Ik denk wel dat het onze keuze is. Maar op een papiertje of in het echt is natuurlijk wel iets anders.. We zijn van januari aan het het rondkijken en twijfelen over vanalles: de kleur, de indeling, het materiaal.. En hebben in augustus dan eindelijk een bestelling geplaatst, dus hebben hier heel goed over nagedacht en zeker de tijd voor genomen en dan vind je het lelijk.. Echt een domper! Hoop echt dat het gewenning is.
Ja inderdaad. Op een papiertje is nog altijd iets anders. Ik kan me best voorstellen dat het niet leuk is. Maar geef het even tijd. Aan iets nieuw moet je dikwijls even wennen he.
En t kunnen inderdaad ook je hormonen zijn natuurlijk..... Daar hoop je dan maar op? Ik heb vandaag die photoshoot gehad. Het idee was dat ik in t thema Witte Wieven zou passen en het dus wat mystiek zou worden. Fotograaf werd alleen een beetje enthousiast van het mooie licht en de zachte herfstkleuren..... Dus de voorproefjes die hij stuurde zijn mierzoet, haha! Vind ze toch wel mooi hoor
Jeaaahhh zo naar de gyn en dan zou ze in principe ook kijken of ik ontsluiting had. Hoop dat dat het geval is want dan kunnen ze de vliezen kunnen breken. Alleen het idee van met de billen boot staat me nog niet zo aan. Stom hè? Ben ook benieuwd hoe mijn bloeddruk het nu doet zonder de medicatie. Beetje spannend! Gisteren de hele avond harde buiken gehad. Hoop dat die voor de benodigde 2cm hebben gezorgd. ...
Succes Jynn! Ik moet om 13u45 ook naar de gyn! Zo spannend! Had eigenlijk gehoopt dat ik al bevallen was en die afspraak dus voor niks had gemaakt... hopelijk goed nieuws straks!!
Spannend! Hopelijk krijgen jullie goed nieuws bij de gyn! En mooie foto's hoor. Leuke herinnering ook. Hier zijn deze nacht de voorweeen gestopt na twee dagen. Dus nog eens goed kunnen slapen... Gelukkig.
Goedemiddag Heb niet bijgelezen, maar wil wel even laten weten dat 21 oktober onze zoon is geboren. 7 pond en 54 cm lang
Succes in het ziekenhuis ladies hopelijk alles top Evelyn erg mooie foto's! Dat is iets tastbaars waar je nog van na kan genieten Anoniem gefeliciteerd met jullie boy geniet van de kraamperiode! Hier nog steeds wat gerommel maar het zet nog niet echt door... Ik hoop dat ze zich toch gauw meld
Oke, net terug van de gynaecoloog! Wat een verhaal!! Baarmoedermond volledig verstreken, al wat ontsluiting! Hoera! Ook nog voldoende vruchtwater. Maar dan ging ze via de buik even kijken... Ze hadden 3 weken geleden gezegd dat als ik 40 weken haal, ze dan 54cm zou zijn en 3,9 kilo zou wegen. Vandaag ben ik 38 weken en 6 dagen, dus ze ging even kijken hoe groot ze nu is en hoeveel ze weegt. Maar de echomachine zei ERROR!! Die machine kan maar meten tot 42 weken zwangerschap, en aangezien het ERROR zei, is onze baby dus nu al over de 42 weken qua groei!! Dus met andere woorden: over de 4 kilo en groter dan 54 cm... En dat voor een meisje! echt ZOT!! Ze had eigenlijk verwacht dat ik nu al spontaan bevallen zou zijn, omdat ze bijna geen plaats meer heeft. Ze gaat nog enkele dagen wachten en hopelijk start de bevalling natuurlijk. Anders word ik donderdagavond ingeleid! Dus ik zal sowieso geen 40 weken uitdoen. Ik had gevraagd of ik dan wel natuurlijk zou kunnen bevallen als ze zo groot is. Maar onze baby is lang en smal, dus zou geen probleem mogen zijn. Hopelijk heeft ze gelijk, want wil echt geen keizersnede! Maar al de kleertjes in maat 62 zullen dus al heel snel te klein zijn. Die van maat 56 kan ik eigenlijk wel wegsmijten, daar gaat ze nooit inkunnen
Haha, mooi verhaal Marrit! Grote meid dus! Anoniem: gefeliciteerd!!! Wat betreft de foto's: kou in t water viel heeeel erg mee! Was erg leuk! En t mooiste, deze shoot was op basis van dienst/wederdienst, dus kostte me niks!
Ano, gefeliciteerd met de geboorte! Hihihi Marrit, idd wat een verhaal!! Ik hoop voor je dat het gauw begint
@Anoniem: proficiat met jullie zoontje! Lekker genieten. @Marrit: whaaat! Gelukkig niet tot de 42 weken dus
Hai allemaal! Gisterochtend was het dan zover! Werd wakker met rugweeen dus op naar het zkh en daar bleek ik al 5 cm te hebben en twee uurtjes later emily geboren! Alles is super gegaan, ze weegt 3380 gram en wij zijn verliefd! Zet er strakjss een foto op!
Wauw hopefull zoals je t daar neer zet leest t zich als een vlotte en mooie bevalling. Ook weer een erg leuke naam! Gefeliciteerd en geniet van jullie meisje!
Proficiat Hopefull! Ook al zo'n fijne snelle bevalling, super! Lekker genieten nu! Zooo leuk al die babietjes die nu komen 😍