Jynn: laat zeker wat weten!! Hoop dat alles goed gaat! Ik heb een heel actieve baby. Ik voel haar bijna elke 30 minuten en dan is dat voor zeker 10 minuten. Ook aan de ctg heel veel activiteit. Maar dat was al van in het begin zo. Op vroege echo's al, moest de gynaecoloog heel snel meten en uitleggen, omdat ze alweer in een andere positie lag. Bij de minste aanraking van mijn buik reageert ze. Als mijn man tegen de buik aan het zingen is, kan de pret binnenin precies niet op! Dan begint ze te dansen! Misschien dat je placenta vooraan ligt, waardoor je de schopjes minder voelt? Of inderdaad gewoon een rustige baby! Ben je zelf ook zo? Anders is het misschien al een geerft karaktertrekje?
Jynn sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee! Hier ook een erg actieve baby maar gelukkig alleen overdag. Als ik m'n hand op m'n buik leg is er meteen beweging. Vandaag 39 weken, spannend! Wie is de volgende?
Hier maar weer n q.uinn update... hij weegt inmiddels dik 1700 gram en ligt aan het snorretje. High flow genaamd. Minimale behoefte aan zuurstof nog. Eergisteren voor t eerst zelf zijn hele voeding opgedronken. Hij heeft de smaak te pakken. 39cm inmiddels. Lekker mannetje wat veel lacht. Borstvoeding kost hem nog heel veel energie dus oefenen we nog. Komende dinsdag wordt gesproken over overplaatsing naar perifeer afdeling. Waar is nog de vraag want het is overal erg druk. Onze kanjer doet t erg goed momenteel.
Jynn, veel succes meid! Hopelijk positieve uitslagen en snel weer lekker thuis! B4bi3tj3 ,super om te horen dat jullie knulletje het zo goed doet!
Ben nu 2 dagen op bevalllingsverlof en verveel me al suf! Ik heb net een deel van de doopsuiker afgewerkt. Mijn zus en mama hebben samen 105 allstar schoentjes gehaakt in 3 kleuren. Omdat de babyborrel pas 10 januari is, ga ik ze nog niet allemaal vullen. Ik heb er nu 21 klaar voor moest er op voorhand toch iemand langskomen in het ziekenhuis of bij ons thuis, die niet op de babyborrel komt. Dan kan die toch ook suikerbonen meenemen. Ik heb geprobeerd om een foto toe te voegen, maar het lukt me niet!
Even een update. Was donderdag Bij de gyn geweest en ze ging even voelen voor evt een ontsluiting .. En ja hoor heb al 3 cm.. Ze heb me ook gelijk gestript.. Het heeft alleen niet geholpen kwamen wel soort weeën maar zette niet door.. Wel bloed met slijm steeds verloren vandaag nog een klein beetje.. Hoef me nu niet morgen te melden voor de ballon Maar maandag om 7 uur me melden en dan vliezen door prikken en hup aan de weeën opwekkers Dus nu heerlijk genieten van ons laatste weekend saampjes 💗
Goed nieuws over Q.uinn! Mooi zo! Groei maar goed door kleine kerel Jynn, hoe is het nu? Tinkerbell, spannend voor jou! Al 3 cm, jeetje!!! Het zou goed kunnen zijn dat jij de volgende bent... Fijn weekend!
Ja ik hoop dat ze uit der eigen gaat melden nog voor maandag maar denk het niet ze is erg druk hihi Maar erg spannend allemaal ja
Wat fijn dat alles goed gaat met Qu.inn! Leuk om updates van je te krijgen steeds. Tinkerbell whoee wat spannend! Maandag/dinsdag weet je of ze in het echt net zo druk is als in je buik of niet
Nou we gaan het zien idd haha Of ik krijg heel rustig kindje En die van jou wordt heel druk omdat ze zo rustig is haha die gaat der schade inhalen
Hahahaha moet je opletten, krijg je nog gelijk ook.. Die denkt ik heb mama 9 maanden lang alle rust gegeven, nu ga ik het haar 9 maanden lang lekker moeilijk maken Ik ben gewoon een beetje nerveus voor jou, hebben natuurlijk al zoveel gekletst dat ik me echt verbonden voel met iedereen en hun baby ofzo haha
Blondie21. Ik snap wel wat je bedoelt haha. We kletsen al maanden met z'n allen over onze ervaringen en andere dingen. Je deelt gewoon zoveel met elkaar. Het is logisch dat je nu ook van iedereen wil weten of alles goed gaat. Dat heb ik ook. Ik hoop ook zeker dat iedereen nog even verteld hoe het gegaan is. En natuurlijk is het helemaal super om nog even een fotootje te zien. 😁
Exact dit ja haha. Uiteindelijk wil je toch het beste voor iedereen en ook omdat iedereen ongeveer even ver is in de zwangerschap voel je je extra verbonden, omdat je de kwaaltjes etc kan bespreken. Ik hoop ook oprecht dat iedereen een hele fijne bevalling dan wel niet keizersnede krijgt en dat we over een paar weken kunnen kletsen met elkaar maar dan over spugen, poepluiers en huilende/krijsende babys Haha. Ben ook benieuwd naar de namen van alle kindjes. Whoehoe spannnend heurrr!
Dat heb ik ook, die verbondenheid! Soms als ik niet thuis ben of iets totaal anders aan het doen ben, dan denk ik plots: 'hoe zou het met die of die zijn,...?' Hoewel we elkaar enkel kennen van 'op papier'. Het geeft me ook wat rust te weten dat we elkaar dingen kunnen vragen over zwangerschap, bevallen en nadien alles wat erbij komt kijken. Dan moet ik niet altijd de dokters lastigvallen
Wat een kanjer die q.uinn! Hier gisterenavond toch maar even gevraagd of de uitslag heeeeeel misschien niet al bekend was. En jahoor, eiwitten waren uit mijn urine! Dus dat is positief. Heb vannacht mijn oordoppen in gedaan en lekker ruim 7 uur geslapen. Mijn onderdruk is nog steeds wel wat aan de hoge kant. Maar mijn hoofdpijn is nu minder, dus misschien straks mijn bloeddruk positiever. Gisteren kwam mijn moeder met mijn zoontje langs een had daarna meteen knallende hoofdpijn en weer hoge bloeddruk. Ik dacht echt Hoe moet dat als ik naar huis mag/moet? Nou ja, eerst maar kijken wat ze straks tijdens de visite ervan zeggen. Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik wil. Ik was blij savonds geen visie te krijgen eigenlijk, stond mijn vriend met mijn vader ineens binnen. Haha, goed bedoeld. En deze ochtend komt mijn schoonmoeder langs. Ik dacht: als ik naar huis ga kan ze me gelijk afzetten. Vanmiddag wilde een vriendin met haar dochter langs komen. Ach vanaf morgen is het vast weer rustiger.
Hey,door de wintertijd was mijn banner veranderd. Hij liep eerst een dag achter dus zette ik hem op 9 november ipv 10 en dan liep hij goed. Nu weer op 10 november gezet 😊