen paniek!
Als het niet rood ge-aderd was denk ik dat het idd gewoon slijm was. Ikzelf verlies regelmatig klodders melkachtig slijm, leuke details om te weten Je moet maar eens in Google slijmprop intikken bij afbeeldingen. Is heel herkenbaar. Je hoeft je slijmprop ook niet per se te verliezen. Kan ook tijdens de arbeid zelf of komt in stukjes en beetjes los op een aantal dagen tijd, merk je er nix van In ieder geval, moest het toch zo zijn kan het dat je ukkie nog een paar weken blijft zitten hoor of als ie komt is het geen ramp @Bess: heel beel succes morgen! Zal zeker ff bij je stilstaan om 8h
Thx allemaal! Ik heb best wat zenuwen. Net de kids naar de grootouders gedaan zodat man en ik nog een avondje onder ons tweetjes hebben. Is raar te weten dat er morgen weer een kindje bij komt en dat ik nu de laatste uurtjes zwanger ben voor de rest van mijn leven is ook een dubbel gevoel. Ik hou jullie op de hoogte!
bess heel veel succces morgen! Geniet van jullie avondje samen! Sorry ik reageer even erg weinig. Ik lees dagelijks mee maar kom er niet aan toe om te reageren. We moeten nog steeds veel teveel doen.
Bess nogmaals heel veel succes morgen. Heerlijk dat jullie nog een avondje samen hebben geniet er van. Jynn wat vervelend dat je last hebt van je litteken. En dan helpt zo'n stressvolle situatie ook niet echt. Rustig aan meid. Slijmprop. Ik denk inderdaad niet dat je die verloren bent. Slijmprop zit vaak wel iets van bloed bij. Hier vandaag controle gehad. Alles was goed. Wel een hoge bloeddruk. 100/150. Morgen bloeddruk meten en zonodig medicatie omhoog.
Bes succes morgen zal aan je denken. Hier vandaag de liggingsecho gehad madam ligt vast in het bekken en bloeddruk was goed dus nu maar weer wachten. ben benieuwd wanneer ze zich meld