1 t/m 15 november 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mariska1985, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMiNo

MiniMiNo Actief lid

11 mrt 2015
    130
    60
    28
    NULL
    NULL
    Proficiat tinkerbel! Wat een popje en mooie naam!! En wat een bevalling! Hoe voel je je nu?
    Geniet ervan!

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Voor jullie is het ook een emotionele weg geweest..
    Hoop zo dat alles goed gaat.

3. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Ooh ben zo jaloers!! :D dikke proficiat!!
    En zo snel! Dat wil ik ook!! :p zalig!

Hier wel veel harde buiken en grote druk onderaan. Soms heb ik het gevoel 'ja nu gaat het beginnen', maar nog steeds niks...
    Moet ook constant naar de wc! Ik hoop echt dat ze snel komt!

4. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha ja idd, die druk...dat je denkt: nu wordt er door m'n vliezen heen geprikt...

5. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Idd! Zo voelt het! :)

6. Tinkerbell83

Tinkerbell83 Actief lid

11 feb 2015
    135
    0
    16
    Op de naweeen die ik af en toe heb gaat het goed gelukkig
    Wist alleen niet dat je zo veel bloed kon verliezen haha

Met de kleine meid gaat ook goed der temperatuur was gezakt naar 35,1 naar na huid op huid steeg die weer gelukkig ze us een erg rustig meisje

7. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals Gefeliciteerd tinkerbell. Mooie naam voor een mooi meisje. Geniet van elkaar.

Butterflynova. Dat heb ik ook. Ik ben blij als ze veilig op mijn buik ligt.
    Ik denk dat je ook absoluut niet alleen bent in dit gevoel. Sterkte nog even de laatste weekjes/dagen. Het komt vast allemaal dik in orde.

Blondie wat fijn dat alles weer goed was. En met een beetje geluk is je moeder er lekker bij als je bevalt meid.

Hoe gaat het met Nina Bess032?? Is ze al een beetje gewend aan de temperatuur buiten de buik enz?

Hier vannacht ook veel druk op het bekken dus ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. En wat ze woensdag gaan zeggen. Vandaag bezoek van een vriendin en verder een rustig dagje.

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Lief van je!!

Hier gisterenavond een enorme maagzuur aanval, dat heb ik echt nog nooit gehad! Mini was enorm druk in mijn buik en voelde ook veel druk (zoals jullie ook schrijven). Uiteindelijk in slaap gevallen en nu lijkt alles weer rustig.

9. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ook maar weer eens een berichtje van mij.
    Baby begint serieus in te dalen geloof ik, voel telkens zó'n druk in mijn rug en van onderen. En veel harde buiken, zeker zo'n 20 per dag.
    Doet niet echt zeer, voelt zelfs wel prettig maar ik ben er nog écht niet klaar voor om te bevallen.
    Het huis is nog niet af, er moet nog vanalles gebeuren maar eind van aankomend weekend zou het allemaal klaar moeten zijn.
    Alleen nu is onze kater weg dus ik heb nu even iets anders aan mijn hoofd.
    Sinds gisterenmiddag niet meer gezien, nergens te vinden, we horen hem niet mauwen ofzo.
    Heb heel de achtertuin doorgespit, op al zijn favoriete plekjes maar nergens te vinden.
    Voortuin ook niet, zelfs op straat gekeken maar ook niks te zien.
    Ben kei ongerust, dit is niks voor hem!
    Onze poes is ook van slag en loopt buiten ook al te zoeken maar is ook snel afgeleid dus dat houdt ze niet vol.
    Ik heb nog niks tegen de jongens gezegd, weet niet zeker of ik dat moet doen maar ze zullen het straks vast wel gaan vragen.
    Pffff bah, kan er nog wel bij ook dit, straks ligt ie gewoon ergens :'(

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    MamavanF, shit! Ik hoop dat hij gauw terecht is! Das idd niks als je beestje zomaar kwijt is!

