Wauw wat een mooie oplopende testen! Ik heb ook nog een Kruidvat test liggen, ga ik morgen denk ik doen om te zien of ie mooi op loopt. Wat een geluk voor jullie, ik hoop dat alles goed blijft gaan!
Leuk al die positieve testen 😊 Ik heb afgelopen maandag positief getest. Toen was hij nog vrij licht. Vandaag heb ik de andere die ik nog over had gebruikt en nu wat donkerder. Ik ben maar 1x on gesteld geworden na de bv en heb toen een hele gekke cyclus gehad. Daar heb ik me op verkeken! Maar kennelijk moet het zo zijn. Ik ben heel dankbaar dat ik nu weer zwanger ben ☺ en straks misschien wel 3 kids onder de 3.... het zal wel even aanpoten zijn. Maar ja ik zie ook hoe snel ze alweer groot worden!
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Asun , ? jaar, 2e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje 5-11 LVtje, ? jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Afspraken 3-3 Mariska1985 IVF vpk bellen doorgeven zwangerschap snelzoekfunctie: lijstbeheer
Dat zal inderdaad aanpoten worden maar ik zie dat als deze kleine geboren wordt je jongste alweer anderhalf is?
Ja hij is dan bijna anderhalf. Met een beetje mazzel kan hij dan goed lopen ☺ Mijn oudste wordt in november 3 jaar.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's [/B]❤[/SIZE] Leden 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Asun , 31 jaar, 2e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje 5-11 LVtje, ? jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Afspraken 3-3 Mariska1985 IVF vpk bellen doorgeven zwangerschap 27-2 Asun afspraak met gyn voor bespreken uitslagen onderzoeken, en nu dus vertellen zwangerschap snelzoekfunctie: lijstbeheer
Ik vind t allemaal erg spannend!! Bij mn eerste zwangerschap was het binnen 3 maanden raak, nu 15 maanden bezig geweest. We hadden net alle inderzoeken gehad voor de mmm. En nu dus zwanger! Ik heb alleen een lichte test, loopt niet erg op. Dat maakt me onzeker. Morgen een afspraak met de gyn om alle onderzoeken te bespreken, ga ik dit gelijk aan geven.
Dag dames, Ik ben Ely, 28 jaar, voor de eerste maal zwanger. Ik heb maandag positief getest. Had helemaal geen kwaaltjes en dacht echt dat die negatief ging zijn. Daarom in totaal 3 testen gedaan allemaal positief. Dinsdag bloed laten onderzoeken --> ZWANGER! Gyn heeft me wel utrogestan voorgeschreven wegens te weinig progesteron in het bloed. Iemand ervaring mee? Hopelijk verloopt alles goed! Ben enorm onzeker! Heb sinds dinsdag een zeurderig gevoel in mijn buik en 's avond enorm moe. Maar anders geen kwaaltjes.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's [/B]❤[/SIZE] Leden 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Asun , 31 jaar, 2e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje 5-11 LVtje, ? jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Afspraken 3-3 Mariska1985 IVF vpk bellen doorgeven zwangerschap 27-2 Asun afspraak met gyn voor bespreken uitslagen onderzoeken, en nu dus vertellen zwangerschap snelzoekfunctie: lijstbeheer
Zal lekker druk worden, 3 onder de 3 jaar. Maar wel heel leuk! Ik zie het bij mijn neefjes, die schelen 13 maanden. Was heel druk, maar het heeft ook weer voordelen @asun: succes vandaag. Ben benieuwd wat de gyn zegt. Heb je een foto van de test? Hoop dat de testen alsnog snel oplopen. Welkom Ely en gefeliciteerd. Hier niet bekend mee, wel spannend. Zijn dat pillen die je moet slikken? En dan de hele zwangerschap of alleen de eerste weken? @hier: Vanmorgen de laatste kV opgemaakt en meteen de cb gedaan. Een mooie 2-3 weken dus heel fijn. Ben vandaag 4.1 dus dat klopt volgens planning haha. Nu klaar met testen en toch echt gaan geloven dat ik zwanger ben. De enige test die nog komt is die van mvm Straks even het ziekenhuis bellen, pas ik ook meteen de lijst aan want als het goed is heb ik dan ook meteen een datum voor de eerste echo! Zo spannend allemaal.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Asun , 31 jaar, 2e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje 5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Afspraken 27-2 Asun afspraak met gyn voor bespreken uitslagen onderzoeken, en nu dus vertellen zwangerschap 3-3 Mariska1985 IVF vpk bellen doorgeven zwangerschap 4-3 LVtje huisarts (standaard hier ivm 1e zwangerschap) 18-3 LVtje eerste echo gyn snelzoekfunctie: lijstbeheer
Lvtje - ja ik ben ook heel benieuwd!! Probeer m'n test ff te posten hier, hoop dat t lukt 😁 Ik heb gisteren in het 9 maandenboek van m'n dochter gekeken. Daar teste ik pas positief begin week 6!
