1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Bess, veel succes! Lijkt me inderdaad een vreemd idee.
    Geniet er nog even van vanavond.

2. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Bess succes morgen!!!

Hier net 2x vk gebeld...ik verlies 'iets'
    Of het nou afscheiding is of vruchtwater, ik weet het niet.
    Het is niet veel, steeds drupjes, dus de vk denkt aan of wateriger afscheiding, of een hoge vliesbreuk.
    Morgen checken met een echo en ze had blijkbaar ook een testje ervoor... Spannend...
    Ik hoop dat het rustig blijft vannacht en dat het gewoon afscheiding blijkt te zijn!

3. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Mariska.

Vanaf morgen mag het voor jou officieel komen. Met 37 weken mag het toch?
    Ik hoop dat alles nog intact is. Succes.

B4b hoe gaat het nu met jou? Alweer een beetje opgeknapt? En gaat Quinn nog steeds goed vooruit?

4. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Bess: super veel succes morgen! Zo spannend!!

Vandaag verder geen afscheiding meer gehad. Heb er een foto van genomen deze morgen om aan de gynaecoloog te laten zien volgende week. Zien wat zij zegt.
    Vandaag ook weer terug meer last van bekkenpijn, was ook weer een lange werkdag.
    Mijn buik voelt zo gespannen, precies of ze eruit gaat vallen. Ben blij dat het einde toch wel in zicht is. :)

Vandaag 1 van de 3 leerkrachten die mij gaan vervangen gezien. Heb zoveel klassen, dat er kei veel moet geregeld en uitgelegd worden. Elke klas heeft zijn eigen uitleg. Zij gaan ook de examens moeten opstellen en het kerstconcert moeten voorbereiden,... Het zou gemakkelijker zijn als het maar 1 leerkracht was i.p.v. 3. Ik durf het niet goed uit handen geven... Volgens mij ga ik er die 3 maanden zwangerschapsverlof toch constant aan denken en navragen of het gaat,... Hoewel ik dat absoluut niet wil doen, maar wil genieten van ons engeltje!

Nog dames die moeilijk afstand kunnen nemen van het werk?

5. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marrit. Ik ga deze maand ook nog een paar keer heen omdat er kindjes afscheid nemen en naar groep 1 gaan. Als je de ontwikkeling meemaakt vanaf het begin dan wil je het ook graag goed afsluiten. Dus ik snap het wel een beetje. Succes ermee.

is het trouwens heel raar dat ik het niet fijn vind dat er een co assistent in mijn buik loopt te porren en drukken. Ik vind het ook niet prettig dat de gynaecoloog het doet maar die heeft wel meer ervaring. Het is misschien wat overdreven maar het is wel mijn kindje waar in ge Port wordt.

6. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Bess heel veel succes morgen!

Jij ook veel succes morgen marrit hoop dat alles goed is!

7. bess032

bess032 Actief lid

28 mrt 2015
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, wij vertrekken nu vol spanning naar het ziekenhuis! Straks is ons beebje er :)

8. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Whoeiiii, veel succes Bess!

En heel begrijpelijk hoor Marrit. Ik ben al met 31 weken gestopt bij mijn gastouderkinderen. Gisteren waren ze op bezoek en hoorde dat de nieuwe gastouder niet goed weet wat ze moet doen met t gehandicapte meisje. Awww...
    Was wel leuk om de meiden weer eens te zien. De oudste ontdekte mijn grote nagellakcollectie, dus ze is naar huis gegaan met de mooiste kleur op dr nagels: knal- en knalroze :D

9. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    En ohja, ik heb zooooo slecht geslapen! Had buikkrampen en een erg zere rug en was rusteloos. En toen ik eenmaal sliep, heb ik heel naar gedroomd.

En t mooiste, ik moet de hele dag aan de slag. Eerst n pittig gesprek met de GGD bij mn opdrachtgever en daarna oppassen op de baby van n vriendin. Heb vooral in dat eerste geeeeeen zin.... Maarja.
    Na deze opdracht nog 2 inspecties en dan echt een paar maandjes klaar met werken!

10. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Bess succes vandaag! Ik denk aan je!

Hier weer hoofdpijn enzo. Ben benieuwd morgen bij controle.

11. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden, ik reageer de laatste tijd superweinig! Mijn laptop is gesneuveld dus ik moet alles op de tel doen nog ;)

Oehh bess, nu ik dit type is jullie kleintje er waarschijnlijk al!! Is het goed gegaan??

