Haha was het maar zo'n feest Liedx, van mij mag het vandaag gaan beginnen Maar nee, ben weer aan het genieten van een vrije dag
Wat is het lekker druk hier de laatste tijd! Hier vanmorgen de laatste echo/controle gehad, volgende week de geplande gentle sectio :-D! Begin erg veel vocht vast te houden, vorige week net op tijd mijn ringen uitgelaten. Krijg nu zelfs al mijn horloge niet meer om! Voel me zo kaal nu haha. Maar wel kaal met een mooie dikke buik dan! Succes dames met het afwachten en de laatste loodjes!!
Was het maar zo hier nog geen baby. Deze nacht wel niet geslapen, had de zwaarste rug en beenweeen tot nu toe maar spijtig genoeg tegen de ochtend gedaan.. :s wrm kon het niet doorzetten? Pff.. Veel succes aan iedereen met de laatste loodjes!
Vandaag had ik de afspraak staan voor inleiden Maar dat is niet nodig geweest! Om 5:15 ging de wekker en wou ik ga douche om naar het ziekenhuis te gaan kreeg toen om 5:25 krampen en kreeg diaree Toen ziekenhuis gebelt en die zei kom maar gelijk zodrs je klaar ben Om 6:40/6:45 was ik in het ziekenhuis en zei ik moet persen waarop ze zei nee hoor dat ken helemaal niet .. Dus omdat ik zei waarom komt het dan zo snel achter elkaar ging ze me ontsluiting voelen En ja hoor al 10 cm .. Toen zei ze we gaan je water breken maar ik kreeg zo een kramp dat ie klapte en alles zat onder 😂 Dat was om 7:00 uur Toen mocht ik gaan persen om 7:02 en om 7:09 is fayenne geboren!!
Proficiat tinkerbell! Gelukkig was de inleiding niet nodig en nog wel zo snel! Wil daar meteen voor tekenen, op 2h tijd!
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ LEDEN 31-10 Liedx, 28 jr, 2e kindje ? 01-11 Bess032, 32 jr, 3e kindje samen M 03-11 Hopefull89, 26 jr, 2e kindje M 05-11 Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) J 05-11 ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) M 06-11 EvelyndeB, 29 jr, 1e kindje M 07-11 Marrit1988, 26 jr, 1e kindje M 07-11 Wappelke, 26 jr, 1e kindje M 07-11 kristieniminie 26 jr 1e kindje J 07-11 Blondie21, 21 jr, 1e kindje M 08-11 MamavanF2009, 36 jr, 3e kindje (2e kindje samen) J 10-11 Dromer83, 32 jr, 1e kindje (2e zwangerschap) M 10-11 Jynn, 35 jr, 2e kindje J 11-11 Lamama77, 37 jr, 2e kindje 11-11 Minimino, 28 jr, 1e kindje J 12-11 BertxBirgit, 25 jr, 2e kindje AFSPRAKEN 28-10 Dromer83 controle gyn 28-10 Liedx controle vk 29-10 Marrit1988 controle gyn GEBOREN 11-08 B4bi3tj3 - Q.uinn - jongen - 26 weken - 615gram 05-09 Ananas9 - Esther - meisje - 30+3 weken - 1100gram 15-10 Bess032 - Nina - meisje - 37+4 weken - 3030gram 26-10 Tinkerbell83 - Fayenne - meisje - 39+1 weken - 2535gram 48cm ★Sterretjes★ Asun ★ Rvdc ★ Weer zwanger!! Izi ★ Weer zwanger!! Magnolia ★ Rijn ★ Weer zwanger!! Ely ★ Weer zwanger!! Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je bericht vermelden. Gebruik 'Lijstbeheer' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
Wat een mooi meisje Tinkerbell! En wat een heerlijke bevalling! Waar kan ik tekenen? 😁 Geniet maar fijn van jullie mooie meisje!
Nogmaals gefeliciteerd! Hier net wel ineens een hoop slijmverlies. Ik was daarvoor in bad geweest dus ik kon gelijk weer schoon ondergoed aan. Leek net of ik in mijn broek plaste. Als ik op mijn hand blaas komt er niet meer, maar hoop dat het een teken is dat er misschien wat ontsluiting is.
ButterflyNova heb je genoten van je vrije dag? Hoe gaat het met iedereen? Hier is nog helemaal niks aan de hand. Baby beweegt nog veel en heb nog geen (voor)weeën gehad. Maar dat hoeft niks te zeggen.
Gefeliciteerd TInkerbel met jullie prachtige dochter! Wat is het snel gegaan en wat is ze toch mooi. Ze lijkt op mama zullen we maar zeggen he Prachtige lippen, wauw! Geniet van elkaar x Hier vandaag een controle gehad. Mevrouw lag zo goed als ingedaald maar nogsteeds niet helemaal. Ze word geschat op 3035 gram en ben vandaag 38+2. Volgendeweek maandag weer een controle, hoop dat ze er tegen die tijd al is haha
TInkerbell, gefeliciteerd met jullie dochter Haha jep, vanochtend vrij actief (ben tegenwoordig tegelijk met vl wakker) maar vanmiddag kakte ik in Ach ja, verlof ik er ook om rust te nemen Hier is het ook nog rustig maar ergens hoop ik dat het een dezer dagen begint! We willen haar zo graag zien!! Hebben jullie ook dat nu het dichterbij komt het allemaal spannender wordt of het wel goed gaat enz? Heb na de miskramen toch misschien wat meer angst?