@Bess: wat een lief kleintje! en mooie doopsuiker! @Hopefull: ik denk dat ik moet zeggen: wat jammer Hopefull want aan je schrijven te zien wilde he wel al graag. Nog even geduld he. @Hier: men nicht is net bellypaint komen zetten. Leukleuk vorige keer hadden we de naam erbij opstaan. Nu natuurlijk niet omdat we het geslacht niet weten.
Hey allemaal ja vind het jammer dat het gister niet doorging, niet zo zeer van ongeduld maar dingen beginnen nu echt pijnlijk te worden met mijn rug/heupen en liezen vooral, ben er gewoon klaar mee net wel heel boos geworden, onze dochter is gekomen met een keizersnede, nu hebben we al meerdere malen gevraagd aan de gynaecoloog; hoe zijn de percentages als het aankomt op een vaginale bevalling nu, hoe hoog is gemiddeld de kans dat er complicaties optreden waardoor het nu tijdens de bevalling uit zou draaien op een spoedkeizersnede.. Hij zei steeds 0,5 tot 1% extra risico.. Wij helemaal blij want dat betekende dat we gewoon een normale bevalling aan kunnen gaan.. Nu las ik vandaag een stuk uit een rotterdamse kliniek waarin stond dat 75% van de bevallingEn na een voorgaande keizersnede goed gaan en dus 25% kans op een spoedkeizersnede. Maar daar bleef het niet bij, vrouwen met een te hoog BMI Zouden 60%(!) kans maken op een complicatie met een spoedkeizersnede als gevolg.. Die 0,5 tot 1 % ging blijkbaar alléén over het risico van het scheuren vam het litteken..! Ik heb een te hoog BMI dus belde het ziekenhuis om te vragen hoe het nu zit.. Zegt ze heel laconiek; ja mevrouw, het klopt! Maar ach 40% dat het goed gaat is de moeite waard toch?! Ik ben boos en geschrokken, heb het verdorie meerdere malen letterlijk gevraagd! Nu bij ons dus de vraag; wat nu?
Maandag gelijk een gesprek eisen bij je gyn!! Ik neem tenminste niet aan dat je nu je eigen gyn hebt gesproken?
Klopt idd! Mijn eigen gyn is een vriendelijke man hoor maar wel héél erg van het zo snel Mogelijk patiënten "wegwerken" door de enorme vertraging die hij opgelopen is.. Nooit langer dan 5 minuten gezeten! Ik ga inderdaad maandag bellen en dan een gesprek aangaan die dag óf dinsdag want ik vind dit gewoon heel kwalijk, ze hadden dit moeten melden, dan hadden wij een keuze kunnen maken. Nu heb ik het gevoel dat we een bevalling aangaan met een sterk verhoogd risico voor zowel mij maar nog veel belangrijker, de baby! Zonder ook Maar iets gezegd te hebben. Voel me zo onrustig nu.
Op het moment dat je bevalling nu begint kun je het altijd nog direct bespreken met de gyn van dienst, die eis je dan gewoon te spreken. Ik zou ook woest zijn in jouw plaats, dit is wel heel erg gebagatelliseerd!