Ik ben net bij de vk geweest:
    Ze heeft proberen te strippen, maar het lukte nog niet, helaas nog niet helemaal verweekt (wel al iets, met moeite zou ze erbij kunnen).
    BM hals ook nog niet helemaal verstreken.
    Omdat ik zo slecht slaap en zo veel pijn aan m'n bekken heb (en al zo'n lange tijd dat stomme voorwerk) mag ik donderdag bij de gyn op het spreekuur komen om over inleiden te spreken.
    Toevallig kreeg ik precies een harde buik toen ik daar zat, ze sprong gelijk op om te voelen: idd echt een harde buik en niet zomaar de baby die daar zat.
    Ze vond het ook vreemd net als ik dat de linkerkant van m'n buik niet hard wordt tijdens zo'n harde buik 😂 ach ja....jullie kennen de gekke geintjes inmiddels van mijn lichaam....
    Na dat gewoel down under is het wel wat geïrriteerd...ik heb weer meer harde buiken en ook krampen nu, maar vooralsnog hebben die m'n baarmoederhals nog niet kunnen verweken, dus ik verwacht dat het nog wel even zo blijft zeuren en dat er niets spontane gebeurt...
    Nog 2 zware nachten en dan weten we wat meer, hopelijk deze week nog inleiden...

11. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    He bah wat vervelend MamavanF. Hoop dat de kat gauw terug komt, wat een zorgen kun je dan hebben! Op zulke momenten ben ik erg blij dat ik binnen-katten heb!

Over dat het nu spannend wordt: JA!!
    Gisteren hebben mijn man en ik heel de kinderwagen uit elkaar gehaald. Gekregen van mijn nicht en zij hebben er lekker veel mee door het bos gerausd, dus het onderstel kon wel een schoonmaakbeurt gebruiken. Alle wielen er af, vooral het zwenkwiel voor (quinny speedy) was VIES! Maar nu hij is schoongemaakt en gesmeerd rijdt-ie super fijn!
    Ook de voetrem deed het niet altijd, dus daar hebben we wat roest af gehaald, de boel gesmeerd en er wat ringetjes tussen gezet en nu doet die het ook weer.
    En het inklapsysteem werkte ook niet helemaal meer naar behoren. Deze uit elkaar gehaald, beetje gepoetst, weer in mekaar gezet en ja hoor, ook deze doet t weer! Als we nu nog één bandje vervangen, is-ie echt weer als nieuw!

12. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ohja, maargoed, de wagen dus opgeknapt, het nieuwe (tweedehands) autostoeltje in de auto gemonteerd, eens goed gaan zitten om te kijken hoe de wipstoel nou werkt.
    En toen moest ik ineens heeeel erg huilen. Vond het ineens zo spannend worden! En ik was gewoon heel moe, had iets te veel gedaan de afgelopen dagen. Maar ik voelde ook ineens hoe ontzettend dichtbij t komt! Ik heb er zin in, maar vind het ook wel heel erg spannend! Ben niet zo zeer bang voor pijn tijdens de bevalling ofzo, maar gewoon het hele proces van bevallen en mama worden.... Pffff, het vloog me even naar de keel!

Toen maar op tijd naar bed gegaan, maar een heel onrustige nacht gehad, helemaal vol voorweeën. Warme douche, een warme kruik, maar pas na 3 uur zakte het een beetje. Maar goed ook, ik begon al te twijfelen of het toch niet was begonnen!

Vandaag weer controle bij de VK gehad. Bloeddruk was nu toch wel op t randje hoog en beeb is nog steeds geen millimeter ingedaald. Ook veel last van vocht vasthouden (nóg meer) en tintelende vingers en soms zenuwpijnscheuten in mn rechter bil.
    Gelukkig geen eiwitten in mn urine, dus pas morgen naar t ziekenhuis om te kijken of er een oorzaak is dat madame niet indaalt en ik mag natuurlijk weer bloedprikken en aan de CTG.

