Proficiat met het goede nieuws Olivia! Welkom nieuwe dames en proficiat, wordt al een lange lijst zo! Kristieniminie, jammer hé dat ze bij ons geen initiatief zoals moeders voor moeders hebben. Ik had nochtans ook graag bijgedragen. Wij houden het nog voor ons. Wil toch graag die eerste echo hebben voor we tegen iemand iets zeggen. En toch leuk zo 'ons geheimpje'! Ik ben zooooo vreselijk moe vandaag!
Ik hen 11 maart afspraak met mvm 1 april eerste afspraak bij verloskundige. Duurt nog zo lang!! En m'n uitgerekende datum is idd voorlopig 7-11 Mijn schoonouders weten het al, omdat we net bezig waren om een reis naar familie in zuid-Afrika te plannen. En aangezien mijn schoonmoeder mee zou gaan... Gelukkig vind ze dit veel leuker Mijn werk weet het ook al ivm stralingsrisico. Heerlijk om zo met z'n alle ervaringen uit te wisselen! Zou ondertussen alweer naar bed willen zo duf ben ik. En nergens zin in. Last van m'n rug als ik teveel doet. En donderdagochtend m'n boterham aan de wc gegeven. Vanochtend gelukkig geen last van gehad.
Mooi flubje Zo fijn voor jullie! En ik draai gewoon mijn telefoon een kwartslagje Hier nog steeds snot verkouden.. Moet zo vaak en zo hard niezen dat ik het nu al zielig vindt voor het beebje.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden Olivia23 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Daffie12, 29 jaar, 2e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 5-11 Anoniem451, 34 jaar, 1e kindje 5-11 Amanda81 , 33 jaar 2e kindje 5-11 Kristieniminie, 26 jaar, 1e kindje 5-11 Liedx, 28 jaar, 2e kindje 6-11 Engeltje1985, 29 jaar, 2e kindje 6-11 Mamavanlise, 31 jaar, 2e kindje 6-11 MamavanF2009, 36 jaar, 3e kindje (2e van kindje samen) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) 7-11 Rijn, 24 jaar, 1e kindje 9-11 AichaS, ?? jaar, 2e kindje 9-11 Ingrid25 25 jaar, 1e kindje 10-11 Dromer83, 32 jaar, 1e kindje (2e zwangerschap) 10-11 Izi, 28 jaar, 1 kindje Afspraken 9-3 Mariska1985 - Intake MvM 11-3 ButterflyNova - Intake MvM 11-3 Rijn - Intake MvM 13-3 Magnolia83 - Intake MvM 16-3 7nov12 - Intake vk 18-3 LVtje - eerste echo gyn 18-3 kristieniminie - eerst afspraak gyn 19-3 Dromer83- 1e echo 19-3 ButterflyNova - eerste echo gyn 20-3 Magnolia83 - eerste echo 23-3 Daffie12 - eerste echo 24-3 Ely - eerste echo 25-3 Mariska1985 - eerste echo gyn 25-3 MamavanF2009 - eerste echo 26-3 Engeltje1985 - 1e afspraak vk + echo 27-3 Anoniem451 - eerste echo 01-04 Mamavanlise - eerste echo 01-04 Rijn - eerste echo 02-04 Amandauit81- eerste echo Wij steunen ℳvℳ: ButterflyNova / LVtje / Engeltje1985 / Magnolia83 /Mariska1985 / Rijn Snelzoeken: lijstbeheer
Olivia, wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd! Welkom aan alle nieuwe! Hier: doodmoe, zo erg had ik het de vorige echt niet. Dus stemt me wat hoopvoller. Merk wel dat ik nog erg weinig vertrouwen heb in een goede afloop. Hoe achterlijk is dat? Herken je dat 'B'? Nou, truste schatjes. Ik ga slapen.
Heel herkenbaar 'M'.. Ik hoop het zo maar vind het zo moeilijk! Slaap lekker, hopelijk heb je morgen een betere dag.
Zo ik ben door de 35 pagina's heen. Heftig zeg wat sommige hebben mee gemaakt. Ik denk al de hele avond aan jullie. Maakt mezelf dan weer extra dankbaar. Ik roep zoveel dat m'n klachten al best heftig zijn, maar nu valt t allemaal wel mee. Ik ga toch maar eens proberen om van de bank af te komen. De vaat staat nog steeds zoals bijna twee uur geleden hup vaart eronder
Hoi Dames, ik meld me voorzichtig maar probeer niet te enthousiast te zijn de eerste weken ivm slechte ervaringen na 4 mislukte zwangerschappen waarvan 1 met 27 weken. Ik heb op 18 maart m'n 1e echo ivm bbz tijdens eerdere zwangerschap. Zit in de mmm dus ik draai mn duimen. Overigens ook voor de andere dames hier met afgebroken zwangerschappen. 1e kindje, ben alweer 35 jaartjes helaas dus niet zonder risico.
