Hai dames! Ik ben gisteren opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ik ging heen voor een normale controle en het bleek dat mn bloeddruk aan de hoge kant was. Heb daar 8 uur lang gelegen aan de ctg scans en werd elk uur gecontroleerd op mijn bloeddruk. Gelukkig was mijn bloeddruk zelf iets gedaald en kon ik savonds weer naar huis. Moet het nu goed in de gaten houden! Mevrouw weegt 2850 a 3000 gram en was al wat ingedaald, maar nog niet helemaal. Verder zag alles er prima uit en wou ze weer lekker eigenwijs haar gezicht niet laten zien
Liza, welkom! Beter laat dan nooit Mag ik vragen waarom je een geplande keizersnede krijgt? Oei Blondie, dat was even schrikken! Hoe hoog was je bloeddruk? Of wordt je daar al snel opgenomen wanneer de bloeddruk wat verhoogd is? In ieder geval fijn dat je weer naar huis mocht. Net als jij had ik gisteren ook controle bij de vk, mevrouw ligt keurig vast in mijn bekken. Bloeddruk was netjes en mochten weer een mooi kloppend hartje horen, dat blijf ik toch elke keer bijzonder vinden!
Hier vandaag ook op controle geweest. Alles was in orde. Hij was al een stuk ingedaald maar nog niet helemaal en ook 1 cm opening. Is toch al eentje zonder pijn denk ik dan... ook de uiterste datum gekregen voor moest ik "overtijd" gaan. Lekker spannend wordt het nu. Komt echt heel dichtbij voor iedereen. benieuwd wie de volgende is!
Ik word ' s nachts vaak wakker met grote honger. Nog mensen die dit herkennen of ben ik alleen? Ik sta wel nooit op om te eten, want dan ben ik weer klaarwakker. Maar mijn maag is nu echt hard aan het grommen! Ik heb elke dag wel een stuk of 25 harde buiken, sommige echt pijnlijk. Volgens de echo's is ons baby'tje nu 40 weken!! Straks om 10u naar vroedvrouw, dus ben benieuwd wat ze zal zeggen!
Het lijkt mij niet dat je de verwarming op de slaapkamer aan moet gaan zetten. Te warm is 1 van de redenen van wiegendood. Gewoon 18 graden zodat het via het hoofdje de warmte kwijt kan. Jeaaahhh morgen eindelijk naar de gyn zodat ik mijn vragen kan stellen over volgende week. Als ik dan wel 2cm heb een ze kunnen mijn vliezen breken of ze dat dan ook meteen doen. Vandaag krijg ik in de ochtend gezellig visite en morgenmiddag komen mijn ouders. Mijn vader gaat het weekend meehelpen met de schuttingen. Na dit weekend zal het wel ver klaar zijn. Hoop dat mijn moeder mijn was weggewerkt
Amaai het wordt inderdaad spannend zo... binnenkort de ene na de andere. Hihi Ik moest deze ochtend plots overgeven uit het niets... En nu heb ik wat sluimerende ongi-krampjes en ben ik plots enorm moe... Zou het iets willen zeggen?
Ik heb het gevoel dat er een krik in mijn bekken staat. Ook pijn in mijn onderrug en onderbuik, lig met een kruik op bed. En met een springende peuter.....
Terug van de vroedvrouw! Een half uurtje aan de monitor gelegen, en alles was super! Babytje beweegt heel goed en had een hele goede hartslag. Ik had al verschillende voorweeën, dus het zit eraan te komen. Maar ja, dat kan dan nog wel een week of 2 duren in principe... Volgende week vrijdag naar de gynaecoloog, dan kijken of ik ontsluiting heb. Maar stiekem hoop ik dat ik deze week al kan bevallen!