En ik weet dat het goed is dat ze me in de gaten houden he, maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiin..... Wil dat die baby er óf nu uit komt, of dat ze me met rust laten tot dat gebeurt. Geen zin meer in alle polonaise aan mn lijf....

13. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Wat erg van je kat! Hopelijk is hij snel terecht!

Hier de laatste dagen toch ook wat gerommel... Vriend en ik worden toch ook wel ongeduldig... En onze uiterste datum staat op 17 november. Dus het kan nog 3 weken duren als hij niet zelf komt... Ff niet aan denken en hopen dat hij niet lang meer op zich laat wachten!!! Nog even geduld dames! En we kunnen ons kleintje eindelijk bewonderen!

14. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ooow zo herkenbaar dat je dan zo ineens moet huilen.
    Heb het bij alledrie gehad wanneer het zo dichtbij kwam.
    Gisteren ook weer zowat toen ik eindelijk het bedje had opgemaakt.
    Spannend he!
    Je wil heel graag maar tegelijk ook weer niet. Zó dubbel :)
    Wij hebben trouwens ook een nieuwe kinderwagen, die we eerst hadden gekocht beviel ons niet zo en deze is én veel mooier én veel practischer in gebruik.
    Ben er blij mee :)

Heb nogal wat krampen gehad vandaag maar nu is het even over. Benieuwd of het terugkomt of dat baby nu al luistert naar mama want ik heb gezegd dat hij nog moet blijven zitten.
    Er moet nog téveel gebeuren in huis, het kán gewoon nog niet.
    Maarja, hij trekt vast zijn eigen plan (en krijg meteen weer een kramp :D :p )

15. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Haha, je hebt er weinig over te zeggen MamavanF!
    Ik moet dalijk naar de tandarts. Voor het eerst van mijn leven gaatjes laten vullen! Hoor zulke wisselende verhalen over pijn! En omdat ik dus geen idee heb hoe ik het ga ervaren, ben ik best een beetje nerveus.
    VK heeft me vanmorgen wel gerustgesteld, dat ik gewoon een verdoving mag als ik t niet trek. Die is zo lokaal dat die nooit bij de baby terecht komt. Toch wel fijn om te weten.

Zou ergens ook wel humor zijn, dat ik in de tandartsstoel lig en zo lig te stressen dat mn bevalling begint. En omdat beeb nog niet is ingedaald, moet ik diréct bellen als mn vliezen zouden breken.
    "En waar ben je dan?"
    "Bij de tandarts" :p

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Nou ja, je moet meteen gaan liggen als de baby niet ingedaald is. Dus ik zij lekker die stoel bezet houden.

17. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou wel handig zijn Evelynde want dan lig je meteen al plat. :D
    Maar fijner zou natuurlijk thuis zijn of dat de baby alsnog gaat indalen.

MamavanF wat sneu van je kat. Ik hoop dat hij snel terecht is. Hier ook wel wat gerommel. Ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren.

18. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Gaatjes vullen viel me 100% mee! En dus geen gebroken vliezen in de tandartsstoel, wel een vrolijk bewegende baby tijdens t boren :p

19. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Volgens mij heb ik momenteel lichte weeën!! Doet toch een beetje pijn!
    Tis ook volle maan vannacht! Volgens de fabeltjes zou dat de bevalling opwekken... :D morgen is iedereen hier dus bevallen! ;) er hebben al 3 mensen mij gezegd dat ze denken dat het deze nacht gaat gebeuren! :)
    Ben benieuwd!

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Succes Marrit!!

Hier ook net de vk over de vloer gehad, elke 2/3 min weeen.
    Blijkt nu dat het weer indalings weeen zijn omdat onze dwerg weer uit m'n bekken is gekropen...
    Grrrr....hopelijk kan ik zo slapen!

Deel Deze Pagina