Hoi allemaal, mag ik me ook hier aansluiten? Volgens mij ben Ik 14 november uitgerekend 😊 maandag de huisarts bellen voor een verwijsbriefje voor de gyn. Mijn zoontje is dysmatuur en prematuur geboren en heb een spoed keizersnede gehad. Vandaar dat ik meteen medisch ben.
Goedenavond ladies, Ik zou mij ook hier graag willen aanmelden Gistermorgen heb ik een positieve zwangerschapstest gehad en ben vandaag 3 dagen overtijd.. Morgenochtend ga ik nog even met de clearblue digital testen gewoon voor de zekerheid. Ik ben 27 jaar en dit wordt ons eerste kindje Ik zak nog even mijn test met jullie delen... De bovenste is van afgelopen maandag toen ik nog een dag voor mijn NOD zat en de onderste test van gisterochtend... Vind het allemaal nog erg spannend, nu denk ik bij elk steekje en dingetje van ohh als het maar goed is... Volgens de berekening ben ik op 10 November uitgerekend..
Olivia gefeliciteerd met je mooie echo!! Wat fijn dat de afmetingen in ieder geval al kloppen, dat is ook al een stukje geruststelling. Geniet ervan meid. Welkom nieuwe dames. Ik heb vandaag even niet zoveel te melden. Nog steeds snot verkouden en vol op de borst. Niet veel naar buiten geweest. Ik ga vanavond maar lekker vroeg op bed. Fijne avond allemaal.
Alle nieuwe dames welkom. Hier weinig nieuws, heb last van mijn keel, ben bang dat ik de griep ga krijgen. Heb de hele middag en avond languit op de bank gelegen. Nu snel onder de wol.
Hoi, ik heb misschien een hele domme vraag... Maar ik zie bij verschillenden staan een intake bij mvm. Wat is dit? Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten... Dat maakt me ook wel een beetje onzeker.
dit is dan een afspraak met Moeders voor moeders (als ik het goed heb ) Ik ben ook nog even aan het uitzoeken hoe dat allemaal in z'n werk gaat want ik zou wel graag daar een steentje aan bij willen dragen...
Het gaat inderdaad om een afspraak van moeders voor moeders. Je eigen urine is heel veel waard voor vouwen die hormonen nodig hebben om zwanger te mogen worden. In potjes plassen dus. (Ze hebben een eigen website) Bij mij vroeg de verloskundig ernaar of ze mijn gegevens door mocht geven, bij het maken van de eerste afspraak. Twee dagen late werd ik gebeld door een informatrice van mvm.
He meiden, Hier ook alles rustig aan. Ben wel heel moe, lig 's avonds om 21:00 echt op bed en slaap dan door tot 07:00/07:30. Kan zelf wel langer maar dan is m'n meisje wakker😊 Dinsdagmiddag MvM en nog 19 nachtjes tot de echo..:ik tel echt zo af!!
Welkom nieuwe dames en allemaal gefeliciteerd!! Blijft zo spannend voor iedereen de komende weken. Ik zou de tijd echt willen vooruitspoelen. Die vermoeidheid is echt bizar, lag gister om 21.45 uur in bed en echt in coma gelegen tot vanmorgen. Wel lekker die nachten hoor, maar niet zo heel gezellig nu Vandaag heb ik een teamuitje, en helaas kan ik met de activiteiten niet me doen. Gelukkig kwam ik er van te voren achter, en niet als ze alles uitleggen en dan daar aangeven van, als je zwanger bent mag je niet mee doen. Was anders ook wel erg lullig geweest om het mijn werkgever op dat moment te moeten vertellen haha. Gelukkig kan ik makkelijk een ander excuus gebruiken om niet mee te doen, dus ik ga wel mee en blijf gewoon kijken bij de activiteiten en bij alle eetdingen kan ik gewoon mee doen
Welkom aan alle nieuwe dames! b4bi3tj3: wat onwijs heftig om je kindje na 27 weken te moeten verliezen. Afschuwelijk. Hoewel ik voor ons allemaal een probleemloze zwangerschap van 40 weken wens duim ik extra hard voor jou. LVtje: wat een gedoe hè, dat liegen en bedriegen. Ik had vorige week een wine tasting via mijn werk. Met een smoes heb ik het spuugbakje gebruikt. Volgens mij ben ik goed weggekomen maar je weet het nooit natuurlijk. Volgens mij heeft een directe collega wel zijn vermoedens. Hij weet ook van de miskramen. Verder, wat ben ik moe! Ik weet dat als ik eenmaal op gang ben het wel gaat maar ik krijg mezelf niet van mn stoel af! En dan ligt er ook nog een lekkere warme kat op waardoor ik helemaal geen zin meer heb om op te staan. Koud! O, en ik word al twee nachten wakker als ik me omdraai van de pijn in mijn borsten. Dit heb ik nog met niet één zwangerschap gehad, ook niet met die van onze dochter. Oh ik hoop zo dat dit een goede is en we deze mogen houden!
De vorige keer begon ik net voor de zes weken met vloeien en ben ik het vruchtje uiteindelijk met acht weken verloren. De komende dagen voelen als soort van bepalend. Wat nergens op slaat want het kan ook later mis gaan. Maar toch.