Zelf krijg ik steeds meer het idee dat het niet lsng meer duurt hier, voelt aan alsof het te krapjes wordt voor onze spruit. En oh oh wat een gemene steken daar beneden de laatste tijd, auwie! Hebben jullie dat ook?
    Morgen weer controle bij de gyn, ben benieuwd want vorige week werd er verteld dat we een lange dame krijgen die verder vorige week al geschat werd op 3300 gram..! Best groot vind ik want onze andere dochter werd met 39+1 geboren met 3358 gram haha :) we wachten af.. Het mag van mij wel gebeuren nu hoor!

12. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ik hoop dat alles goed is verlopen Bess en dat je je kleintje knus in je armen hebt!

Veel dames met 'vochtproblemen' precies :p

Hier gisterenavond een paar serieuze weeen gehad! Zat wel een hele poos tussen maar toch. Nu alles rustig maar zal straks toch maar het laatste gaan regelen zodat ik me daar toch al geen zorgen meer over hoef te maken :) straks nog controle bij de gyn, een nieuwe deze keer want mijn vaste gyn is sinds maandag zelf op zwangerschapsverlof. Hopelijk nog alles goed met onze kleine uk

13. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Bij iedereen begint het voorwerk wel steeds serieuzer te worden he?

Ze heeft inwendig gekeken en zag geen vloeistof lopen. Dat van vanmorgen kan misschien wel urine zijn geweest omdat de kleine op m'n blaas drukt en na de nacht heb je altijd meer urine natuurlijk.
    Ze zag wel heel veel waterige afscheiding en denkt dat dat het geweest is.
    Als het echt een scheurtje was dan kon je het vocht zien lopen.
    Omdat ik wel heel de tijd een zeurderig gevoel in ondertussen mn hele buik heb, kan het wel zijn dat mn BMM nu verstrijkt, waardoor er ook meer afscheiding komt en kan dus ook binnenkort mn slijmprop verliezen of dat het zelfs gaat starten....afwachten is het devies!
    Ik ben heel blij dat het geen scheurtje is, zou het toch fijn vinden dat ik gewoon natuurlijk kan bevallen in plaats van aan het infuus in het zh.
    Met N. heb ik dit allemaal nooit meegemaakt omdat ik toen met 40w ben ingeleid, heb toen geen voorwerk gehad dus weet ook niet wat het betekent die zeurderige pijn...
    Of het nu al gaat beginnen of dat dit nog weken aan kan houden....

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Mariska, fijn dat het naar alle waarschijnlijkheid geen scheurtje is,
    Ben benieuwd hoe het de komende weken voor jou gaat! En ook voor de andere dames.. Het komt nu toch dichterbij hè.. Ik vind het zo gek niet te weten wanneer ze geboren zal worden.

Marrit, ik check nog wel mijn werkmail om te zien of het een beetje goed loopt haha . Ik zag namelijk dat een collega iets oppakt dat eigenlijk door mijn vervanger moet worden opgepakt, maar ja.. loslaten zeggen ze dan he :p Ik ben wel heel blij dat ik verlof heb!

Ik heb ook niet zo lekker geslapen Evelyn! Gisteren de hele dag een beetje last gehad van mijn darmen.. Niet zo prettig. Hopelijk gaat het komende nacht wat beter.

Hopefull wat vervelend dat je laptop gesneuveld is, ik vind het reageren
    via mobiel ook niet prettig.

15. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ohhh, Bess heeft nu dr kindje gewoon al. Bizar idee hè!

Hier ook veel afscheiding trouwens, hoort bij t indalen toch? Spannend hoor.
    Maar ik ben me nog niet te veel aan t verheugen, buurvrouw dacht met 38 weken ook dat t al begon en volgens mij heb ik dr vannacht (41+5) weg horen gaan.
    Pfffff

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ja je lichaam kan je goed in de maling nemen wat dat betreft!

17. bess032

bess032 Actief lid

28 mrt 2015
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn deze ochtend om 8u41 de trotse ouders geworden van een dochtertje. Ze noemt Nina, weegt 3,030kg en meet 48 cm. We stellen het allemaal goed!

18. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Proficiat Bess!!!
    Prachtige naam ook! Lekker genieten nu!

19. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Proficiat Bess met jullie dochter! Lekker genieten nu! :D

20. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Proficiat Bess met jullie dochtertje! Geniet nu maar van jullie wondertje!

Deel Deze Pagina