Welkom Ely! Heb je een foto van je testen? Was je al bekend met een te kort aan progesteron? Ik heb hier geen ervaring mee maar heb er wel aan gedacht omdat ik hiervoor twee keer een MK heb gehad.
❤ 1 t/m 15 november 2015 ℳama's ❤ Leden 1-11 7nov12, 28 jaar, 3e kindje 2-11 Asun , 31 jaar, 2e kindje 2-11 Ely, 28 jaar, 1e kindje 5-11 Mariska1985, 29 jaar, 2e kindje 5-11 LVtje, 30 jaar, 1e kindje 5-11 Magnolia83, 31 jaar, 2e kindje (4e zwangerschap) 7-11 ButterflyNova, 29 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap) Afspraken 27-2 Asun - Afspraak met gyn voor bespreken uitslagen onderzoeken, en nu dus vertellen zwangerschap 3-3 Mariska1985 - IVF vpk bellen doorgeven zwangerschap 4-3 LVtje - Huisarts (standaard hier ivm 1e zwangerschap) 11-3 ButterflyNova - Intake MvM 18-3 LVtje - eerste echo gyn snelzoekfunctie: lijstbeheer
Hij is idd nog vrij licht Asun, van hoeveel dpo is deze? Maar als je bij je vorige zwangerschap ook pas laat positief testte hoeft het natuurlijk helemaal niks te zeggen. Ben benieuwd wat ze vandaag in het ziekenhuis zeggen!
Als je test positief is, dan ben je zwanger het kan wel dat je test steeds wat donkerder wordt in de loop van de weken. Maar zwanger is zwanger. Ook als je een miskraam krijgt, kun je nog positief testen omdat de hormonen nog in je lichaam zitten. Ik heb ook 2 testen gedaan omdat ik het zelf gewoon nog niet kon geloven. Dan is zo'n test toch wel een fijne bevestiging! @Ely Nog nooit van gehoord, maar ik ben dan ook niet zo'n hele grote kenner. Hopelijk kan het gemakkelijk verholpen worden en heb je er verder geen last van. Hoe ben je daar eigenlijk achter gekomen? Ik ben nog steeds niet misselijk.. bij mijn 2e heb ik de hele zwangerschap geen eetlust gehad, ik zit nu dus een beetje te wachten op die kwaal.... ook al was die echt niet zo fijn! Ik ben wel trouwens verschrikkelijk moe, ik val 's avonds echt helemaal om van vermoeidheid!
Ik testte 2 weken na mijn eerste MK ook nog positief, heel frustrerend! Die vermoeidheid herken ik, val 's avonds op de bank ook in slaap. Niks voor mij! Daarbij de hele dag het gevoel alsof mijn oogleden willen zakken..
Dat lijkt me idd ook heel frustrerend Stom dat je dan uiteindelijk nog blij gaat zijn met een witte test ... Hier ook moe, als ik nu 's avonds op de bank plof dan moet ik echt vechten om m'n ogen open te houden.