Haihai iedereen! Sorry,late reactie het was hier een gezellige maar drukke week Ik heb twee foto's toegevoegd maar ik weet niet zeker of het goed is gegaan. Ik zag net dat het bij sommigen al begint te rommelen,hopelijk zet het gauw door!
Hopefull wat een mooi meisje! Wat spannend dat het bij sommigen al rommelt en een aantal van jullie al een datum weten! Succes allemaal! Hier heb ik vanochtend een afspraak gehad bij de verloskundige. Vandaag ben ik 40+3 weken en er is nog niks aan de hand. Helaas is baby nog steeds niet ingedaald. Aankomende donderdag en vrijdag is onze straat gesloten in verband met werkzaamheden dus het wordt erg spannend zo! Dinsdag heb ik pas weer een afspraak met 41+3 weken. Dan wordt er een echo gemaakt en een hartfilmpje en als ik wil kan de vk strippen. Hopelijk komt het niet zo ver!
Wat een super lieve foto's! Fijn dat alles zo goed gaat! Geniet maar lekker! Morgenmiddag aan de CTG en daarna gesprek met een gyn, een nieuwe in ons zh. Dan bespreken wanneer inleiding... Of hopelijk nog spontaan!
Dat hoop ik ook voor je Mariska! liedx, nog een volle week wachten voor jullie verder kijken, pfff... Hou jij t nog n beetje vol dan? Hopefull, wat een poppetje! Mooi gelukt meisje hoor! Butterflynova: gebeurt er bij jou al iets?
Alle dames van harte gefeliciteerd met jullie ukkies!! Hier helaas een eigenwijs meisje. Ben gisteren naar de verloskundige geweest en heb helaas nog 0 cm ontsluiting. A.s. vrijdag moet ik opnieuw naar de vk om te kijken of ik ontsluiting heb, zo ja dan word ik die dag meteen ingeleid en kan de kleine meid komen. Heb ik vrijdag nog steeds geen ontsluiting, dan word maximaal gewacht tot volgendeweek dinsdag. Heb ik ook dan nogsteeds geen ontsluiting, dan word ze gehaald. Dus duim met me mee dat ik in ieder geval voor dinsdag ontsluiting heb! Hihi. Hoop dat ze zichzelf meld, maar babys hebben helaas hun eigen wil Mn moeder is overgevlogen vanuit nederland en alles is klaar/af wat ik klaar wou hebben. Dus de kleine mag komen wannneer zr wilt!!
3 november om 01:25 is onze dochter Norah geboren. Ze weegt 3100 gram Na een zware gecompliceerde poging tot een natuurlijke bevalling hebben ze een keizersnede gedaan. Ze lag als sterrenkijker waardoor ze niet door het geboortekanaal pasten. Gelukkig mocht ik een ruggenprik waardoor ik meteen wist hoe het met haar ging. Het is een uitputtingsslag geweest maar als ik dan zo naast me kijk was ze het allemaal waard. zodra we thuis zijn volgen de foto's. Hopelijk mag ik morgen naar huis.
Gefeliciteerd Dromer! Jammer dat de bevalling zo lastig ging... Maar inderdaad, nu een prachtige dochter! Benieuwd naar de foto's! Fijn dat je moeder er is Blondie! Nu wachten tot jullie meisje zin heeft om er uit te komen! Ik duim voor ontsluiting. Hier een rustige nacht. Van de ene kant lekker om goed geslapen re hebben, van de andere kant is de bevalling meer dan welkom natuurlijk
Proficiat en wat een mooie naam!! Ik duim voor je dat je morgen naar huis mag! Hier net een deel Vd slijmprop verloren en de harde buiken beginnen weer...vanmiddag CTG, ben benieuwd!
Proficiat dromer! Jij kan al gaan genieten nu! Succes met het herstel! Ben benieuwd naar foto's! Voor alle anderen die nog niet bevallen zijn: ik duim dat onze baby's snel mogen komen! Ik word morgenavond ingeleid, dus vrijdag zal het mijn beurt zijn! Kan al niet meer wachten!!
Heel veel succes Mariska en Marrit! Het kan voor jullie niet lang meer duren! Dromer gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Mooie naam! Hopelijk herstel je snel! Blondi hopelijk duurt het bij jou ook niet lang meer. Super in ieder geval dat je moeder er op tijd is! Evelyn hoe voel jij je? Je komt ook al dicht bij de 40 weken in de buurt! Is baby intussen ingedaald? Wanneer heb je weer een afspraak? Ik snap ook niet waarom ik met 41+3 pas weer een afspraak heb om met 41+6 naar het ziekenhuis te gaan om met 42 weken ingeleid te worden. Wel erg laat allemaal! Hier begint lopen nu soms pijn te doen. Winkelen vanochtend was geen goed idee maar ik wilde zo graag even weg en dat kon nu omdat m'n dochter bij de psz was. Vandaag alweer 4 dagen over tijd en het gaat nog best goed zo. Hopelijk duurt het niet te lang meer!
En weer een proficiat! Hopelijk kunnen we iedere dag dames feliciteren! Vandaag 39 weken en alweer kortbij de ks!! Spannend!! Succes dames!
Een voor een komen de kleintjes op de wereld. Wat een geluk Vandaag weer controle gehad bij de vk. Alles zag er nog goed uit dus ze doen nog niks. Volgende week weer controle en dan wil ze wel voor me kijken of ze kan strippen al hoop ik dat ons meisje zich eerder meld. Hopelijk mogen we snel weer iemand feliciteren!