Nou dat vinden wij dus ook! Idd maar zo snel mogelijk op gesprek en als ze wél dit weekend komt, net wat jij zegt de opties bespreken met de diensdoende gyn.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ LEDEN 01-11 Tinkerbell83, 32 jr, 1e kindje M 01-11 Bess032, 32 jr, 3e kindje samen M 03-11 Hopefull89, 26 jr, 2e kindje M 04-11 Liedx, 28 jr, 2e kindje 05-11 Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) J 05-11 ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) M 06-11 EvelyndeB, 29 jr, 1e kindje M 07-11 Marrit1988, 26 jr, 1e kindje M 07-11 Wappelke, 26 jr, 1e kindje M 07-11 kristieniminie 26 jr 1e kindje J 07-11 Blondie21, 21 jr, 1e kindje M 08-11 MamavanF2009, 36 jr, 3e kindje (2e kindje samen) J 10-11 Dromer83, 32 jr, 1e kindje (2e zwangerschap) M 10-11 Jynn, 35 jr, 2e kindje J 11-11 Lamama77, 37 jr, 2e kindje 11-11 Minimino, 28 jr, 1e kindje J 12-11 BertxBirgit, 25 jr, 2e kindje AFSPRAKEN 20-10 Blondie21 controle vk 20-10 ButterflyNova controle vk 22-10 Dromer83 controle gyn 23-10 BertxBirgit controle gyn 26-10 Minimino controle gyn 28-10 Dromer83 controle gyn GEBOREN 11-08 B4bi3tj3 - Q.uinn - jongen - 26 weken - 615gram 05-09 Ananas9 - Esther - meisje - 30+3 weken - 1100gram 15-10 Bess032 - Nina - meisje - 37+4 weken - 3030gram ★Sterretjes★ Asun ★ Rvdc ★ Weer zwanger!! Izi ★ Weer zwanger!! Magnolia ★ Rijn ★ Weer zwanger!! Ely ★ Weer zwanger!! Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je bericht vermelden. Gebruik 'Lijstbeheer' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
Ik heb 22 oktober een controle bij de vroedvrouw. En 29 oktober bij de gynaecoloog. Kan iemand dat bij de afspraken zetten? Op de iPad is dat niet zo handig... Verder vandaag veel druk gehad op mijn schaambeen. En een hele beweeglijke baby. Precies of de baby met haar hoofd een weg boort naar beneden.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ LEDEN 01-11 Tinkerbell83, 32 jr, 1e kindje M 01-11 Bess032, 32 jr, 3e kindje samen M 03-11 Hopefull89, 26 jr, 2e kindje M 04-11 Liedx, 28 jr, 2e kindje 05-11 Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) J 05-11 ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) M 06-11 EvelyndeB, 29 jr, 1e kindje M 07-11 Marrit1988, 26 jr, 1e kindje M 07-11 Wappelke, 26 jr, 1e kindje M 07-11 kristieniminie 26 jr 1e kindje J 07-11 Blondie21, 21 jr, 1e kindje M 08-11 MamavanF2009, 36 jr, 3e kindje (2e kindje samen) J 10-11 Dromer83, 32 jr, 1e kindje (2e zwangerschap) M 10-11 Jynn, 35 jr, 2e kindje J 11-11 Lamama77, 37 jr, 2e kindje 11-11 Minimino, 28 jr, 1e kindje J 12-11 BertxBirgit, 25 jr, 2e kindje AFSPRAKEN 20-10 Blondie21 controle vk 20-10 ButterflyNova controle vk 22-10 Dromer83 controle gyn 22-10 Marrit1988 controle vk 23-10 BertxBirgit controle gyn 26-10 Minimino controle gyn 28-10 Dromer83 controle gyn 29-10 Marrit1988 controle gyn GEBOREN 11-08 B4bi3tj3 - Q.uinn - jongen - 26 weken - 615gram 05-09 Ananas9 - Esther - meisje - 30+3 weken - 1100gram 15-10 Bess032 - Nina - meisje - 37+4 weken - 3030gram ★Sterretjes★ Asun ★ Rvdc ★ Weer zwanger!! Izi ★ Weer zwanger!! Magnolia ★ Rijn ★ Weer zwanger!! Ely ★ Weer zwanger!! Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je bericht vermelden. Gebruik 'Lijstbeheer' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
Wat een mooi schilderij op de buik zag ik voorbij komen! En wat enorm slordig van de gynaecoloog. Dit helpt niet om zo'n man te vertrouwen..... Hier hadden ik vrijdag heel de dag en zaterdagochtend een heel rustige baby, maar ik was zelf ook druk geweest. Gistermiddag dacht ik, als ze vanavond ook zo rustig blijft, moet ik morgen toch eens bellen. En zoals elke keer als ik dat denk, begon er een feestje in mn buik. Ze heeft letterlijk een paar uur heen en weer getrappeld, heel mn buik heen en weer, soms pijnlijk daar beneden. Maar niks mis dus
Goedemorgen Sorry lang geleden dat ik gereageerd heb, maar na mijn werk zat ik nauwelijks achter de pc. Nu een paar weken met verlof en eerste week best nog wel druk gehad, dus nu heerlijk relaxed bij gelezen. Degene die al moeder zijn van harte gefeliciteerd. Er kwamen mooie foto's voorbij. Hier gaat alles aardig goed. Hou helaas wel vocht vast waardoor alleen mijn gympies nog passen. Verder was afgelopen vrijdag mijn bloeddruk aan de hoge kant, dus morgen weer op controle en moet rustiger aan doen, want had donderdag wel een erg drukke dag gehad.
