Jeeej, gefeliciteerd Hopefull!! En een mooie lieve naam zeg Hier neemt t rommelen langzaam toe. Maar zegt weinig he... Ga zo lekker n terrasje pakken en genieten van t mooie weer zo lang t nog kan!
Anoniem, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Gaat het goed? Hopefull, jullie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Mooie naam Benieuwd naar de foto Marrit, dat is zeker een verhaal! Spannend zeg. Jynn, hoe is het met jou?
Hier is alles nog rustig, mini beweegt lekker in mijn buik maar nog geen enkel teken van een beginnende bevalling..
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie baby's Anoniem en Hopefully! Fijn dat alles zo goed is gegaan! Geniet van elkaar! Vandaag zit ik op de 40 weken maar er is nog helemaal niks aan de hand hier.
Eerst werd me verteld dat ik de datum van de 20 weken scan aan moet houden omdat dit dezelfde datum is die ik zelf uitgerekend had aan de hand van wanneer ik ongesteld werd. Dat was dus 4 november. Zo'n 2 weken geleden in het ziekenhuis werd me verteld dat in Nederland toch echt de datum van de 12 a 13 weken scan aangehouden moet worden, dat was dus 31 oktober. De verloskundige houdt nu zelf dus ook 31 oktober aan. Ik hoopte dat ik hier toch nog mee mocht blijven kletsen
Kwamen we vrijdag in het ziekenhuis, bleek 1 of andere voortvarende doos van verloskunde mijn afspraak geannuleerd te hebben. Want niemand dacht dat ik zonder baby de afdeling zou afkomen tijdens mijn opname. Had ze alleen niet met mij besproken. Gelukkig werd ik tussendoor geholpen en mijn bloeddruk was nog goed. Ik blijk 1,5 cm ontsluiting te hebben, voor het breken van mijn vliezen is 2 cm beter en aangezien het nog goed ging hebben we besloten het nog 1 week aan te kijken. Het rommelt hier wel steeds, maar nog niks zet door. Helaas sinds vandaag wel weer hoofdpijn en erg veel bekkenpijn. Maandag bloeddruk meten en vrijdag weer ontsluiting meten en bespreken wat het plan word. Maar ik denk dat als ik dan nog niet bevallen ben en ik voldoende ontsluiting heb dat ik dan mijn vliezen laat breken. Maar op 1 of andere manier denk Ik dat ik vrijdag niet haal. ..
Ik heb echt al maanden hoofdpijn. Het is echt al zo vaak gecheckt. Aangezien ik in mijn vorige zwangerschap zwangerschapsvergiftiging heb gehad zijn ze extra voorzichtig. Het blijkt bij mij toch hormonaal te zijn. Ik hoop nu gewoon iedere nacht wakker te worden door een startende bevalling....
De zwangerschap gaat gelukkig redelijk goed dus ik ben nog niet heel ongeduldig. Wilde alleen graag in het weekend bevallen zodat m'n man al dicht in de buurt is. Maar dat wordt nu moeilijk Ben jij er al helemaal klaar mee?
Mwah, ik ben nog niet gefrustreerd ofzo, we wachten maar gewoon af Denk dat ik gefrustreerder word na de 40 weken, als anderen hier wel bevallen
Spannend Mariska! Ik ga voor je duimen dat het doorzet. Evelyn en ButterflyNova zal ook voor jullie duimen! Wachten duurt zo lang!
Hier ook nog niks hoor af en toe wat oefenweeën maar verder.. Gisteren 2,5 uur gelopen in de hoop iets op gang te brengen maar nada hihi agja ze melden zich als ze er aan toe zijn he. Ben wel een beetje ongeduldig moet ik eerlijk toe geven wil zo graag knuffelen.. toch nog maar even afwachten woensdag weer controle
Hier ook nog niks... Pfff... Gisteren ook uurtje gewandeld met veel harde buiken en rugpijn tot gevolg. Maar helaas... Maar wel leuk dat ik weet dat ze er vrijdagvoormiddag sowieso is! Nog max 5 keer slapen!
Hier is het ook nog "rustig". We wachten geduldig de geplande sectio af,die deze week zal plaatsvinden 😀