@Liedx, vrijdag controle in t ziekenhuis vanwege mn bloeddruk. Maandag gewoon bij de VK. Ze houden we goed in de gaten. Ohja, en beeb ligt wel in mn bekken, maar nog niet ingedaald. We wachten maar af hè. Vandaag n goeie dag gehad. Bijna een uur gewandeld met de baby van vriendin. Onderweg nog een zieke egel meegenomen, die later is opgehaald door de dierenambulance. Ook weer n goeie daad gedaan, en de egel was zoooo schattig! Heb vandaag wel een aantal harde buiken gehad en ook wat pijnlijke krampen daar beneden, dus er lijkt wel wat te gebeuren langzamerhand...
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ LEDEN 31-10 Liedx, 28 jr, 2e kindje ? 01-11 Bess032, 32 jr, 3e kindje samen M 05-11 Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) J 05-11 ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) M 06-11 EvelyndeB, 29 jr, 1e kindje M 07-11 Marrit1988, 26 jr, 1e kindje M 07-11 Wappelke, 26 jr, 1e kindje M 07-11 kristieniminie 26 jr 1e kindje J 07-11 Blondie21, 21 jr, 1e kindje M 10-11 Jynn, 35 jr, 2e kindje J 11-11 Lamama77, 37 jr, 2e kindje 11-11 Minimino, 28 jr, 1e kindje J 12-11 BertxBirgit, 25 jr, 2e kindje AFSPRAKEN 10-11 Liedx - controle vk GEBOREN 11-08 B4bi3tj3 - Q.uinn - jongen - 26 weken - 615gram 05-09 Ananas9 - Esther - meisje - 30+3 weken - 1100gram 15-10 Bess032 - Nina - meisje - 37+4 weken - 3030gram 21-10 anoniem451- Naam? - jongen - 38 weken - 3500gram 26-10 Tinkerbell83 - Fayenne - meisje - 39+1 weken - 2535gram 48cm 28-10 MamavanF - Merlijn - Jongen - 38+2 weken - 2870gram 30-10 hopefull89 - Emily - meisje - 39+3 weken - 3380gram 03-11 dromer83 - Norah - meisje - 39 weken - 3100gram ★Sterretjes★ Asun ★ Rvdc ★ Weer zwanger!! Izi ★ Weer zwanger!! Magnolia ★ Rijn ★ Weer zwanger!! Ely ★ Weer zwanger!! Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je bericht vermelden. Gebruik 'Lijstbeheer' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
Ik heb even de lijst aangepast voordat deze tever terug is. Hopelijk klopt alles want ik ben zo ontzettend moe. Zal het morgen nog even nakijken.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ LEDEN 31-10 Liedx, 28 jr, 2e kindje ? 01-11 Bess032, 32 jr, 3e kindje samen M 05-11 Mariska1985, 29 jr, 2e kindje (4e zwangerschap) J 05-11 ButterflyNova, 29 jr, 1e kindje (3e zwangerschap) M 06-11 EvelyndeB, 29 jr, 1e kindje M 07-11 Marrit1988, 26 jr, 1e kindje M 07-11 Wappelke, 26 jr, 1e kindje M 07-11 kristieniminie 26 jr 1e kindje J 07-11 Blondie21, 21 jr, 1e kindje M 10-11 Jynn, 35 jr, 2e kindje J 11-11 Lamama77, 37 jr, 2e kindje 11-11 Minimino, 28 jr, 1e kindje J 12-11 BertxBirgit, 25 jr, 2e kindje AFSPRAKEN 06-11 EvelyndeB - controle Gynaecoloog 09-11 EvelyndeB - controle VK 10-11 Liedx - controle vk GEBOREN 11-08 B4bi3tj3 - Q.uinn - jongen - 26 weken - 615gram 05-09 Ananas9 - Esther - meisje - 30+3 weken - 1100gram 15-10 Bess032 - Nina - meisje - 37+4 weken - 3030gram 21-10 anoniem451- Naam? - jongen - 38 weken - 3500gram 26-10 Tinkerbell83 - Fayenne - meisje - 39+1 weken - 2535gram 48cm 28-10 MamavanF - Merlijn - Jongen - 38+2 weken - 2870gram 30-10 hopefull89 - Emily - meisje - 39+3 weken - 3380gram 03-11 dromer83 - Norah - meisje - 39 weken - 3100gram ★Sterretjes★ Asun ★ Rvdc ★ Weer zwanger!! Izi ★ Weer zwanger!! Magnolia ★ Rijn ★ Weer zwanger!! Ely ★ Weer zwanger!! Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je bericht vermelden. Gebruik 'Lijstbeheer' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
Mariska en Marrit ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag en jullie heerlijk aan het genieten zijn! Hoe gaat het met de anderen?
Vanmiddag screening gehad voor onze ks, kan nu wel verklappen dat het morgenvroeg gaat gebeuren!!! Worden om half7 verwacht en zullen, als alles goed is,als 1e aan de beurt zijn! Helaas zal het geen "volledige " gentle sectio worden,zoals eerst de bedoeling was. We mogen wel de hele geboorte zijn,maar de kleine gaat waarschijnlijk toch met papa mee en blijft niet bij mij op de borst. Dit ivm te weinig capaciteit en nog een 2e keizersnede na ons..... Maar eigenlijk gun ik papa dat momentje ook wel!! Maar had hem zo graag zien genieten! Gelukkig mogen ze meteen naar me toe komen als ik op de recovery ben. Andere dames,ook alvast veel succes!!