De zenuwen slaan hier toe! Afgelopen woensdag me inleidings datum gekregen.. As donderdag gaan ze kijken of ik ontsluiting heb zoniet Moet ik me zondag melden in het zh en krijg ik een ballon en maandag de inleiding.. Hebben sommige van jullie hier ervaringen mee.. Had nooit moeten google 😓 Heb in 2013 afspraak gehad voor een spiraal dit lukte totaal niet omdat me baarmoeder gekanteld lag ofzo iets.. Het deed zo een zeer dat ik alles bij elkaar gilde.. Dus nu las ik op google dat het ongeveer even zeer gaat doen 😓 Klopt dit
@Tinkerbell83: ik heb hier geen ervaring mee dus kan niet echt een antwoord geven. Maar mijn vraag is nu wel een beetje: ga je pijnloos bevallen? Want een bevalling is zowat het pijnlijkste dat je kan meemaken.. Als je zoveel schrik hebt voor dat ballonnetje. Ik wil je geen extra schrik aanjagen maar hou er rekening mee dat het ballonnetje zeker niet het pijnlijkste zal zijn. Veel succes in ieder geval want binnen een dikke week heb jij je kleintje vast
Het is wel de bedoeling ze raden me wel een ruggesprik aan maar vind dat nog enger.. mag evt ook kiezen uit een soort prik met morfine (geen pompje waar je soms op kan drukken iig) dus weet totaal niet wat ik moet doen
hey dames. Hier vandaag een rustig dagje. Ik moet er 4 keer uit met de hond waar we op passen en die heeft wel wat beweging nodig aangezien hij wel wat overgewicht heeft. Ik ben blij als ze hem de 26e weer komen halen. Ik vindt honden wel lief hoor maar ben meer een katten mens. Die redden zichzelf. Ik heb het idee dat de baby echt minder ruimte heeft want de bewegingen worden steeds sterker. Als ik in bed lig trapt ze de hele tijd onder mijn ribben langs. Auw! Van mij mag ze woensdag wel komen. Tinkerbell83. Ik vindt zo'n ruggenprik ook helemaal niks maar ik heb me laten voorlichten over de pijnbestrijding en ben er nu een stukje geruster op. Ik hoop dat je bevalling maar voorspoedig mag verlopen. Anders vraag je nog is naar wat informatie. Mij bracht het wel wat rust.
Alles gaat hier goed hoor. Wel al vrij veel pijn gehad maar ja dat hoort bij het herstel zeker? Loop al rond sinds vrijdag en elke dag voel ik me steeds beter. Morgen gaan ze de plakker die nu nog over de naad heen plakt verwijderen en ik hoop dat die goed aan het genezen is. Maar dat is nog afwachten tot morgen. Dinsdag mag ik naar huis. Met ons Nina is ook alles goed. Ze is wel een beetje afgevallen, weegt nu 2,790kg, maar we verwachten dat ze vanaf morgen terug zal bijkomen in gewicht want ze is een goede eter. Deze morgen zag ze een klein beetje geel, als dit morgen nog zo is kan het zijn dat ze even onder de lamp moet. Maar dat is uiteindelijk ook niet zo erg he.