Ik hoop dat het bij iedereen van ons blijft goed gaan! Het blijven spannende weken... ik wou dat ik de tijd wat kon doorspoelen
Ik meld me hier ook. Deze week op 10 dpo een licht positieve test, twee dagen later een iets donkerder streepje en vandaag een cb digital, zwanger 1-2. Als ik goed geteld heb ben ik 14 november uitgeteld van onze vierde spruit.
Helaas moet ik mijn eigen weer afmelden in dit clubje.. Vannacht Ben ik begonnen met bloeden en vanmorgen gaf de clearblue digital niet zwanger aan.. Best verwarrend maar het mocht helaas nog niet zo zijn.. Voor alle zwangere dames een voorspoedige zwangerschap toegewenst!
Jemig, je hebt maar zo kort mogen genieten. Ik hoop dat je snel helemaal "schoon" verklaard wordt en dat je weer opnieuw kunt beginnen aan een succesvolle zwangerschap <3 Dank je wel Magnolia83. Hele heftige tijd achter de rug. Wat mij geholpen heeft na ons zoontje is dat ik meteen de eerste cyclus weer zwanger was en het klinkt vreemd maar dat heeft ons er doorheen geholpen. Dit werd later dan wel weer een miskraam, maar de eerste weken heeft het ons gesterkt dat ik toch gewoon weer zwanger kon worden. Het vertrouwen is alleen 0,0 na 4x..... Heb vanmorgen maar weer een CB test gedaan. Die geeft toch echt zwanger aan. Vertrouwen houden dus!! Babykamer is hier al 2 jaar klaar, dus het mag inmiddels wel!
Heel veel sterkte meisje1234. Ik hoop dat je snel wel mag genieten van een goeie zwangerschap. Het is je van harte gegund meid.
Even snel een reactie van mij. Allereerst veel sterkte voor meisje1234. Welkom aan de nieuwe dames, gefeliciteerd! Ben vanavond uit eten geweest en voor het eerst misselijk! Teveel gegeten? Lig nu in ieder geval op de bank te wachten tot het zakt. Verder nog veel angst, denk de hele tijd dat ik veel afscheiding verlies maar valt reuze mee. Zit echt nog in mijn hoofd
Sterkte meisje1234! Ik hoop dat het snel zakt ButterflyNova, vervelend he... Rustig aan doen maar. Over rustig aan doen gesproken; dat heb ik zelf dus niet gedaan vandaag. We vierden de verjaardagen van onze jongens vandaag en het was een heerlijke dag. Ik merkte alleen al snel (net als gisteren) dat ik bij iets teveel doen of te lang staan behoorlijke pijn in mijn buik kreeg. Ken ik niet van de andere zwangerschappen dus maakte me meteen zorgen maar volgens mijn moeder is het normaal en is hoe dan ook elke zwangerschap anders. Zou je toch denken dat ik het wel weet na 2 gezonde kinderen maar nee hoor Ik blijf net zo onzeker als de eerste keer
Sterkte meisje1234. Spannend zo die eerste weken he.. Waren we maar alvast 10 weken verder, dan is die ergste onzekerheid wel weg. Dan komt de volgende onzekerheid bij de 20-weken test natuurlijk weer en zo blijf je bezig Hier ook nu licht aan misselijk de laatste 2 dagen. Maar kan veel erger, dus klaag absoluut niet.
Sterkte meisje 1234!! Butterfly, voor jou ook sterkte, hopelijk zakt het gauw! Die vermoeidheid speelt volgens mij bij ons allemaal! Hier ook enorm moe, lag net al te slapen op de bank een uur geleden...schaam schaam! Balen...flinke keelontsteking en dat is zo verschrikkelijk pijnlijk! Nou mag ik alleen maar paracetamol van de HA Bah baalmodus...
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames! Olivia wat fijn dat de echo er goed uit zag! Meisje1234 sterkte! Wat rot dat het zo moet eindigen! Knuffel Van vermoeidheid heb ik gelukkig (nog) niet veel last. Ik probeer dan ook erg actief te blijven, hopelijk helpt het een beetje. Wel ben ik halve dagen misselijk. We hebben besloten dat we met 8 weken een echo gaan doen zodat we het iedereen kunnen vertellen als we dan in Nederland zijn. Ik kan niet wachten tot het zover is!
Meisje1234, sterkte toegewenst! Ook hier alleen de vermoeidheid waar ik wat van merk. Weet alleen niet of het door de zwangerschap komt of dat het komt door mijn nachtdiensten en daardoor te weinig slaap. Verder helemaal nergens last van, niet misselijk, geen gevoelige borsten helemaal niets. Kan alleen maar afwachten of alles goed gaat natuurlijk.
Ook namens mij Veel sterkte meisje 1234! Hier vorige nacht maar Tot 4 uur geslapen, toen werd ik wakker door Het gesnurk van mijn vriend. Tja, toen moest ik plassen en dan wilde ik meteen ook nog even testen. Toen ik die streepjes zag zat de adrenaline zo hoog dat ik wakker lag. Toen ik eindelijk weer sliep viel mijn zoontje uit bed. Moeheid valt me verder erg mee. Wel een druk op mijn buik en steeds steekjes en als ik een poosje niks gegeten heb wordt ik echt kotsmisselijk. Heel anders als bij de eerste.
Ook hier overheerst de vermoeidheid. Het kan in me ineens uit het niets overvallen. Evenals de misselijkheid. Maar ik ben al niet echt een type dat rustig gaat zitten en nu dus ook niet. Maar ik ga wel mijn agenda wat leger houden de komende weken. Ik heb nu te veel te doen en wil niets afzeggen en dat gaat niet helemaal lekker merk ik.
Sterkte meisje1234 Hier ook vermoeid, ken ik helemaal niet van mijn andere zwangerschappen. Ik merk ook dat ik echt afwezig ben en al veel vergeet. Hopelijk komt dat nog goed.