Hier ook weer een berichtje van mij. Ik lees dagelijks mee maar kom steeds niet aan reageren toe. Wat spannend nu iedereen rond de 37 a 38 weken zit! Ik had toch wel verwacht dat er meerderen al bevallen zouden zijn. Hier moet ik in het ziekenhuis aan het infuus bevallen. Zodra ik een wee voel moet ik de verloskundige bellen en naar het ziekenhuis. Dit omdat GBS gevonden is. Erg spannend. M'n uitgerekende datum is toch 31 oktober. Ik dacht 4 november omdat ik dit uitgerekend had en dit uit de 20 weken echo kwam maar ik moet toch de datum van de 12 weken echo aanhouden. Zo gaat het opeens snel Succes allemaal met de laatste loodjes!
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ LEDEN 31-10 Liedx, 28 jr, 2e kindje ? 01-11 Tinkerbell83, 32 jr, 1e kindje M 01-11 Bess032, 32 jr, 3e kindje samen M 03-11 Hopefull89, 26 jr, 2e kindje M 05-11 Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) J 05-11 ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) M 06-11 EvelyndeB, 29 jr, 1e kindje M 07-11 Marrit1988, 26 jr, 1e kindje M 07-11 Wappelke, 26 jr, 1e kindje M 07-11 kristieniminie 26 jr 1e kindje J 07-11 Blondie21, 21 jr, 1e kindje M 08-11 MamavanF2009, 36 jr, 3e kindje (2e kindje samen) J 10-11 Dromer83, 32 jr, 1e kindje (2e zwangerschap) M 10-11 Jynn, 35 jr, 2e kindje J 11-11 Lamama77, 37 jr, 2e kindje 11-11 Minimino, 28 jr, 1e kindje J 12-11 BertxBirgit, 25 jr, 2e kindje AFSPRAKEN 20-10 Blondie21 controle vk 20-10 ButterflyNova controle vk 22-10 Dromer83 controle gyn 22-10 Marrit1988 controle vk 23-10 BertxBirgit controle gyn 26-10 Minimino controle gyn 28-10 Dromer83 controle gyn 28-10 Liedx controle vk 29-10 Marrit1988 controle gyn GEBOREN 11-08 B4bi3tj3 - Q.uinn - jongen - 26 weken - 615gram 05-09 Ananas9 - Esther - meisje - 30+3 weken - 1100gram 15-10 Bess032 - Nina - meisje - 37+4 weken - 3030gram ★Sterretjes★ Asun ★ Rvdc ★ Weer zwanger!! Izi ★ Weer zwanger!! Magnolia ★ Rijn ★ Weer zwanger!! Ely ★ Weer zwanger!! Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je bericht vermelden. Gebruik 'Lijstbeheer' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
Hallo dames. Hier straks weer controle. Ik ben benieuwd. Tot nu toe voelt alles nog rustig alleen een wat drukkere baby en de laatste paar dagen meer misselijk. Weet niet of dat iets is. Ow en een dikke enkel en mijn voeten waren erg dik vanmorgen.
Liedx wat is GBS? Hier vandaag ook even extra langsgeweest vanwege het gerommel van gisteren en de nacht ervoor. Bloeddruk was maar 110/50... Logisch dat ik me niet zo jofel voelde dus blijkbaar bij al die voorweeen. Het wordt nu echt spannend idd! Fijn dat het bij iedereen nog steeds redelijk gaat. Heb wel het idee dat iedereen er nu wel heel erg naar uitkijkt om haar kleintje in de armen te kunnen sluiten...
Rot dat je je zo beroerd voelt door de voorweeën! Hopelijk zet het snel door. Het is een bacterie in je lichaam die ontzettend gevaarlijk voor de baby kan zijn. Je baby kan besmet raken tijdens de bevalling. Daarom moet ik zodra de weeën beginnen naar het ziekenhuis om minimaal 4 uur aan een infuus met antibiotica te liggen. 1 op de 5 zwangeren heeft deze bacterie maar ik heb (of had maar dat testen ze niet meer) dit in combinatie met een blaasonsteking wat extra risico met zich meebrengt.